علوم مهندسی معماری و عمران

مصالح جدید در ساختمان

masaaleh-jadid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مصالح جدید در ساختمان”

مصالح جدید در ساختمان

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: دانشگاه تبریز درس:موضوع : مصالح جدید در ساختمانتهیه کننده: استاد محترم: استاد پاییز 97 2

اسلاید 3: بررسی :1-طراحی خانه های برگرفته از سیستم طبیعی تهویه هوا 2-خانه هایی مدرن از جنس چوبهای بامبو3-کارگاه قهوه سازی در کرهو نمونه هایی از مصالح جدیدهمساز با طبیعت))مصالح جدید

اسلاید 4: طراحی خانه برگرفته از سیستم طبیعی تهویه هوا

اسلاید 5: گروه معماری Ensamble Studio با استفاده از یك فناوری جدید تركیبی از بتن و سنگ صخره ای ایجاده كرده اند كه در نهایت این كامپوزیت به شكل یك خانه با طرح قارچ خوراكی دنبال در آمده است.

اسلاید 6: : این خانه قارچی كه در دل طبیعت طراحی شده از یك قالب بتنی به عنوان پنجره و نمای جذاب آن برخوردار است. همچنین بدنه بتنی این خانه جدید به دلیل نوع كاربرد كامپوزیت بتن و سنگ دارای یك سیستم تهویه هوای مناسب هوای داخلی نیز بوده كه علاوه بر آن به گسترش كاربرد سیستم مكانیكی خانه مذكور كمك چشمگیری كرده است.

اسلاید 7: این سیستم مكانیكی به نوعی مسوولیت جا به جایی هوای آلوده و جایگزین هوای پاك را نیز بر عهده داشته كه در نهایت با استفاده از تبادلات موجود در زیست محیط این عوامل با سرعت بیشتری صورت خواهند گرفت.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید