علوم مهندسی معماری و عمران

مدیریت و نگهداری ماشین آلات عمرانی

modiriat-va-negahdari-mashinalaate-omrani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت و نگهداری ماشین آلات عمرانی”

مدیریت و نگهداری ماشین آلات عمرانی

اسلاید 1: مديريت درنگهداري و مراقبت، لاستيك‌ها و مسئله ايمني در ماشين آلات نگهداري و مراقبتنگهداري و مراقبت از ماشين آلات ساختماني شامل سرويس، اصلاح و تعمير ماشين آلات مي‌باشد. به بعضي مسائل بايد در اين رابطه توجه شود از جمله بسياري از مديران كارگاه‌ها براي بالا بردن راندمان كار و تسريع كار پروژه، ماشين آلات را با ظرفيت غير مجاز به كار مي‌اندازند و اين عمل باعث خراب شدن ماشين زودتر از موعد معمول مي‌شود.روش‌هاي مراقبت از ماشين آلات اگر صحيح اجرا شود مخارج تعميرات را تقليل داده و راندمان كار ماشين را بالا مي‌برد. پيشنهاداتي براي مراقبت از ماشين‌ها در زير ارائه شده است كه به سه دسته تقسيم مي‌شوند. اين دسته‌بندي شامل مراقبت براي جلوگيري از خراب شدن ماشين، تعميرات جزئي و تعميرات اساسي مي‌باشد.

اسلاید 2: مراقبت‌هاي مستمر براي جلوگيري از خراب شدن ماشيناين مراقبتها شامل :كنترل مستمر وضعيت ماشين و اصلاحات جزئي است تا همواره ماشين در بهترين شرايط آماده بهره‌برداري باشد. اين مراقبت‌ها نظير حلقه‌هاي زنجير به هم مربوطند. حلقه‌هاي اوليه اين زنجير عبارتند از مهارت راننده، روشي كه ماشين به كار گرفته مي‌شود، روغن كاري صحيح ماشين و اصلاحات پريود يك به طور منظم. اگر به هر كدام از اين نكات دقت كافي مبذول نشود باعث خراب شدن زودتر از موعد ماشين خواهد شد.كارخانجات سازنده، برنامه‌هاي دقيقي براي روغن‌كاري، سرويس و اصلاحات جزئي لازم عرضه مي‌دارند. اين دستورالعمل‌ها بايد به دقت اجرا شوند. روغن‌هاي مخصوصي براي شرايط متفاوت كار وجود دارند كه بهتر است همواره از روغن مناسب استفاده شود. با در نظر گرفتن شرايط كار مشكل ماشين‌آلات ساختماني، بايد مراقبت نمود تا از ورود گرد و خاك و آب به داخل محوطه موتور و ساير قسمت‌هاي مكانيكي ماشين جلوگيري شود. براي اين منظور بايد از كار صحيح فيلترهاي هوا و روغن ماشين اطمينان حاصل نمود. سوخت ماشين نيز بايد تميز نگاه داشته شود.

اسلاید 3: چند نكته براي تميز نگه داشتن سوخت ماشين در زير ذكر مي‌شود:تا حد امكان از بشكه به منظور حمل و ذخيره سازي مواد سوختي ماشين‌آلات استفاده شود. در صورتی که از بشکه استفاده می‌شود حتما قبل از سوختگیری باید فرصتی داد تا مواد معلق در بشکه ته‌نشین شده و سوخت مزبور حتما به کمک تلمبه از داخل بشکه برداشت شود.تا حد امکان برای ذخیره مواد سوختی از ماشین‌های تانکر یا مخازن ثابت در محوطه کارگاه استفاده شود. مخازن ذخیره سوخت باید از جاده‌های حمل مواد خاکی و قسمت‌های پر گرد و خاک دور باشند.استفاده از ترکیبات حساس در مقابل آب باعث می‌شود که به وجود آب در داخل مخازن ذخیره سوخت پی ببریم. در صورتی که وجود آب در مخزن مشخص شد باید حتما آب مزبور را در نقاط مختلف مخزن تخلیه و مخزن را کاملا خشک نمود.برای گرفتن ذرات معلق احتمالی در هنگام سوخت گیری باید از فیلترهای مخصوص استفاده نمود. سرشیلنگ‌های سوختگیری باید حتما تمیز و عاری از ذرات خارجی باشند.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید