کسب و کار برنامه‌ریزی

مسئول تطبیق – Compliance Officer

52-Compliance-Officer

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مسئول تطبیق – Compliance Officer”

مسئول تطبیق – Compliance Officer

اسلاید 1: مسئول تطبیقCompliance OfficerMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمسئول تطبیقنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / برنامه ریزی / اجرا / بازنگریموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانی/ فراسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: مسئول تطبیق یک فرد و یا یک نقش در سازمان‌های بزرگ است که برای انطباق وضعیت سازمان با قوانین مختلف بیرونی تلاش می‌کند. از جمله این مقررات، مقررات حاکمیت شرکتی، Basel و مقررات مدیریت حداقل ریسک برای شرکت‌های مالی است. مسئول تطبیق بایستی در مورد جنبه های قانونی، اقتصادی، اجتماعی، عملیاتی و تجاری دانش کافی را داشته باشد. مسئول تطبیق (CCO)یک شرکت، نخستین مسئول نظارت و مدیریت مسائل مربوط به پیروی از مقررات در یک سازمان است که به طور معمول به مدیر اجرایی یا مدیر عملیاتی گزارش ارائه می کند. این نقش برای مدت طولانی است که در شرکت هایی که تحت مقررات منظم و شدید هستند، حضور دارد که از جمله صنایعی که چنین شرکت هایی در آن ها حضور دارد می توان به خدمات مالی و مراقبت های سلامت و بهداشتی اشاره کرد. یکی از نمونه های مشخص مسئول تطبیق، مسئول تطبیق تقاضا است که به شرح آن می پردازیم : مسئولیت های شغلی مسئول تطبیق تقاضا: فراهم کردن اطلاعات حسابرسی ها و تحویل آنها به مدیریت از طریق تحقیق و تحلیل داده ها؛ فراهم کردن گزارش شرح وظایف مسئول تطبیق تقاضا: ـ آماده کردن حسابرسی های رعایت با جمع آوری و تحلیل اطلاعات داخلی و خارجی ـ پشتیبانی واحد های سازمانی با جمع آوری و هماهنگ کردن داده های رعایت با حسابرسان و بخش های مختلف سازمانی ـ پشتیبانی اداری با پیاده سازی سیستم ، رویه ها و خط مشی ها؛ کمک به تکمیل پروژه با پشتیبانی حسابرسان رعایت ـ کمک به دیگران با پاسخگویی به سئوالات و درخواست های آنها ـ رعایت استاندارد ها و قوانین دولتی با مطالعه درباره آنها و به روز کردن اطلاعات در زمینه قوانین جدید؛ ارائه مشاوره به مدیران در صورت نیاز؛ توجه داشتن به نیازمندی ها و پاسخ دادن به آنها ـبه روز کردن دانش مرتبط با حضور در کارگاه های آموزشی و مطالعه مقالات تخصصی ـ یافتن فرصت های جدید برای ارزش افزایی سازمانی، ارتقاء تصویر سازمان و واحد ها ی تطبیق با پذیرش انجام درخواست های جدید و متفاوت مهارت ها و ویژگی های مسئول تطبیق تقاضا : پذیرش حقوقی، مهارت پژوهش و تحقیق، ارائه گزارش نتایج تحقیق، تحلیل اطلاعات، هماهنگی،مهارت مکاتبات اداری،سازمان دهی، مهارت کار گروهی، حسابرسی ، دانش عمومی ریاضی، تحلیل آماری

اسلاید 4: ابزارهای مرتبط شخصیت برند Brand Personality Aakerبهره شهرت سازمانیCorporate Reputation Quotient Harris-Fombrun مزایایک راه ساده برای تقویت برند سازمانکاربردهابهبود شهرت و برند سازمان در بین مشتریانمعایبگاهی اوقات، وجود چنین نقشی در سازمان موجب انطباق سازمان با قوانین به صورت ماهیتی نمی‌شود و این نقش تنها نمایشی را که سازمان از خود نشان می‌دهد، با قوانین منطبق می‌کند و این در بلندمدت برای سازمان خطرناک است.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان