کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیر یک دقیقه ای

modir01

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیر یک دقیقه ای”

مدیر یک دقیقه ای

اسلاید 1: مدیر یک دقیقه‌ای سمبلی است که به هر یـک از ما یادآوری می‌کند که هر روز یک دقیقه به چهره افرادی که بر آنها مدیریت می‌کنیم نگاه کنیم و به خاطر بسپاریم که آنها مهم‌ترین منابع ما هستند.1

اسلاید 2: 2«مدیر یک دقیقه ای»، کتابی است که رمز و راز موفقیت مدیریت صحیح را به صورت داستانی بیان می‌کند. جریان از این قرار است که مردی جوان، برای یافتن مدیری لایق، به جستجو می‌پردازد تا با آشنایی با تجارب او، مدیر لایقی شود. با جستجو و بررسی انواع مدیران در کل دنیا به دو روش مدیریتی برخورد می‌کند.مدیران سختگیر و مستبدمدیران رئوف و دموکراتکه از نظر او هرکدام تنها نصف یک مدیرکامل بودند. تا این که در جستجوهایش، با مدیری آشنا می‌شود که در امر مدیریت بسیار موفق است و خود را مدیر یک دقیقه ای می‌نامد. با جلسه ای که با مدیر یک دقیقه ای برگزار می‌کند، او رمز موفقیت خود را در این می داند که هم باید به افراد سازمان اهمیت داد، هم به نتایج سازمان. از نظر او، اگر افراد نسبت به خودشان احساس خوبی داشته باشند، نتیجه کارشان بسیار خوب خواهد بود.

اسلاید 3: سه راز مدیریت یک دقیقه ایاهداف یک دقیقه‌ ای One Minute Goals تشویق‌های یک دقیقه ای One Minute Praisingsتوبیخ‌های یک دقیقه ای One Minute Reprimands3

اسلاید 4: 4راز اول: اهداف یک دقیقه ایهدف‌گذاري يك دقيقه اي اولين رمز، شالوده و اساس مديريت يك دقيقه اي است. قانون هدف‌گذاري، قانون 80 و 20 است يعني 80 درصد نتــــايج مهم از 20 درصد هدف‌هاي ما به دست مي آيد. مراحل هدف‌گذاری: روی اهداف توافق کنید. رفتار صحیح را کاملاً مشخص کنید. تمامی اهداف را در کمتر از 250 کلمه بر روی یک کاغذ بنویسید. هر هدف را بارها و بارها بخوانید. خواندن هر هدف نباید بیشتر از یک دقیقه به طول انجامد. در طول روز یک دقیقه از وقت خود را به عملکردتان اختصاص دهید.و بالاخره این که: ببینید که رفتارتان با هدفتان همخوانی دارد یا نه؟!

اسلاید 5: Add a footer6

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید