سایر آموزش

مطالعات اجتماعی هشتم

ejtemaei-8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مطالعات اجتماعی هشتم”

مطالعات اجتماعی هشتم

اسلاید 1: پاورپوینتمطالعات اجتماعی هشتم

اسلاید 2: مشخصات:تهیه کننده: آلان حاتمیسال تحصیلی: 1400-99شماره تماس: 09222983158منابع:پی دی اف کتاب درسیفایل های صوتی وبسایت رشدویکی پدیا دانشنامه آزادماکروسافت آفیس 2019قالب های طراحی گرافیکدرباره ما

اسلاید 3: تعاون (1)تعاون به زبان ساده یعنی همکاری و یاری رساندن به یکدیگر. حتماً شما تاکنون همکاری و کمک به دیگران را در زندگی خود تجربه کرده اید. سال پیش آموختید که همه ما انسان ها در مقابل خداوند متعال نسبت به خود، دیگران و محیطی که در آن زندگی می کنیم. مسئول هستیم. از آنجایی که انسان هم موجودی اجتماعی و هم مسئول، آفریده شده است؛ هیچکس نمی تواند اعمال و رفتار و زندگی خود را از اجتماع جدا کند و بگوید من میخواهم زندگی آسوده ای داشته باشم، نسبت به آنچه در جامعه میگذرد و اتفاقاتی که برای دیگران می افتد، بی تفاوت بمانم و زندگی خود را از دیگران جدا کنم.درس اول

اسلاید 4: تعاون در قرآندین اسلام در زمینه رابطه فرد با اجتماع، پیام ها و دستوراتی دارد.یکی از کار هایی که قرآن به آن امر فرموده است تعاون است. آیه قرآن کریم و معنی آن را بخوانید. همان طور که پی بردید خداوند از ما خواسته که در کار های نیک به یکدیگر کمک کنیم، اما در امور ناپسند و گناه و ستمکاری، همکاری نکنیم. همکاری نکردن در گناه یعنی اینکه اگر کسی کار ناپسند یا گناهی انجام می دهد ما او را تشویق نکنیم یا طوری رفتار نکنیم که انگار با او موافق هستیم. همکاری نکردن در گناه، گاهی به این صورت است که مقدمه انجام آن گناه را برای خود یا دیگران فراهم نکنیم. تعاون جلوه ها و شکل های مختلفی دارد: اظهار دوستی و محبت، همدلی و خوشحال کردن یکدیگر، هدیه دادن، کوشش برای ایجاد صلح و آشتی میان انسان ها، عیادت از بیمار، قرض دادن، رفع مشکلات مردم و یاری رساندن به آنها در گرفتاری ها، مشارکت کردن برای رفع نیاز های مالی فقرا، امر به معروف و نهی از منکر و . . . امیرالمؤمنین علیشنیدم که فرمود از پیامبر اکرم کسی که یک مشکل از مؤمنی رفع کند، مانند کسی است که تمام عمرش را به عبادت سپریکرده است.تَعٰاوَنوا عَلیَ البرِ وَ التَّقویٰ وَلٰ تعَٰاوَنوا عَلیَ الاثِمِ وَ العْدْوانْدر کارهای نیک و پرهیزکاری، یکدیگر را یاری کنید؛ و در گناه و ستمکاری همکاری نکنید.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید