کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک

modiriate_porojeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک”

مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک

اسلاید 1: موضوع: مدیریت پروژه

اسلاید 2: 1.اهداف مدیریت پروژه و دلایل اهمیت آن در سیستمهای اطلاعاتی را توضیح دهید؟2.مدلهای انتخاب و ارزیابی پروژه های سیستم های اطلاعاتی و روش های هم ترازی پروژه های IS با اهداف تجاری سازمان رامقایسه کنید؟3.چگونه شرکت ها می تواننند ارزش تجاری سیستم های اطلاعاتی را تعیین کنند؟4.عوامل مهم ریسک در پروژه سیستم های اطلاعاتی چیست و چگونه می توانند مدیریت شوند؟ALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Chartsاهـداف آمـوزشی

اسلاید 3: NU SKINشرکت NU SKINیک شرکت فروش مستقیم و چند سطحی بازار یابی است مردم را در اولویت قرار می دهد. تولید کنـنده بیش از 200 محصول مکمل ضد پیری و مراقبت از پوست از میان 830.000 توزیع کننده مستقل است. از ابتدا درسال 1984 در پروژه یوتا شرکت عملیاتش را به 52 بازار بین المللی گسترش داد. درآمـد سالانه اش را به میزان 1 میلیارد افزایش یافت .

اسلاید 4: مدل کسب و کار NU SKIN ترکیب شده از فروش مستقیم به همراه بازاریابی چندگانه است . هر توزیع کننده محصولات را مستقیماً به مشتریان بالقوه در بازار عرضه می کند ، و می تواند مشتریان نوآموز را استخدام کند و به انها اموزش دهد که خودشان بفروشند و همچنین از درصدی از فروش استخدام نوآموزان به دست اید . NU SKIN برای موفقیت باید توجه زیادی به مدیریت افراد داشته باشد .شرکتNU SKIN اعضای تیم پروژه را انتخاب می کند و سپس از تجربه و مهارت آن ها استفاده شد.اعضای تیم شامل تعدادی تحلیگر کسب و کار یک تحلیگر فنی کسب و کار یک تحلیگر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی و یک تیم مهندسان ارشد سیستم های بود. معاون رییس منابع انسانی دیوید دنیز و رهبران یکپارچه سازی کسب و کارهای مبتنی بر IT ایمنی کامارا و جی بارنیتیم را پشتیبانی و حمایت میکردند.

اسلاید 5: مشاوران بیرونی برای تشخیص نیازهای اطلاعاتی از ادارات مختلف شرکت استخدام شدند این مشاوران براساس مهارت ها و شخصیتشان استخدام شدند که قوه اجرای یادگیری در تیم را بالا می برد.از مکان های مختلف جغرافیایی که یادگیری سیستم جدید خارج از محل برایشان غیر ممکن بود .مشاوران برای آموزش کارکنان در محل حین اجرا گماشته شدند.یکی از چالش های اصلی که در سیستم های اطلاعاتی مدیریت مطرح می شود اطمینان از دستیابی به سود خالص و حقیقی کسب و کار است.نرخ بسیار بالایی که از شکست در پروژه های سیستم های اطلاعاتی وجود دارد به خاطر دو دلیل زیر است:*سازمان ها ارزش کسب و کار خود را به طرز اشتباهی ارزیابی می کنند*شرکت ها در مدیریت تغییر سازمانی که دراثر آشنایی با تکنولوژی جدید به وجود می آید ناتوانند.

اسلاید 6: شرکت NU SKIN تقریبا 6000 کارمند در 28 کشور مختلف دارد.تاکنون هیچ سیستم مرکزی منابع انسانی جهت ثبت اطلاعات کارکنان و گزارش منابع انسانی به دیگر قسمت ها نداشته است . به جای آن مدیریت دستی در سطح محلی دارند.برای دستیابی به اطلاعات کارکنان در یک سطح مشترک مجبور به تماس با منطقه و جمع آوری دستی اطلاعات است.این امر بسیار وقت گیر است و شرکت نیازمند سیستم خودکار و سازگارتری است مدیریت NU SKIN تصمیم به استفاده از سیستم مرکزی منابع انسانی گرفت.تیم پروژه ای ارائه دهنده منابع انسانی به وجود آمد و دپارتمان سیستم های اطلاعاتی و جستجو برای سیستم مناسب بودند.سپس سیستم SAPوERP مدیریت سرمایه انسانی(HCM) به همراه با معیارهای اداری کارکنان و مدیریت سازمانی پیشنهاد شد.

اسلاید 7: شرکت NU SKIN در خلال هر قدم از پروژه شرکت توجه داشت که همه جا پیش از واژه تکنولوژی واژه انسان را بیاورد .- چه نوع افرادی باید در تیم پروژه باشند؟- چه مشاورانی باید استخدام شوند؟- چه شرایطی فرهنگی و تجاری نیاز است؟تیم پروژه از روش پیاده سـازی مرحله ای برای هر منطقه جهانی استـفاده کرد . در سال 2011 UN SKINباERP مدیریت سرمایه انسانی SAPعملیاتی شد . سودها سریع به دست می امد در گذشته اگر واحد مالی گزارشی مبنی بر تعداد کارمندان تمام وقت در یک بازار مخصوص نیاز داشت واحد منابع انسانی UN SKIN باید اطلاعات را از واحد عملیات منطقه درخواستت می کرد که هفته ها زمان می برد . گزارشی در مورد اینکه کدام کارمندان به واحد دیگر منتقل شدند و یا در شـرکت ماند باید دستی به وسیله اطلاعات نواحی مختـلف جمع اوری می شدند و به صورت دستی به واحـدهای مختلف فرستاده می شدند . اما اکنون تمام این اطلاعات به وسیله سیستم به صورت خودکار جمع اوری و توزیع می شود .

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید