کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مشکلات بازاریابی بین المللی

STARBUCKS

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مشکلات بازاریابی بین المللی”

مشکلات بازاریابی بین المللی

اسلاید 1: STARBUCKSاستاد:دکترمحمد رضا کریمی علویجه دانشجو:امین شمساییآذر 1400

اسلاید 2: جهانی شدن ولی حتی نمی‌توانند یک قوطی نوشابهکوکاکولا را بشکنند.2.در سال ۱۹۹۹، شرکت استارباکس ۲۸۱ فروشگاه در خارج از کشور داشت.امروزه، حدود ۷۰۰۰ و هنوز هم در مراحل اولیه یک برنامه بزرگ قرار دارد.جهان را تسخیر می‌کند.

اسلاید 3: گسترش استار باکس استار باکس های جدید در دستشویی های استارباکس موجود افتتاح می‌شوند.داستان این که چگونه شرکت شولتز یک کالای رهگذری را به گونه‌ای تغییر دادکه به یک مصرفی با کیفیت سطح بالای جهانی شودیک قصه پریان است. استارباکس از ۱۷ فروشگاه قهوه در سیاتل به بیش از ۱۹،۰۰۰ فروشگاه بزرگ۵۸ کشور شده ‌بود. در فروش سالیانه به طور متوسط ۲۰ درصد افزایش‌یافته است.ADD A FOOTER3

اسلاید 4: BIG IMAGEهاوارد شولتز برای الهام گرفتن به تاریخ سیاتل رجوع کرد و نام قدیمی کمپ معدن استاربو را انتخاب کرد . در نهایت به اسم استارباکس رسید و لوگوی پری دریایی را از داستان موبی دیک الهام برداشت کرد و ایده قالب مدرن استارباکس هنگام بازدید از میلان گرفت. او کافه را در سال 1987 از روسای خود را خرید و شروع به توسعه کرد. 4

اسلاید 5: ADD A FOOTER5

59,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید