کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید

modirit-no-avri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 102 اسلاید فایل مذکور با عنوان مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید، متناسب با عنوان درس مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی برای رشته کسب وکار در مقطع کارشناسی تدوین شده است. این فایل به اساتید و دانشجویان محترم برای درس مرتبط و به علاقمندان رشته های کسب وکار و کارآفرینی و کارآفرینان نیز توصیه می شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2356 بازدید, 36 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید”

مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید

اسلاید 1: مدیریت نوآوری وتوسعه محصول مطابق با سر فصل های دانشگاه جامع علمی کاربردیمقطع کارشناسیاستاد:دکتر حسین نیک بینسال 1392

اسلاید 2: به نام خدا

اسلاید 3: قبل از شروع درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول جدید بایستی اشاره نمایم این درس از ترکیب دو درس مدیریت نوآوری (Innovation Management) و توسعه محصول جدید(New Product Development) تشکیل شده است که در این پاورپوینت با این دو اصطلاح آشنا خواهید شد .پس از طرح سر فصل درس مطابق با سر فصل دانشگاه جامع علمی کاربردی ابتدا در چندین جلسه به بحث توسعه محصول خواهیم پرداخت و سپس مبحث نوآوری و مدیریت نوآوری را آغاز خواهیم نمود .

اسلاید 4: سرفصل درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول بخش اول) اصول و مبانی نظری طراحی و تولید کالاها و خدمات جدید1-1ـ مقدمه ای بر نقش کالاها و خدمات در عصر جدید1-2- دانش چیست1-3- اقتصاد دانش محور1-4- تفاوت فن آوری و دانش1-5- تولید در سطوح جهانی و رقابت در عصر ارتباطات1-6- عصر جدید، عصر توسعه محصولات جدیدبخش دوم) تولید شراکتی2-1- بهبود هزینه قیمت از راه تولید شراکتی2-2- بهبود کیفیت، قیمت از راه مهندسی هم زمان2-3- چرخه طراحی کالا2-4- تولید آسان با مشارکت جهانی2-5- همکاری تحقیقات جهانی

اسلاید 5: سرفصل درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول بخش سوم) خلاقیت و نوآوری3-1- نقش خلاقیت و نوآوری در طراحی و توسعه محصولات جدید3-2- تئوریهای نوآوری3-3- استراتژی های نوآوری3-4- دلایل اقتصادی رویکرد نوآوری3-5- نشانه های سازمان های نوآور3-6- فن آوری های جدید و مدیریت نوآوری3-7- چالش های مدیریت نوآوریبخش چهارم) فرآیندهای کاربردی در طراحی و تولید محصول4-1- طراحی و توسعه کالاها و خدمات4-2- طراحی و انتخاب محصولات و خدمات4-3- مقایسه الگوهای توسعه محصول بخش پنجم) مطالعه موردی فرآیند طراحی و توسعه محصولات

اسلاید 6: منابع درس مدیریت نوآوری وتوسعه محصول

اسلاید 7: مدیریت نوآوری و توسعه محصول (بخش اول)اصول و مبانی نظری طراحی و تولید کالاها و خدمات جدید

اسلاید 8: بخش اول) اصول و مبانی نظری طراحی و تولید کالاها و خدمات جدید1-1ـ مقدمه ای بر نقش کالاها و خدمات در عصر جدیدتحولات پرشتاب دنیای اینترنت، هر روز با سرعتی کم‏‌نظیر مناسبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی جامعه بشری را با مسائل جدیدی مواجه می‏کند. کارشناسان و صاحب‏نظران بسیاری از حوزه‏‌های مختلف دانش درباره تحولات فضای مجازی دیدگاه‌‏هایشان را بیان می‏کنند. آینده‌‏اندیشی درباره اینکه مسیر این تحولات به کدامین سو خواهد بود یکی از مهم‏ترین دغدغه‏‌های صاحب‏نظران و پژوهشگران است که از زوایای مختلف به آن توجه می‏‌شود.درباره آینده اینترنت دیدگاه‌‏های متفاوتی مطرح شده است. از جمله می‏توان به نظرات یکی از دیدگاههای استراتژیست‏‌های وب به نام جرما آویان (Jeremiah Owyang) اشاره کرد که دیدگاه‏‌هایش را در قالب گروه آلتی‏متر (Altimeter Group) منتشر می‏کند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید