سایروسایل نقلیه

مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی

صفحه 1:
بارهای جدید در بخش ریلی ‎a‏ ارائه در کارگروه يارادايم اتاق 0 وج

صفحه 2:
مشکلات پیش رو در جذب بارهای جدید عدم وجود زمانبندی قابل اعتماد قطارهای باری عدم وجود سیستم حمل و نقل ترکیبی و درب به درب عدم وجود تعرفه شناور و مشوق های لازم برای بارهای جدید و بویژه تجاری ضعف ساختار سازمانی بخش بازرگانی و بازاریابی راه آهن و بخش خصوص سنتی به موضوع بازاریابی عدم حضور بخش خصوصی در فرایند برنامه ریزی و مدیریت ترافیک عدم وجود فرایند مدون ارتباط با مشتریان جهت شناسائی نیازها و انتظارات در بدنه بالا بودن ميزان انفصال واگن های باردار در بین مسیر به دلایل مختلف

صفحه 3:
مشکلات پیش رو در جذب بارهای جدید(ادامه) عدم تنوع واگن های مخزن دار برای حمل انواع فراورده های نفتی و مایع تکیه شدید حمل و نقل ریلی به حمل بارهای معدنی و ایجاد یک حاشیه نسبتا امن عدم استفاده از مشاورین زبده بازاریابی دربدنه ذینفعان ریلی نبود سیستم یکپارچه اطلاعاتی ارتباط با مشتریان و صاحبان کالا محدودیت لکوموتیو و پائین بودن قابلیت اطمینان (86۱۱۵۵[۱[6۷) و در سرویس بودن رقابتی نبودن تعرفه ریلی در مقایسه با جاده به دلیل حق دسترسی بالای ریلی مشکلات جدی در امر تخلیه و بارگیری بدلیل فرسودگی تجهیزات و ضعف مدیریتی در اين حوه عدم وجود تقسیم وظائثف مشخص بین مدیریت شبکه ریلی و بخش خصوصی در امر بازاریاب نبود سیستم تشویقی و تنبیهی کارآمد برای پرسنل درگیر در حوزه سیر و حرکت و ترافیک

صفحه 4:
حرکت در جهت برنامه ای شدن قطارها و تاکید بر تداوم آن ارتقاء ضریب اطمینان ناوگان ریلی (بهبود عملکرد فنی ناوگان موجود - تامین ناوگان نو جدید) ایجاد مکانیزمی برای تحرک و انگیزه بیشتر کارکنان موثر در حوزه عملیات حمل و نقل واگذاری بخشی از مسولیت مدیریت ترافیک و بهره برداری به بخش خصوصی (برای شم ی سس با زان انداری قطار کامل) [ ایجاد مکانیرمی برای بوسعه حمل و نقل ترکیبی بار تهیه طرحی مشخص برای ارتقاء کمی و کیفی فرایند تخلیه و بارگیری (حضور پررنگ بخش استفاده از سرمایه مالی و مدیریتی آنها در اين حوزه) اتخاذ تدابیری برای افزایش سرعت قطارهای باری

صفحه 5:
مهمترین راهکارها (بخش بازاریابی) ‎agi‏ برنامه بازاریابی استراتژیک (منطبق با استراتژی رشد بخش ریلی - تهیه نقشه راه و برنامه عملیاتی در/ | ‏کال اقدایا ‎a0 Glee mols‏ و بلندمدت). ضمنا در اين برنامه وظائف بخش دولتی و شرکت های | ‏ریلی به خوبی ترسیم گردد. ‏بارتکری ور سا شار «دیریت باراریایی با مشارکت بخش خضوصی ‎ , ‏بازار نا تعیین نقش هر یک از ذینفعان (680, پورتال مرکزی‎ Sey etree eal ‏تدوین نظام جدید قیمت گذاری تعرفه ( با تاکید براولویت بارهای جدید , مشوق های مناسب برای ب ‏خصوصی و صاحبان کالا...) ‏حرکت در راستای کاهش حق دسترسی و همخوانی نسبی با جاده ‏بکارگیری مشاورین زبده در بخش بازاریابی ‏ارائه مشوق های جذاب برای شرکت های فورواردر برای جذب بارهای جدید

صفحه 6:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
30,000 تومان