کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت چهار نسل در سازمان های ایران

modiriyate_chahar_nasl

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت چهار نسل در سازمان های ایران”

مدیریت چهار نسل در سازمان های ایران

اسلاید 1: مدیریت چهار نسل در سازمان های ایران

اسلاید 2: نسل ها در ایران1-نسل کارآزموده:متولدین سالهای پیش ازهزار و سیصد تا هزار سیصد و بیست2-نسل انقلاب:متولدین سال های بین 1321 تا هزارو سیصد و چهل3-نسل امروز:متولدین سال های 1341 تا هزاروسیصد و شصت4- نسل فردا:متولدین بین 1361 تا 13 هشتاد5-آیندگان:متولدین سال های 1381 به بعد

اسلاید 3: ویژگی های نسل کارآزموده-ارزش ها:وفاداری،سخت کوشی،پایبندی به رسوم،تبعیت از قانون،احترام به بالادست،صبر...-نکات مثبت نسل کارآزموده:باثبات بودن،توجه به جزئیات،وفاداری به سازمان،سخت کوشی-نکات منفی نسل کارآزموده در محیط کار:ناکارمدی در تغییرات،بی علاقگی به جهش وبلندپروازی،عدم ابراز عقیده مخالف

اسلاید 4: ویژگی های نسل انقلاب-ارزش ها:تعهد،فداکاری،پرکاری،آرمان گرایی،مسئولیت پذیری،پذیرش شرایط عدم ثبات واطمینان،بحران پذیری،ساختارشکنی و انقلابی و ضربتی عمل کردن-نکات مثبت:توان مدیریت بحران،سرسختی و مقاومت،سخت کوشی،پرکاری و مسئولیت پذیری-نکات منفی:خودمحوری،عدم اهمیت به برنامه ریزی،رفتار آمرانه

اسلاید 5: ویژگی های نسل امروز-ارزش ها:تنوع،جهانی اندیشیدن،تعادل بین کار و زندگی،سوادفن آوری،سرگرمی و تفریح،غیررسمی بودن و عمل گرایی-نکات مثبت:منعطف و سازگار،باسواد و ماهر از لحاظ فناوری،مستقل و خلاق-نکات منفی:عجول بودن،روابط انسانی ضعیف و بی تجربگی

اسلاید 6: ویژگی های نسل فردا-ارزش ها:خوش بینی،اعتماد به نفس،اجتماعی بودن،اخلاق،وظایف شهروندی،تنوع،هوشمندی نسبت به اطراف-نکات مثبت:عملکرد اجتماعی،خوش بینی،توانایی چندکارگی،تسلط به فناوری،پایبندی به اصول-نکات منفی:نیاز به سرپرستی و سازماندهی،بی تجربگی به ویژه در برخورد با انسان ها

اسلاید 7: مدیریت چهار نسل در سازمان های ایران *هرچه به نسل های پیشین نزدیک می شویم،افراد تکلیف مدارترند و در عوض،نسل های جدیدتر به حق مدار بودن نزدیک می شوند. *نسل های پیشین با این دیدگاه وارد سازمان شده اند که تکلیفی برایشان مشخص شده ودرپی یافتن آنند که بیابند چه باید بکنند تا تکلیفشان را به خوبی انجام دهند.*در حالی که نسل های نوتردر بدو ورود به دنبال یافتن پاسخ این پرسش اند که ”در این سازمان چه حق و حقوقی برای من قائلند؟“

اسلاید 8: مدیریت چهار نسل در سازمان های ایران -بسیاری از تعارضات سازمانی و حتی تعارضات اجتماعی یا تعارضات خانوادگی را در فاصله ی فکری و رفتاری بین نسل ها می توان ریشه یابی کرد و به راهیابی برای حل آن ها پرداخت.-در رویارویی با چالش فاصله ی نسل ها،باید سینه ها را گشود و ناهمگونی ها را سکوی نوآوری ساخت.

اسلاید 9: امروز سرعت سرسام آور تغییرات شدید غیر خطی چنان فضای پیچیده ای را ساخته اند که دختر دوازده ساله معتقد است خواهر نه ساله اش متعلق به نسلی دیگر است...

اسلاید 10: Home aloneنسل ” تنها در خانه ” که روانشناسان آن را یک نسل مستقل می دانند،بر خلاف نسل های پیشین وابستگی شغلی را کمتر بر می تابد و در جستجوی انجام امور به طور مستقل است.

اسلاید 11: نسل های جدیدتر ارتباطشان را با ایمیل ارسال پیامک و یا گزارشات الکترونیک برقرار می کنند.این نسل ها ارتباطات رسمی و سنتی مانند برگزاری جلسات را وقت گیر و غیرضروری می دانند.مواجهه ی عادات ارتباطی متفاوت نسل ها در محیط های کاری،امروز یکی از ریشه های تعارضات سازمانی است.

اسلاید 12: امروز برخورداری از قدرت تخصص و دانش و تسلط به فن آوری،جوان تر ها را در پست هایی همتراز و گاه بالاتر از نسل های پیشین نشانده است.

اسلاید 13: چالشی که می تواند یک فرصت باشدگری همل در کتاب آینده مدیریت این چنین می نویسد:یک دستی و همسانی ما را به خلاقیت نمی رساند،بلکه راه دستیابی به به نوآوری در کنار هم قرار گرفتن ذهن های ناهمانند است...

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید