علوم مهندسی معماری و عمران

مرکز فرهنگی حیدر علی اف

haiydr-ali-of

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۲ اسلاید مرکز فرهنگی حیدر علی اف در سال ۲۰۰۷، توسط زاها حدید، یکی از برترین معماران دنیا، در کشور جمهوری آذربایجان در شهر باکو طراحی و ساخته شد. مساحت سایت پروژه نزدیک به ۱۰۱۸۰۱۰ متر مربع می باشد. این بنا یکی از بهترین ساختمان های فرهنگی کشورآذربایجان به شمار می رود. مرکز فرهنگی حیدر علی اف به نحوی طراحی شده است، تا نمادی برای خوش بینی ملت به آینده و همچنین به نمایش گذاشتن فرهنگ آذری باشد. دارای : نقشه دسترسی ها پلان لکه گذاری حجم ۳ بعدی سایت پلان عناصر معماری نقشه تفکیک فضا ها فایل illustration و...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
838 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مرکز فرهنگی حیدر علی اف”

مرکز فرهنگی حیدر علی اف

اسلاید 1: مرکز فرهنگی حیدر علی اف

اسلاید 2: چکیدهمرکز فرهنگی حیدر علی اف در سال 2007، توسط زاها حدید، یکی از برترین معماران دنیا، در کشور جمهوری آذربایجان در شهر باکو طراحی و ساخته شد. مساحت سایت پروژه نزدیک به 1018010 متر مربع می باشد. این بنا یکی از بهترین ساختمان های فرهنگی کشورآذربایجان به شمار می رود. مرکز فرهنگی حیدر علی اف به نحوی طراحی شده است، تا نمادی برای خوش بینی ملت به آینده و همچنین به نمایش گذاشتن فرهنگ آذری باشد.

اسلاید 3: طراحی مرکز حیدر علی اف در طراحی معماری مرکز حیدر علی اف، ارتباطات بین فضاهای داخلی و بیرونی به نحوی صورت گرفته است که با توجه به فضای باز مقابل ساختمان این مرکز را به بافت های مختلف شهر باکو متصل کرده است، این گونه طراحی های فضای باز دسترسی را برای مردم نیز آسان تر می کند، از این فضای باز برای برگزاری و اجرای جشن های آذری سنتی و معاصر بهره می برند.

اسلاید 4: وجود خطوط منحنی ، موج دار، خمیدگی ها و شکاف ها در ساختمان و همچنین در سایت چشم اندازی را به وجود آورده است تا هر بیننده ای را به خود خیره کند. با توجه به طرح کلی که در ساختمان و سایت صورت گرفته است، این امکان را به مخاطبین می دهد، تا به بخش های مختلف به آسانی هدایت شوند. در مرکز فرهنگی حیدر علی اف چشم انداز دقیقی از ایجاد ارتباطات و سیرکولاسیون بین فضای باز، ساختمان و پارکینگ زیرزمینی معرفی شده است.طراحی مرکز حیدر علی اف

اسلاید 5: سایت پلان و دسترسی هاحیاط مرکزیبخش اصلیمرکز خدماتیایستگاه زیر زمینی اتوبوساستخر هاکافهکافه

29,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید