سایر تحقیق و پژوهش

مراقبت های سلامت

salamtt

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مراقبت های سلامت”

مراقبت های سلامت

اسلاید 1: مراقبت های سلامت

اسلاید 2: ”لا خیر فی الحیاه الا مع الصحه ” خیري در زندگی نیست مگر با سلامتی. پیامبر اکرم (ص)

اسلاید 3: 48 درصد ( 26 میلیون نفر) مردم کشورمان یا اضافه وزن دارند یا چاق هستند که خود عامل فشارخون بالا، دیابت نوع 2، مرگ زودرس قلبی و انواع سرطانهاست.هر روز حوادث ترافیکی باعث فوت 52 نفر و مجروحیت 2200 نفر میشود و حدود800/000 نفر سالانه به همین دلیل بستری میشوند و معلولیتهای درازمدت ناشی ازحوادث ترافیکی خود داستان مبسوطی است.10 درصد افراد کشورمان روزانه سیگار می کشند.14درصد مردم کشورمان قند خون بالای 126 میلی گرم در دسی لیتر دارند. ( 3/ 7 میلیون نفر مبتلا با 35000 مورد مرگ در کشور مرتبط با بالا بودن قند خون)

اسلاید 4: 28 درصد افراد 15 تا 64 سال کشورمان کلسترول بالا دارند. (حدود 15 میلیون نفر)درصد مردم کشورمان یعنی 48 میلیون نفر روزانه کمتر از 5 واحد میوه و سبزی که برای حفظ سلامت آنان مفید و لازم است- مصرف میکنند. (میانگین مصرف 5/ 1 واحد است.)مصرف مواد مخدر به ویژه مواد روانگردان صنعتی مثل شیشه در نوجوانان و جوانان تهدید بزرگی است که حاصل آن رفتارهای پرخطر، تصادفات خطرناک، خودکشی، قتل و رفتارهای جنسی مخاطر هآمیز و عاقبت ابتلا به ایدز است.

اسلاید 5: خدمات سلامت:فعالیتهایی است که منجر به ارتقاء سلامت، پیشگیري، تشخیص، درمان و مراقبت از ناخوشی و بیماري، جراحت و سایر اختلالات جسمی، روانی، اجتماعی و [معنوي] در انسان میشود.مجموعه فعالیتها و فرایندهایی است که بستر لازم به منظور حصول سلامت همه جانبه را براي فرد و اجتماع فراهم می کند.خدمات سلامت به طور اعم در برگیرنده امور مربوط به تغذیه، بهداشت، پیشگیري، تشخیص، درمان، بازتوانی، بیمه خدمات سلامت، آموزش و تحقیقات و فناوري در حوزههاي ذیربط و همچنین، کنترل کیفیت و ایمنی مواد و فرآورده هاي دارویی، بیولوژیک، خوردنی، آرایشی، بهداشتی و ملزومات و تجهیزات پزشکی و اثربخشی فرآوردههاي دارویی و بیولوژیک میباشند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید