کسب و کار اقتصاد و مالی

مدیریت کارکنان – Staff Management

151-Staff-Management

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت کارکنان – Staff Management”

مدیریت کارکنان – Staff Management

اسلاید 1: مدیریت کارکنانStaff ManagementMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمدیریت کارکناننوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعمالی و سرمایه گذاری / منابع انسانیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: مدیریت کارکنان، مدیریت زیردستان در سازمان است. اغلب سازمان‌های بزرگ این مدیریت را بفردی متخصص می‌سپارند. مدیران مالی و منابع انسانی از جمله مدیریت کارکنان می‌باشد. برای دهها سال، اجرای وظایف انتخاب، آموزش و جبران خدمت کارکنان وظایف اصلی حوزه‌ای به نام مدیریت کارکنان بود. این وظایف بدون توجه به اینکه چگونه به یکدیگر مرتبط هستند انجام می‌شدند. اما اکنون حوزه‌ای به نام مدیریت منابع انسانی مطرح شده است. مدیریت منابع انسانی آنطور که در حال حاضر درک می‌شود، به جای رد یا حذف، تعمیمی از نیازمندیهای سنتی اداره اثربخش کارکنان است. در این حوزه درک مناسبی از رفتار بشری و مهارت استفاده از این درک و بینش نیاز است. همچنین داشتن دانش و درک از وظایف مختلف کارکنان و آگاهی از شرایط محیطی ضروری است. مدیریت منابع انسانی در دهه 1980 ظهور کرد و توسط طرفداران آن به عنوان فصل جدیدی در مدیریت نیروی انسانی تکامل یافت. اکنون این توافق وجود دارد که مدیریت منابع انسانی جایگزین مدیریت کارکنان نمی‌شود بلکه به فرایندهای مدیریت کارکنان از منظر متفاوتی می‌نگرد. هم‌چنین فلسفه‌های اصلی آن تا حد قابل ملاحظه‌ای متفاوت از مفاهیم سنتی مدیریت کارکنان است. با این همه برخی از رویکردهای خاص مدیریت کارکنان و روابط کارکنان می‌توانند تحت عنوان رویکردهای مدیریت منابع انسانی توصیف شوند زیرا در راستای فلسفه اساسی مدیریت منابع انسانی هستند. مدیریت منابع انسانی رویکردی جامع به مدیریت استراتژیک منابع کلیدی سازمان یعنی منابع انسانی است. مدیریت منابع انسانی نه تنها رویکردی از روی سودآوری به مدیریت کارکنان است بلکه رویکردی ویژه به روابط کارکنان با تأکید بر تعهد و دو طرفه بودن ارتباط دارد. مدیریت منابع انسانی یعنی مدیریت کارکنان سازمان. مقصود از مدیریت منابع انسانی سیاست‌ها و اقدامات مورد نیاز برای اجرای بخشی از وظیفه مدیریت است که با جنبه‌هایی از فعالیت‌ کارکنان بستگی دارد، به ویژه برای کارمندیابی، آموزش دادن به کارکنان، ارزیابی عملکرد، دادن پاداش و ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان سازمان.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطنقش‌های مدیریت منابع انسانی Human Resource Management Roles تجزیه و تحلیل شغل Job Analysis مزایاتأمین نیروی انسانی با حداقل هزینه, پرورش و توسعه استعدادها و مهارت‌های افراد, حفظ و نگهداری نیروهای لایق و ایجاد روابط مطلوب بین آنان, تأمین احتیاجات مادی و معنوی و جلب رضایت پرسنل بطوری که همسویی لازم بین اهداف شخصی آنها و هدف‌های سازمان ایجاد گردد.معایبتجزیه و تحلیل شغل (تعیین ماهیت شغل هر یک از کارکنان ), برنامه‌ریزی منابع انسانی و کارمندیابی, گزینش داوطلبان واجد شرایط, توجیه و آموزش دادن به کارکنان تازه استخدام, مدیریت حقوق و دستمزد (چگونگی جبران خدمت کارکنان), ایجاد انگیزه و مزایا, ارزیابی عملکرد برقراری ارتباط با کارکنان ) مصاحبه، مشاوره و اجرای مقررات انضباطی), توسعه نیروی انسانی و آموزش, متعهد نمودن کارکنان به سازمان.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان