کسب و کارگزارش‌های دولتیمدیریت و رهبریسایر

مروری بر معيار رهبری سازمان

صفحه 1:

صفحه 2:
: ‏ماموریت‎ : a pea مت يه ‎ais my‏ ‎ow‏ ‏مناسب و ‎ata‏ ‏ا ‏و حفظ مناقع ‎hs‏ ‏اهمسو با أهداف استرائزيك شركت ایران : چشم انداز سازماني پیشرو در ارزش آفردنی صنعت کشوره داراي توان طراحي توسعه و تولید محصولات با قابلیت حضور موثر در بازارهاي هدف به ويزه کشورهاي اسلامي

صفحه 3:
تمرکز بر خواسته هاي مشتریان

صفحه 4:
11 تلاش براي کسب رضایت پروردگار یکتا 2. احترام به هنجارهاي اجتماعي و ارزشهاي ديني تولیت پذيري و تلاش در تحویسل بموقسع و ارلئه خدمات‌پس از فروش در قبال بان 1 4 توانمندسازي کارکنان و افزلیش سعلح رضلیت کار کنان 5 پاييندي و احترام به قانون و اصول اخلاقي 6 رعایت اصول و استانداردهاي زیست محيطي 7 حفاظت از سرمایه هاي مادي و معنوي ایران خودرو 5 انتقادپذبري و تلاش براي بهبود مستمر

صفحه 5:

صفحه 6:
جریات ارتباط و تعاملات معاونت عودرو سواری با شرکای تجاوی:

صفحه 7:
تقشه راه سرآمدی معاوتت تولید خودروسواری

صفحه 8:
دستاوردها و موفقیتها ااشتهاريه كيفيت الستاره جايزه ملى كيقيت لديو نلمه اشتهاريه كيقيت الستاره جايزه على در سال 1387 ل شريافت تقدير نامه لشتهاربه كيقيت قستارهجایزه ملی کیقیت ابران برای محصول 206 در سال 1388 ‎chs‏ هدر امه اشتایه کید ی محمول 206 در سال 1389 هريافت تقدير نامه اشتهاربه كيفيت للستاره جايزه ملى كيفيت ابران ری محمول سعند در سال 1388 PB Ls محمول 106 سا

صفحه 9:
خودارزبلبي بر اساس مد شبیه سازي جایزه و در تاریخ بهمن ماه 1391 و تیر ماه 1392 در سطح معاونت سواري سازي و در راستاي اهداف زیر برگزار گردید: 9 ارتقاء ظرفیت يادگيري سازماني 4# شناسايي نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در سازمان و تعریف پروژه هاي بهبود ‎HH‏ ترغیب و تشویق سازمان براي پیمودن مسیر شكوفايي و تعالي ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
اد فرهگ کیت را در مرتار مازمال تربع مي دهلد 5--!-هاديران أرثل كاركنان را براي مشاركت در فعليتهاى أرثفاء كيت محصول توأنسند مى لمايل. كليه سطرع سازمان با هلف يهيود مسشدر کفیت محصول و فر

صفحه 11:
۳ ی رای رن باکت

صفحه 12:
fein درك و ‎dpa ol ac a‏ ریقف باه درا و بل hey be ag J gl nt a uly St yd LE ll gal yd ‏نان‎ gy 1-1-7 a ازجم یت ری یی رک پیش یمیش ‎gal ow aja glad La by ve‏ وی مرنط نجزیه و تحلل فى شود ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
مناسب بهیه کاوی می‌شوند. او طلاعات ‎Sls Sul Joly‏ کیت محصولنفنامی ودک هی لت فربندها و فدايتهاى مرتبط ب أن استوار اسه روش هی جدبلکاری بر عملكرد محصول تحليل شلهر

صفحه 14:
ری ایا قا لت بل اي از ری شم پا ورزر رت لب بهرل ۱ اج اک أ ‎gto gt‏ با ‎oe age‏ بان ار 6" را هي دابا اک بط ال با mt زا خی رسد

صفحه 15:
1-1: مدیریت ارشد ‎Ce ee‏ ری هم اد ارزشهاي سازماني و اصول و اخلاق کسب و کار که در آنن برجسته شده است به طور آشکار نشان مي دهد<20 1 : كميته رلهبري تعاللي 02م ا تعريف مكدر و اك شه حصافاى كليدي عملكرد 3 : جاساتمديريتبر نايج كيفي 4 :جاسانت وليد ‎١‏ 5 كانالهاي | ‎bls‏ دو سويه ۱ it | ‏مصادیق‎

صفحه 16:
ارشد سیستمها و فرايندهاي لازم براي تضمین = محصولٍ را ‎oes‏ با امتیاز) 8 تسوسعه محصول 9 سار 8 A223 en naan ‏نظام بيشنهادات‎ 1 ح ريزي ساختار كلان فرايندمائ شركت :24112

صفحه 17:
1-3:راهبرد و خط مشي کیفیت سازمان مبتني بر نیازها و انتظارات حال و آینده ذینفعان و محیط بیروذ می باشد. ذینفع 9 ذینقع 3

صفحه 18:
44 1-4: راهبردهاي سازمان بر داده ها و اطلاعات حاصل از ‎ee‏ ار مرتيط با محصول ارس سرت

صفحه 19:
:1-کراه‌بردهای ارتقاء کیفیست محصول تدوین شده و در فرايندهاي كليدي جاري مي شوند (20امتیاز) 0 : فم‌آیند تدوینا نريكينيت اطلاع رسانی راهیر‌دها و اهداف مرتبط با کیفیت به ذینفعان

صفحه 20:
نشریه کار آمد الکترونيکي - اتوماسیون اداري جلسات مديريت بر نتايج كيفى ارتباط دوسويه مديربت ديداري جلسات برنامه ريزي تلفیقی جلسات مدیربت روزانه جلسات مدیریت بر نتایج كيفي از بالا به هم ترازان ملاقات حضوري ار تباط دوسویه صندوق ارتباط با معاونت صندوق صوتي صدای آشنا الكترونيكي - اتوماسيون اداري نشريه كارآمد پيامك الكترونيكي - اتوماسيون اداري از يايين به بالا ترازان افقي

صفحه 21:
مصادیق الگو بودن رهبران سیستمها و روشهاي جاري سازي تشکیل کمینه خلاقیت و نوآوري» فراخوان خلق ایده.کمیته پیشنهادات تشکیل تيبهاي نعالي: ايفني و بهداشت. کاهش هزینه و مدارس مهارت. جلسات انتقال تجارب. برگزاري دوره هاي آموزشي راهاندازي 6018[18. مدیریت ارتباط با مشتریان راهاندازي کانالهاي ارتباطي با کارکنان ی مر و وی كارتيمي بادگيري مستمر موضوعات

صفحه 22:
727 128 729 S117 S118 ‏ور‎ توانر سالاقة ae ماهانه مصادیق اجرا تولید سمند ‎TX‏ ‘SE سورن, دنا توليد خودرو هاي سورن و دنا د ft شاخص اندازه كيري اتعداد واراتتهاي اتوليد شده از سمند و محصولات سهم بزار sab sh en ‏محصولت‎ رویکرد برنامه ريزي و ارتفا ‎er‏ ‏مشتري کسب سهم بازار کدرویکرد A108 A109 A223 ۳

صفحه 23:
جدول فرايندهاي سطح2(اصلي و پشتيباني) متولي فرایند سطح فرايندي نام فرایند(سطح2) معاونت سواري آمدیریت هاي سواري اصلي معاونت سواری آمدیریت مهندسي اصلي معلونت سواري امدیربت برنامه ريزي اصلي معاونت سواري /مدیریت هاي سواري اصلي تحقق تولید خودرو معاونت سواري اعديريت برنامه ريزي اصلي برنامه ريزي تولید. معلونت کیفیت امدپریت طرح ريزي کیفیت پشتيباني طرح ريزي کیفیت معاونت کیفیت امدیریت طرح ريزي کیفیت. پشتيباني معاونت کیفیت امدبریت تضمین کیفیت يشتيباتي جدول فرایندهای سطح 3 مرتبط با کیفیت ‎ge‏ نام فرايتد (سطع3) 2 | تام فرايتداسطج2) ‏معاونت سواري امدیریت کیفیت تجاري سازي سالنها | بهبود كيفيت ‏شعاونت ساره ام ‎gas ea‏ ‎Gas alg en eas ‎ ‎ ‏آنالیز و تعبین مسوول ایراد ‏تست و بازرسي. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 24:
كم نحوه پاسخگوئی انتظارات شناسائى شده | روش شناسائى نيازها و انتظارات مشتربان سهامداران

صفحه 25:
شناسنامه فرایند سطح۲ قر ایند پشتیبانی عوامل تولیدی تحقق تولید خودرو برنمه‌ریزی تولیدخودرو سواری تامین کالای خطوط تولید تحقق تولید خودرو مهندسی و توسعه فر ایند یادگیری سازمانی ارزیابی عملکرد. یادگیری سازمانی اهداف استراتژیک(عوامل کلیدی موفقیت) مدیریت بهره ور فرایندهای نت مدیریت بهره ور فرایندهای تولید مدیریت بهبنه فرایند لجستیک داخلی کنترل مصرف مواد و قطعات مدیریت کیفیت فرایند حلقه های یادکیری و توآوری ارتفا فرهنگ و روبط سازمانی آموزش و توانمندسازی ‎HSE‏ بسهود شرليط كاي ‎ ‎ ‎ ‏فرايندهاى داخلى ‏رشد و یادگیری ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 26:
ا ی وا ساليانة مرصورت نباز نت سواري سازي معاونت سواري سازي Sate IT روابط عمومي ‎TP esas‏ سازوکاراطلاع رساني اي نمايندگي هانوب نیت ایا خودروجلسه با شرکت بازرسي کبقیت. سهامداران تامین کنندگان و شركاء

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان