علوم مهندسی معماری و عمران

مرمت خانه ماپار اهواز

maremate_khane_mapar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مرمت خانه ماپار اهواز”

مرمت خانه ماپار اهواز

اسلاید 1: منزل ماپار

اسلاید 2: دانشجو:مژگان چراغی نیا Gmail:mozhgan.cheraghian@gmail.com

اسلاید 3: استان خوزستان

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6: اهوازمرکز۶۴٬۰۵۷ کیلومترمربعمساحت۴٬۵۳۱٬۷۲۰ نفر (۱۳۹۰)جمعیت۲۴ (۱۳۸۹)تعدادشهرستانها(گرینویچ+3:30)IRSTمنطقه زمانی(گرینویچ+4:30)IRDTتابستان(دی اس تی)سیدمحمدعلی موسوی جزایرینماینده ولی فقیهعبدالحسن مقتداییاستاندار

اسلاید 7:

اسلاید 8: شهر اهواز از منظر توپوگرافيشهر اهواز به استثناي ارتفاعات کارون (با حداکثر 100 متر ارتفاع) و رودخانه کارون (با حداکثر 6 متر عمق) از خصوصيات عمومي اراضي جلگه‌اي با شيب بسيار ملايم حدود 60 سانتيمتر در هر کيلومتر از شمال به جنوب تبعيت مي‌کند.شهر اهواز در دو سوي رودخانه كارون يعني در نيمه شرقي و غربي آن واقع شده است. ارتفاع بخش غربي از حداقل 10 متر تا حداکثر 20 متر نسبت به سطح دريا تغيير مي‌کند. به طور کلي بلندترين نقطه بخش غربي در شمال سه راه سوسنگرد با 20 متر ارتفاع قرار گرفته است. اراضي کيانپارس، شمال بلوار قدس، کوي راه آهن و امانيه بيشترين مناطق مرتفع بخش غربي هستند. در بخش شرقي کارون مرتفع ترين قسمت آن با 100 متر ارتفاع قرار دارد که به صورت محوري در امتداد جنوب شرقي به شمال غربي آن واقع شده است. اين ارتفاعات بخش شرقي منطقه کارون را به دو قسمت شمالي و جنوبي تقسيم کرده است. دامنه هاي شمالي اين کوه داراي 30 متر ارتفاع است که از ارتفاع آن بين جاده بهبهان، شهرک نفت و فرودگاه تدريجا کاسته مي شود و در منطقه فرودگاه به 17 متر مي رسد.

اسلاید 9: بخش‌هاي جنوبي ارتـفاعات کارون نسبت به دامنه هاي شمالي آن شيـب بيشتري دارند و در فاصله کوتاهي از 30 متر به 18 متر کاهش مي يابند و اين روند همچنان ادامه داشته و در کوي سپيدار به اراضي تعاوني‌هاي کارگران شرکت نفـت، کارکنان صنـايع فـولاد، فرهنـگيان و مجتمع صنايع فولاد منتهي مي‌شود و به حداقل، يعني حدود 11 متر، کاهش مي‌يابد. به جز ارتفاعات کارون، بلندترين مناطق بخش شرقي شامل آسيا آباد، کوي بهروز، کوي ابوذر، زويه و حصيرآباد است.تاریخ پیش از اسلاماهواز در دوران پهلوی:اهواز در روزگار ساسانیان از شهرهای عمده خوزستان به شمار می‌رفت و از مراکز عمده صنایع نساجی خوزستان بود و یکی از کانونهای مسیحیت در ایران، و از اسقف نشینهای خوزستان محسوب می‌شد. علاوه بر این، این شهر از مراکز عمده بازرگانی بوده، و نیز به واسطة واقع شدن در کنار رود کارون - که قابلیت کشتیرانی داشته - محل مناسبی برای تجمع مال‌التجاره و دادوستد به شمار می‌رفته‌است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید