کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیر ارشد فناوری – Chief Technology Officer

27-Chief-Technology-Officer

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیر ارشد فناوری – Chief Technology Officer”

مدیر ارشد فناوری – Chief Technology Officer

اسلاید 1: مدیر ارشد فناوریChief Technology OfficerMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمدیر ارشد فناورینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعرهبری و مدیریتسطحسازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: مدیر ارشد فناوری، از مدیران ارشد اجرایی یک شرکت بشمار می‌آید، که وظیفه هدایت، سیاست‌گذاری و راهبری حوزه فناوری، همچنین پیشرفت در تکنولوژی برای توسعه و موفقیت در کسب‌وکار سازمان اجرایی شرکت را برعهده دارد. مدیران ارشد تکنولوژی وظیفه یکپارچه‌سازی فعالیت‌های تکنولوژی محور، با استراتژی کلی سازمان خود را دارند، که نیازمند برقراری روابط با افراد کلیدی شرکت چون مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و کارشناسان بازاریابی می‌باشد. ضرورت حضور مدیران ارشد تکنولوژی در سازمان‌های اجرایی وقتی بیشتر احساس می‌شود که پی ببریم به‌کارگیری تکنولوژی روز بدون مدیریت، گاه با نتایج مثبت همراه نیست و ممکن است وقفه‌های طولانی‌مدت در روند حرکتی یک واحد اجرایی ایجاد کند. در کنار لزوم مدیریت تکنولوژی به‌کارگرفته شده در سازمان‌ها، بحث مهم‌تر انتخاب تکنولوژی مناسب است چراکه انتخاب نادرست تکنولوژی علاوه بر وقت، هزینه سازمان‌ها را نیز تلف خواهد کرد. مدیران ارشد تکنولوژی که با بحث‌های فنی آشنا هستند و توانایی مدیریت به‌کارگیری تکنولوژی مناسب را برای رسیدن به اهداف شرکت دارند، به خوبی از فرایند و روند طی شده در سازمان خود از نظر نوع و چگونگی به‌کارگیری تکنولوژی آگاهی دارند. بنابراین حضور مدیر ارشد فناوری در یک سازمان اجرایی کیفیت و سرعت بالاتری را به سازمان در جهت نیل به اهداف خود می‌بخشد. با توضیحات ارائه شده به‌نظر می‌رسد که جایگاه مدیر ارشد فناوری باید به نوعی جایگاهی رسمی در یک سازمان اجرایی باشد تا به نتیجه دلخواه دست‌یابیم، اما این‌طور نیست. حضور مدیران ارشد فناوری در سازمان‌های اجرایی حتی به‌عنوان مشاور می‌تواند اثرات مثبت خود را در نتیجه به دست آمده داشته باشد. سازمان‌ها و نهاد‌های اجرایی می‌توانند از طریق مشورت از مشاوران تکنولوژی خود که همان مدیران ارشد تکنولوژی هستند در راه رسیدن به اهداف خود گام بردارند؛ مدیرانی که گاه با ارائه یک مشاوره، روند حرکتی مناسبی را به مجموعه خود می‌بخشند. بنابراین ظهور تکنولوژی و ضرورت استفاده بهینه آن، ما را ترغیب خواهد کرد تا با اختصاص بخشی از ساختار سازمانی خود به مدیران ارشد تکنولوژی با کیفیت و سرعت بیشتری به سوی اهداف خود حرکت کنیم.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطگونه‌شناسی فناوری technology typology مدیر ارشد اطلاعات Chief Information Officer مزایاجابه‌جایی سرمایه مادی، معنوی، سیاست‌ها و پیشرفت در تکنولوژی برای توسعه و موفقیت در کسب و کار یک نهاد یا سازمان اجرایی از جمله مزایای وجود مدیر تکنولوژی است.کاربردهاCIO مجموعه‌ای از نقش‌ها را در سازمان‌ها بر عهده دارد. او باید تصمیمات اجرایی در رابطه با مواردی چون خرید تجهیزات فناوری اطلاعات از تولیدکننده‌ها یا ساخت سیستم‌های جدید را بگیرد. هم‌چنینCIO باید توانایی سازمانی قوی داشته باشد، این ویژگی به طور خاص مربوط به این دلیل است که او باید بتواند میان نقش‌های مختلف برای بدست آوردن مزیت رقابتی و حفظ منافع کارکنان سازمان تعادل ایجاد کند. CIOها هم‌چنین وظیفه‌ی استخدام را نیز بر عهده دارند، بنابراین مهم است که بهترین افراد را برای موقعیت‌های شغلی موجود در سازمان انتخاب کنند. CIOها باید به طور مستقیم استراتژی‌ها و سیاست‌های فناوری اطلاعات سازمان را برنامه‌ریزی و تدوین کنند. هر دوی این موارد برای حفاظت از سازمان در کوتاه‌مدت و بلند‌مدت و نیز فرایند تعیین استراتژی برای آینده مورد نیاز است.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان