سایر تحقیق و پژوهش

مصالح نوین ساختمانی

sakhteman05

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مصالح نوین ساختمانی”

مصالح نوین ساختمانی

اسلاید 1: مصالح نوین ساختمانیارائه:

اسلاید 2: مقدمهدر دنیای مدرن امروز که مدام در حال تغییر و تحول است شاهد ساخت مصالح ساختمانی با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستیم. مصالح نوین که هم اکنون در سراسر دنیا ساخته می شوند تابع علم و تکنولوژی هستند و از قابلیت ها و مزایایی برخوردارند که مصالح قدیمی فاقد آن می باشند.متریال جدید همان متریال قدیمی هستند که دستخوش تغییر و تحول شده اند. آن ها نه تنها از نظر مواد تشکیل دهنده بلکه از نظر ظاهر و کاربرد نیز متفاوت گردیده اند. مصالحی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند، ویژگی ها و مزایای محدودی داشتند و به مروز زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و با فرسوده شدن منجر به کاهش عمر بنا می شدند.

اسلاید 3: اما امروزه در حوزه ساخت و ساز متریال جدیدی به بازار عرضه می شوند که با تنوع بسیار بالای خود به نیاز مشتریان پاسخ می دهند. طراحی و ساخت بناهای امروزی متناسب با نیازهای بشر صورت می گیرد و به گونه ای متفاوت از گذشته است، زیرا نه تنها نوع ساخت بلکه مصالحی که برای ساخت آن ها به کار می روند نیز نوین تر و با کیفیت تر می باشند.مهم ترین مزیتی که متریال مدرن برای بشر به ارمغان آورده ایجاد یک زندگی پر از آسایش و آرامش است.

اسلاید 4: انواع مصالح نوین ساختمانی و ویژگی های آن ها

اسلاید 5: بتن خودترمیم شوندهبتن خودترمیم شونده از گسترش ترک خوردگی در بتن ممانعت نموده و ترک ها را بازسازی و پر می نماید. این بتن با افزودن مواد ترمیم کننده به بتن معمولی تولید می شود و عمر بسیار بالایی دارد. عامل اصلی ترمیم ترک های بتن وجود کپسول های سیلیکات سدیم در ساختار بتن است. ترکیب سیلیکات سدیم با بتن آن را قادر می سازد تا آسیب های خود را ترمیم نماید.

8,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید