علوم مهندسی معماری و عمران

مسجد تک مناره اهواز

masjed-takmenaare

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مسجد تک مناره اهواز”

مسجد تک مناره اهواز

اسلاید 1: بسمه تعالی

اسلاید 2: فهرستمحیطآسیب و تهدیداترخدادانشانسازندهمالکمرمت گرمادهمواد و مصالحتزییناتنوع معماریزمانتاریخچه بناتحولاتمکانموقعیت جغرافیاییآدرسداده

اسلاید 3: مقدمه مسجدی تک مناره در حد فاصل بین پل ششم و تصفیه خانه شرکت فولاد خودنمایی می ‌کند. این مسجد به دلیل ساخت منحصر به فرد از معدود ساختمان ‌های باقیمانده از روستای شکاره است.

اسلاید 4: 1- مکان:1-1- قاره آسیاآسیا بزرگترین قاره جهان دارای شکلی تقریبا سه گوش است که شبه جزیره زیادی دارد. کوه های اورال، دریای خزر، دریای سیاه آن را از اروپا جدا می نماید

اسلاید 5:   1-2 ایرانکشور ایران در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با 1.648.195 کیلومتر مربع وسعت داردایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنسان، ترکمنستان و از شرق با افغانستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می شود که دو منطقه نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستندپایتخت بزرگترین شهر و مرکز فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و اداری ایران تهران است ایران یک قدرت متوسط و منطقه ای مهم در خاورمیانه است

اسلاید 6:  1-3 خوزستاناستان خوزستان در جنوب غربی ایران است که در کرانه خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت و گاز ایران به شمار می آید مساحت خوزستان 64.057 کیلومتر مربع است در شمال و شمال شرق کوهستانی در مرکز و غرب دشت و جلگه و در جنوب هم دارای سرزمین های پست و کم ارتفاع است و همچنین دارای تنوع آب و هوایی می باشد که شامل آب و هوای کوهستانی، گرم و خشک، گرم و مرطوب و معتدل و مرطوب است به خاطر همین تنوع آب هوایی و خاک حاصل خیز جلگه خوزستان است که انواع محصولات کشاورزی از گندم و جو و برنج گرفته تا مرکبات و نیشکر و خرما در خوزستان کشت می شود.

اسلاید 7:  4-1 اهوازاهواز یکی از کلان شهر های ایران است و به عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می شود. شهر اهواز با مساحت 18650 هکتار به عنوان یکی از شهرهای وسیع ایران محسوب می شود و در بخش جلگه ای قرار دارد

اسلاید 8: 5-1 موقعیتمسجد تک مناره در جنوب غربی ایران قرار دارد. ایران کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با 1,648,195 کیلومتر مربع وسعت است.ایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و از شرق با افغانستان و پاکستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می شود که در منطقه نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.ایران کشوری با چندگانگی فرهنگیست. از گروه های زبانی و نژادی بسیاری تشکیل شده است که اکثریت شیعه هستند. بسیاری از ایرانیان به زبان های فارسی، آذری، کردی، لری، بلوچی، گیلکی و عربی صحبت می کنند. اما زبان رسمی در ایران در عصر حاضر فارسی است. ایران به عنوان یک سرزمین و یک ملت پیشینه ای کهن دارد و یکی از تاریخی ترین کشورهای جهان به شمار می رود. از استان های ایران می توان به خوزستان اشاره کرد.

اسلاید 9: 6-1- آدرسدر حد فاصل بین پل ششم و تصفیه خانه شرکت فولاد، مسجدی تک مناره به نام مسجد فاطمه الزهرا خودنمایی می کند.

اسلاید 10: 2- انسان 2-1 بانیبانی ساخت این مسجد مردم روستا هستند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید