ezdvaj0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 72 اسلاید این فایل آموزش مناسب هست برای : دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روان شناسی و مشاوره کاربرد این پاورپوینت چی هست ؟ علاوه بر اضافه شدن معلومات تخصصی در زمینه روان شناسی میتونه منبع مناسبی برای کسب درامد هم باشه و از همین پاور میتونید برای ارائه کارگاه های روان شناسی استفاده کنید خیالتون راحت و با دل آسوده خرید کنید ، چون من تمام تلاشم رو در این پاور انجام دادم که بتونه به شما کمک بکنه امیدوارم که از خریدتون راضی باشید و حالتون رو خوب کرده باشه
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1425 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مشاوره پیش از ازدواج”

مشاوره پیش از ازدواج

اسلاید 1: علی اصغر رضائیروانشناس بالینی

اسلاید 2: هر کس بگردد و از بین جمع یک نفر را به دلخواه انتخاب کند و با کسب اطلاعات زیر او را معرفی کند :نام و نام خانوادگيسنرشته و مقطع تحصيليچه انتظاري از اين كارگاه داري؟اکنون هر کس اين جمله را بلند بگويي: ”من مي خواهم ازدواج كنم“فعالیت معارفه

اسلاید 3: ویژگی های آموزش فعال و ضرورت وضع قوانین و مقررات در کارگاه حضور به موقعموبایل ها ساکتعدم قضاوتحفظ احترام رازداری به نظر شما برای استفاده بهینه از کارگاه چه مقرراتی باید وضع شود؟عدم بحث و جدل دو نفره(پینگ پنگ)گفتگوی درگوشی (پچ پچ)بحث خارج از موضوع ممنوعمشارکت داوطلبانه و برابر (مختصر و مفید) تذکر همگانی در صورت نقض قوانین

اسلاید 4: افزایش احتمال موفقیت ازدواج یا افزایش رضایت از ازدواجهدف از این دوره آموزشی

اسلاید 5: ازدواج شکل چیست؟ازدواج یعنی ...زندگی مجردی شکل چیست؟زندگی متاهلی شکل چیست؟

اسلاید 6: تعريف ساده ازدواج: ارتباطي قراردادي بين دو انسان از جنس مخالف به منظور رفع نياز های جنسی ، عاطفی و اجتماعی ، اقتصادی و ... است. از این تعریف چه نتایجی می توان گرفت؟

اسلاید 7: پیام های تعریف ازدواج موفق و کارکردهای ازدواجازدواج یک قرارداد دوطرفه است برای بده بستان نیازهای عاطفی ، جنسی و بخشی از نیازهای اجتماعی مثلاً تشکیل خانواده .ازدواج درمان نیست و با ازدواج معجزه ای اتفاق نمی افتد .قرار نیست با ازدواج به آرمان هایمان برسیم یا کسی ما را خوشبخت کند .به واسطه تأمین نیازها در ازدواج بستر رشد و آرامش برای فرد فراهم می شود .همسر، ما را رشد نمی دهد بلکه خود ما مسئول رشد و سعادت خود هستیم .

اسلاید 8: تعریف ازدواج موفق و کارکردهای ازدواجازدواج بواسطه اینکه یک قرارداد است مسئولیت ایجاد می کند.مامسئول هستیم که نیازهای همسرمان را برآورده کنیم... حتی اگر حال خودمان خوب نباشد.هدف ازدواج داشتن تکیه گاه نیست بلکه همراهی است؛ قرار نیست به کسی تکیه کنیم بلکه باید همدیگر را همراهی و حمایت کنیم. ازدواج مثل کاشت نهال یا تولد یک موجود زنده است که رسیدگی و مراقبت می خواهد. در ازدواج یک رابطه متولد می شود.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید