صفحه 1:
مربیگری هدایتگر
Mentoring
0
۱۵۲ 5
صفحه 2:
عنوان
مراحل استفاده
موضوع
صفحه 3:
وه تس وت Umea san مس اد کر فاد رای
باشند که خودشان مسیری را طی " باشتد,. ن مسئولیتهای اجتما:
و
ات
۳
0
ee
0
oe ‘
setter ae
00
او شين pe
هر مرن ارس بر يادكيرنده است.
صفحه 4:
سید( ۴ کمک میکند : آشماء اصلی باشد. یک مربی خوب باید
NS Snes a ce ue aula
*بيكير بودن ۲ :
: ؛ بايد بعد از آنكه تجربه و دانش خود را به فرد. انتقال داد. ۱
داشتنٍ
فههایشان, بر روی شش مولفه بايد تمرکز کرد: شور و علاقه, سک
ارو الما ترس See ee es ae ee
به شما اجازه می دهد استراتزی کلانی را برای زندگی فرد بسازید. ۳
سهگو بودن, ,
مربیان تاثبرگذار معمولاً توصیههای خاص و مشخص ارائه نمیکنند مگر آنکه مستقیم از آنها خواسته
شود. در - تجربیات مرتبط ٠ میکنند تا کمک کنند کارآموز خودش با استفاده ا
مر تخت مس ۳ تن
صفحه 5:
ابزارهای مرتیط
0
| تور as sie |
صفحه 6:
4 3
0
صفحه 7:
برای کسب اطلاعات بیشتر به
وبسایت ۱9100۱5.۲ مراجعه
نما
©.
MGtC Is