مدیریت و رهبری

مسائل پزشکی و صدمات محل کار Medical Issues and Workplace Injuries

Medical-Issues-and-Workplace-Injuries

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مسائل پزشکی و صدمات محل کار Medical Issues and Workplace Injuries”

مسائل پزشکی و صدمات محل کار Medical Issues and Workplace Injuries

اسلاید 1: مسائل پزشکی و صدمات محل کارMedical Issues and Workplace Injuries

اسلاید 2: عنوانمسائل پزشکی و صدمات محل کارنوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمنابع انسانیسطحفرا سازمانی / سازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: مهمترین مساله در هر محل کاری، حادثه یا بیماری ای است که سلامت و رفاه افراد را صدمه و آسیب میزند. این بدان معناست که مهم ترین چیز دریافت درمان برای هر شرایط فوری یا تهدید کننده حیات می باشد و سپس اقدامات لازم جهت پیدا کردن پزشک مناسب یا متخصص که می تواند به درستی بیماری را تشخیص و درمان نماید. این مساله میبایست با کارفرما هماهنگ شده و در همه موارد درمان را در مرکزهای پزشکی مجاز انجام دهید. این امر بدین دلیل مهم است که کارفرما ممکن است لیست خاص از پزشکان را برای افراد آماده کرده باشد. در تمام مراحل درمان باید با پزشک صادق بود و وی را از تمام سوابق قبلی پزشکی خود آگاه نمود. اگر با پزشک همکاری نشود یا اطلاعات غلط به آن داده شود، دوره درمان طولانی تر و احتمال افزایش بیماری بوجود می آید. اکر در طی دوره درمان نمیتوانید به محل کار بازگردید، حتما به سرپرست خود اطلاع دهید تا سرپرست در صورت تمایل وضعیتتان را از پزشک جویا شود. حتی اگر فکر می کنید آسیبی که به شما وارد شده چندان جدی نیست بازهم نیاز است که به پزشک مراجعه کرده و زیر نظر وی قرار بگیرید. اگر مشخص گردد حادثه ای که برای شما بوجود آمده در حین کار بوده ، بهتر است اطلاعات خود را در خصوص مسائل بیمه و غرامت افزایش دهید و در صورت لزوم با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت نمایید. بسته به شدت صدمه ، پزشک به کارفرما توصیه هایی را میکند که معمولا شامل میزان صدمات وارد شده، طول دوره درمان، هزینه و ...می باشد. کارفرما در طی دوره درمان ممکن است کار شما را بصورت پاره وقت نماید یا شما را به بخش دیگری از سازمان یا اداره منتقل نماید.آسیب های روانی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است در محل کار برای افراد پیش بیاید. وقتی مدیریت، عملکرد خوبی داشته باشد و کارکنان، مورد تکریم و احترام قراربگیرند و به آنان بها داده شود، بعید است چنین محیط کاری دردسرساز باشد یا باعث بروز مشکل های روانی شود. به عبارتی، عملکرد ضعیف مدیریت می تواند عامل نارضایتی شغلی قلمداد شود. به عنوان نمونه، اگر کارکنان تصور کنند با آنان منصفانه و محترمانه رفتار نمی شود، به احتمال زیاد، به مشکل های روانی دچار می شوند. آسیب های روانی را نباید ساده درنظر بگیرید و در این موارد نیز بایستی به پزشک مراجعه نمایید.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطافشای شرایط پزشکی در محل کار Disclosure Of Medical Conditions In The Workplaceمزایادر صورتی که مشکلات جسمی و روحی افراد در محیط کار برطرف شود، افزایش رضایت شغلی و اثربخشی پدید می آید. همچنین آگاهی از قوانین بیمه و خدمات پزشکی از دیگر مزایای بررسی وضعیت سلامت در شغل می باشد. کاربردهادر سازمانها، ارگانها، کارخانه ها و شرکت ها این موارد بوجود می آید. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان