علوم مهندسی معماری و عمران

مرکز پرورش خلاقیت کودکان – برنامه ریزی کالبدی

bahieh-rostam-afshar-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مرکز پرورش خلاقیت کودکان – برنامه ریزی کالبدی”

مرکز پرورش خلاقیت کودکان – برنامه ریزی کالبدی

اسلاید 1: برنامه ریزی کالبدی معماری مرکز پرورش خلاقیت کودکان  دانشجو:بهیه رستم افشار     بهار 1391

اسلاید 2: مقدمه: یکی از مسائل مهم قبل از شروع کار طراحی ،انجام مطالعات محیطی می باشد.منظور از مطالعات محیطی همان تحلیل سایت،بررسی شرایط اقلیمی،بافت و زمینه،منابع و طریقه ی دفع فاضلاب است. مطالعات محیطی:سایتاقلیمبافت و زمینهمنابعدفع فاضلاب

اسلاید 3: سایتسایت در نظر گرفته شده برای طراحی مرکز پرورش خلاقیت کودکان در منطقه 22 تهران ضلع شمالی بزرگراههمت شهر تهران در قطعه زمینی به وسعت حدود 1 هکتار با کاربردی آموزشی قرار گرفته است. همسایگی هااين منطقه در قسمت شمال غربي شهر تهران و در پايين دست حوضه ي آبريز رودخانه ي کن و ورديج واقع شده است در نتيجه : سايت مورد نظر در شمال غرب شهر تهران واقع شده که: از ضلع شمالي به خانه هاي مسکوني با تراکم متوسط که هنوز ساخته نشده و هم چنين به کوهستان البرز مرکزي ، از ضلع جنوبي به بزرگراه همت ، از ضلع شرق به فضاي سبز عمومي و پارک و هم چنين خانه هاي مسکوني با تراکم زياد اتحاديه سپاه و از ضلع غرب به زمين هاو مرکز بهداشتي درماني و هم چنين خانه هاي مسکوني با تراکم متوسط در حال ساخت محدود مي شود.

اسلاید 4: فضای سبز عمومی و پارک مرکز بهداشتی درمانیخانه های مسکونی با تراکم متوسط بزرگراه همتنتایج بدست آمده از تحلیل همسایگی ها

اسلاید 5: توپوگرافی(شیب زمین)سایت مورد نظر طراحی، دارای شیب ملایم از شمال به جنوب بوده که با توجه به نقشه ی توپوگرافی منطقه دارای شیب 2 درصد است.آرشیو شهرداری منطقه ی 22 تهران.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید