علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

مسیحیت، نگاه تاریخی به مسیحیت

Christianity2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مسیحیت، نگاه تاریخی به مسیحیت”

مسیحیت، نگاه تاریخی به مسیحیت

اسلاید 1: استاد محترم: تهیه کننده:نگاه تاریخی به دین مسیحیت

اسلاید 2: تعریف مسیحیتمسیحیت خود را دینی ابراهیمی و توحیدی میداند.گرچه در ظاهر به تثلیث معتقدند و خدای پدر،خدای پسر و روح القدوس را باور دارند، ولیکن این مسـله را مُنافی با توحید نمیدانند.

اسلاید 3: در هیچ یک از کتب تاریخی،اثری از یک قرن قبل وبعد از تولد وحوادث زندگی حضرت مسیح نمی یابیم. این مسـله باعث شد تا در قرن 18 متفکران مسیحی نیز به وجود تاریخی آن حضرت شک کنند و این سوال مطرح شود که آیا آن حضرت وجود تاریخی دارد یا اینکه ایشان یک اسطوره است.کتاب های تالیف شده از فیلون و یوسف فلاویوس در این باره.ما مسلمانان نیز مانند مسیحیان به وجود تاریخی عیسی معتقدیم ولیکن آنچه از قرون اولیه در مورد عیسی بیان خواهیم کرد به نوشته ها و آثار خود مسیحیان مستند است.

اسلاید 4: زمان تولد حضرت عیسی(ع)تولد حضرت عیسی زمانی بود که رومیان بر سرزمین فلسطین حکومت میکردند و با تخریب معبد اورشلیم و فشارهایی که رومیان به یهودیان وارد میکردند، اندیشه ی ظهور مسیح که منجی یهودیان خواهد شد درمیان آنان قوت گرفت.پیشگویی هایی در مورد ظهور مسیحاحضرت عیسی 4 سال قبل از میلاد به دنیا آمده استکتاب میکاح نبیکتاب اِشَعیای نبی(در کتب عهد عتیق)

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید