مدیریت و رهبری

مدیریت نوآوری Innovation management

صفحه 1:
مدیریت نوأوری ‎Innovation management‏ ic ۱۵۲۰5

صفحه 2:
عنوان & مراحل استفاده موضوع (ice) ‏پیچیدگی‎

صفحه 3:
نوآوری, مقهوم کلیدی است که امروزه از آن به غنوان محور دستاوردهای تجارت در فرن بیست و يكم باد می شود. سازمانهای, کوچک و بررگ, ‎oS‏ به ارزیابی مجدد محصولات, خدمات و عملیات خود کرده اند تا فرهنگ نوآوری آورند. این بازبینی مجدد اهداف سازمانی, بد ‎ete‏ ۱ نوآوری در درون سازمان, بهترین ی تضمینی است که یک سازمان بتولند در محیطی که بازارهای آن به سرعت به پیش می روند, پایدار بماند. همچنن پرورش فرهنگ نوآوری بهترین تضمین (اگرچه که هیچ چیز تضمین ندارد) برای بقا و پایداری طولانی مدت در اقتصاد داتش - محرك امروزین است. مديريت نوآورى يا مديريت ‎ae‏ و نوآوری یک رشتة علمی میان رشته‌ای است و یکی از گرایش‌های تخصصی خلاقیت نوآوری ی شنتاسی تخت ‎ee‏ خلاقيت نوآورى شناسى سازمانی مهریتی محسوب مر كردن" مديريت بواوزی میریت فرآیندهای نواوری می باشد. این حالت به توآوری محصولی و سازمانی اشاره دارد. موضوع ابن رشته مدیریت فرایندها و پدیده‌های حلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها می‌باشد. مدیریت خلاقیت نوآوری به دلیل ماهیت موضوعی حوزءة دانشی میان زشته‌ای و چند تخصصی بسیار گسترده‌ای را شامل می‌گردد و با دیگر مفاهیم و رویکردهای سازمانی و مدیریتی مانتد مدیریت دانش, یادگیری سازمانی, مدیریت سرمایه‌های قکری, مدیربت فناوری, مدیریت تحقیق و نوسعه. مدیربت ارزش, مهندسی محصول جدید؛ مهندسی نوآوری مهندسی سیستم, مدیریت پروژه, کارآقرینی, مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی ارتباط زيادی دارد. هدف از مدیریت نوآوری در یک شرکت یا سازمان, پرورش مجیطی مناسب برای تشویق نوآوری است. محیط مناسب کمک خواهد کرد تا شرکنها پروژّه های همکاری بیشتر و حتی پيشنهادهایی برای سرمایه گذاربهای کسب و کار دریافت کنند. پشتیبانی مدیریت ارشد برای نوأوری موفق بسیار مهم است. جهندهی روشن, تاییدات و حمایت از حرفه و پيشه نوآوری ضروری می باشد. در قياس با مذيريت و ماشینی , مدیریت نوآوری, مستلزم تعییر بنیادی در درک استراتژیک سازمان است که پس از ‎ol‏ باید چالش های مدیریتی زیر را مورد توجه قرار دهد:

صفحه 4:
الف) مدیریت کردن شایسنگی های انسانی و انفرادی از دیدگاهی استراتژیک : مدیریت مدرن باید با چالش قرار دادن هميشگي انسانها در راس تمامي عملیات, دست و پنجه نرم کند و (مدیران) باید دریابند که یک سازمان مجموعه ای از انسانهای متفاوت است. ب) کار گروهی و شبکه ای با شرکای داخلی و خارجی : آفراد تمایلات گوناگون, عادتهاي مختلف و پس زمینه حرفه ای متفاوتی دارند. مدیریت باید تمرکژ خود را بر روی یکپارچه ساختن شبکه ای از روابط رسمی و غیررسمی, جه در داخل و جه در خارج از شرکت قراز دهد . ) ایجاد ساختارهای سازمانی سازگار و تعاملی: آکر سازای بقوافد به تقیرات جارك باش افده وجود بی الا سازمانت انستاف پذیر و مناسسب صروری به نظر می رسد. د) ایجاد توازن ميان نظم و آشوب: افزايش دادن كارامدى در يرابر توآورى تكريب كننده. همجنين مى توان با ايجاد ديد استراتزيكى در زمينه نوآوری, اتكيزه هاى فردى و كروهن را افزايش داد.

صفحه 5:
ابزارهاى مرتبط ) > شاخص های ‎Corporate Innovation Indicators glejlw syslsi‏ > مدیر ارشد فناوری 01666۳ 106000109۷ )ون < تکنیک 78۱2 ۲812 ۶ مدل های سازمانی برای نوآوری ۰ ۴۵۲ ‎Organizational Models‏ ‎Innovation‏ ‎Brainstorming 558 uligh >‏ sy Project Management Defined oa ‏مديريت بروزه تعريف‎ Product Life Cycle (PLC) Jgaxe pat a>yr > 88 نوآوری و مدیریت آن پیش نیاز لازم برای تداوم بقا و توسعه شرکت است. اين مدیریت نقش مهمی در ترویج نواوری های تکنولوژیکی و سازمانی ایفا می کند. مدیریت نوآوری کمک می کند تا سازمان فرصت درک و استفاده از آن ‎sly‏ ایجاد و معرفی ایده های جدید, فرایندها و محصولات صنایعی را داشته باشد. سا | 8 با استفاده از ابزارهای مدیریت نوآوری, مدیریت می تواند دلیل ایجاد و استقرار قابلیت های خلاق نیروی کار برای توسعه مداوم شرکت باشد. ابزار های متداول عبارتند از طوفان مغزی, نمونه سازی مجازی, مدیربت چرخه عمر محصول؛ مدیریت ابده,تکبنیک ۲۴۱2 مدل فاز گیت (دروازه فازاء مدیربت پروژه, برنامه ریزی خط تولید و مدیریت سبد سهام. فرایند می تولند به عنوان یکپارچگی تکاملی سازمان, تکنولوژی و بازار با تکرار مجموعه ای از فعاليتها, مشاهده شده باشد

صفحه 6:
1

صفحه 7:
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ۱۱9۸00۱5۰1۳ مراجعه 0000 © ۱۸۵۲۰ 6

رایگان