صفحه 1:
به نام دوست * Managing Invention and Innovation * Xerox Case Study ارائه کنند گان: رضا میرفتاح درس مدیریت استراتژیک تکنولوژی- پاییز ۱۳۹۰ دکتر محمدرضا آراستی

صفحه 2:
مقدمه (۱) #اختراع و نوآوری بهره‌برداری + اختراع < نوآوری #نوآوری تکنولوژیک #مدیریت نوآوری تکنولوژیک

صفحه 3:
۳ Sap )۲( ‏مقدمه‎ #دید فرآیندی به داد و آوری تکنولوژیک

صفحه 4:
مقدمه (۳) #رویکرد فرآیندی در کیس 2۵۲۵۷ #بررسی جنبهةٌ انسانی در مقاله #اهرمهاى اث ركذارى و كنترل مديريت * ملاحظات کارمند گزینی * ساختار سازمان " استراتژی

صفحه 5:
7 مدير برنامه يا رهبر 7 بازرس دروازه " اسپانسر يا مربى #اعمال مديريتى جهت ثمربخشى فنى * مراحل شغلى 7 ت ركيب و سرپرستی گروه کاری

صفحه 6:
ساختار سازمان (۱) ورودی‌های بازار #ورودی‌های فنی خروجی‌های سازمان #انتقال خروجی‌ها به مصرف کننده

صفحه 7:
ساختار سازمان (۲) ورودی‌های بازار " اهمیت رویکرد بازار-محور ؟ بازرس دروازه بازار " بخش تولید 7 یک اشتباه

صفحه 8:
ساختار سازمان (۳) گورودی‌های فنی ‎Technology-push c..al°‏ 7 مطلوبیت ساختار وظیفه‌ای " نیاز به ورودی از درون و/يا بیرون سازمان دیگر دانشمندان/مهندسان در همان بخش فنی | ديكر سازمان‌ها مشتريان

صفحه 9:
ساختار سازمان (۴) #خروجی‌های سازمان " ساختار پروژه‌ای ‎٩‏ سانضاو هاترپسی #انتقال خروجی‌ها به مصرف کننده 7 اهمیت " پل زدن به سمت مشتری رويهاى ‎slat |‏ لا ‎lg‏

صفحه 10:
استراتژی 7 © برنامه‌ریزی ؟ انواع سازمان‌ها * الگوی رفتاری غالب در چرخة عمر تکنولوژی 7 ملزومات مراحل مختلف چرخه عمر نرخ پایین ‎ .‏ نوآوری‌های ؛ نوآوری‌های نوآوری | فرآيند ! محصول زمان ۲ 0 ‎dey‏ مرحلة مرحلة ‏ویژه گذار ‎dle.‏ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان