کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت منابع انسانی

HR Metrics and Workforce Analytics

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت منابع انسانی”

مدیریت منابع انسانی

اسلاید 1: مدیریت منابع انسانی   : معیارهای منابع انسانی و تجزیه و تحلیل نیروی کار HR Metrics and Workforce Analytics

اسلاید 2: معیارهای منابع انسانی و تجزیه و تحلیل نیروی کار کوین دی. کارلسون ، مایکل جی کاوانا

اسلاید 3: Editors’ Note اهمیت اطلاعات :مدیریت موثر نیروی کار یک سازمان به نوع و کیفیت داده های موجود در اختیار مدیران بستگی دارد.تجزیه و تحلیل نیروی کار و داده های مرتبط با آن می تواند به حل مشکلات سازمانی کمک کند.

اسلاید 4: هدف این فصلدر این فصل تاریخچه ی مختصری از تلاش هایی است که به توسعه ی معیار های منابع انسانی و تحلیل آن می پردازد و چگونه این تلاش ها به ظهور سیستم اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی یکپارچه می انجامد ،را بیان می کند.سیستم اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی به سرعت در بسیاری از جنبه ها از جمله ارزیابی عملکرد و سنجش مورد استفاده قرار می گیرد و بر اثربخشی سازمان ها موثر است.

اسلاید 5: HRIS در عمل هنگامی که دن هیلبرت به عنوان مدیر خدمات در والرو انرژی استخدام شد . او کاملا مطمئن نبود که می خواهد چه کاری انجام دهد یا چه کاری باید انجام دهد.او که سابقه عملیاتی داشت ، عادت داشت که ،در مورد اثر بخشی همه روندی در عملیاتی که انجام می دهد اطلاعات داشته باشد. اما ،او به سرعت متوجه شد ، برای عملیات و برنامه های منابع انسانی این اطلاعات وجود ندارد. او ارزش بالقوه ی داشتن حتی آمار توصیفی ساده در مورد سازمان کارمندان وعملیات آن را دریافت و اهمیت آن در خلق فرصت های بالقوه و حل مشکلات احتمالی در سازمان رادرک کرد.

اسلاید 6: پیشرفت در سیستم اطلاعاتی یکپارچه ی منابع انسانیمعیارهای منابع انسانی HR و تجزیه و تحلیل نیروی کار یکی از موضوعات داغ شده است. علاقه سازمان ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معیارهای منابع انسانی و چگونگی استفاده از آنها برای بهبود اثربخشی سازمانی نیز حال افزایش هستند. امروز با قابلیت رایانه های پیشرفته تر ، بهبود ارتباطات از طریق شبکه های سازمانی و اینترنت و در دسترس بودن نرم افزار تحلیلی کاربر پسند ، و سیستم های اطلاعاتی یکپارچه منابع انسانی پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید