هنر هنرهای نمایشی

مصائب بین المللی سینمای جهانی

masaebe_beinolmalaliye_sinamaye_jahan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مصائب بین المللی سینمای جهانی”

مصائب بین المللی سینمای جهانی

اسلاید 1: مصائب بین‌المللی سینمای جهانیتهران – ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۰ فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های تهیه‌کنندگان فیلم و خانه سینما

اسلاید 2: نخست؛سپاس و افسوس

اسلاید 3: فیاپف کیست؟یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌های حرفه‌ای فعال در دنیای سینمافیاپف تهیه‌کنندگان را از طریق انجمن‌های ملی خودشان نمایندگی می‌کنددر بعضی موارد نظیر ایران، اعضای فیاپف گستره‌ی بیشتری از سینماگران را نمایندگی می‌کنندفیاپف از هر پنج قاره عضو دارد

اسلاید 4: اهداف اصلی فیاپفصیانت از منافع تهیه‌کنندگان. به بیان دیگر پیگیری و دفاع از مجموعه قوانین حامی سینما در سراسر جهان که اولین هدف وجودی سینما ، فیلم ساختن ، را تامین کندفراهم ساختن مجموعه‌ای از روابط و ارتباطات برای اعضای فیاپف که تصمیم‌گیری در بالاترین سطح را برای آنان ممکن سازدفیاپف به‌صورت یک اتاق فکر برای جامعه‌ی تهیه‌کنندگان به منظور حل مشکلات مشترک عمل می‌کندفیاپف همچنین به‌عنوان تنظیم‌کننده‌ی جشنواره‌های بین‌المللی فیلم عمل می‌کند

اسلاید 5: ساختار اداری فیاپفریاستمجمع عمومیکمیته‌ی اجراییکمیته‌های منظقه‌ای (آسیا پسیفیک، اروپا)کمیته‌های موضوعی (پخش، امور حقوقی و تولید مشترک، حقوق آثار در اینترنت، حقوق کار)

اسلاید 6: مشکلات بین‌المللی صنعت سینما چیست؟

اسلاید 7: حقوق مولف در خطرحضور در سازمان جهان حقوق مولفان (wipo) که امکان مذاکره با دولت‌های جهانی برای حل تهدیدات بین‌المللی وجود دارد.حضور مستقیم در کشورهای مختلف و سازمان‌ها و نهادهای منطقه‌ای، نظیر اتحادیه‌ی اروپا.

اسلاید 8: در سازمان بین‌المللی حقوق مولفانچه چیز در خطر است؟ حقوق تهیه‌کننده تا از تمامی ظرفیت‌های تجاری فیلمش با حفظ حقوق سرمایه‌گذاران استفاده کند.فیاپف از نزدیک و به‌طور مستمر با بازیگران، پخش‌کننده‌ها و دیگر متخصصان همکاری دارد.بحث‌های در جریان با سازمان بین‌المللی حقوق مولفان: قراردادهای جدید با بازیگران، انتظارات تازه و محدودیت جدید برای حقوق مولف (کپی رایت)

اسلاید 9: در سطح ملی و بین‌المللیکپی‌رایت در خطر استسرقت هنری در دنیای واقعی و مجازی؛ تهدیدی جدی برای صنعت سینمادیجیتال کردن حقوق فیلمساز و کار حفظ حقوق فیلم در خطر

اسلاید 10: تمرکز بر روی ساز و کار تایید جشنواره‌های بین‌المللی توسط فیاپففیاپف تاییدیه‌ی کیفیت خود را به ۵۰ جشنواره‌ی مهم بین‌المللی اعطا کرده است.معاهده‌ی اخلاقی مشترک میان صاحبان حقوق آثار و جشنواره‌ها.فیاپف به‌عنوان تنظیم‌کننده‌ی جشنواره‌ها.

اسلاید 11: تشکر از توجه شماارتباط شما با فیاپف از طریق:نایب‌رییس فیاپف:محمدمهدی عسگرپوردبیرکل فیاپف:بنوآ ژینیستی

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید