کسب و کار مدیریت و رهبری

مطالعات تاریخی شهر تهران

shahr-tehran-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مطالعات تاریخی شهر تهران”

مطالعات تاریخی شهر تهران

اسلاید 1: کارگاه طراحی شهری 3مطالعات تاریخی

اسلاید 2: باروی صفویحصار ناصری

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6: براي بهتر شناختن اين منطقه نگاهي اجمالي به ويژگيهاي خاص تاريخي و گردشگري اين منطقه مياندازيم:وجود 22 بازار، بازارچه و تيمچه تاريخي و ارزشمند كه برخي از آنان درقلب بازار بزرگ كه خود نيز از مهمترين جاذبه هاي فرهنگي، تاريخي و اقتصادي مي باشد، جاي گرفته اند.وجود 49 خانه قديمي كه همه آنها مربوط به اشخاص مهم و سرشناس كشور بودند و در اكثر آنها برگي از تاريخ كشورمان رقم خورده است. مانند: خانه رضاخان، قوام السلطنه، پروين اعتصامي، صادق هدایت و ... وجود 7 امامزاده از سلاله ائمه اطهار (ع) و 5 مكان متبركهوجود 44 مسجد و مدرسه علميه كه امروزه بسياري از آنان مورد استفاده قرار مي گيرند. از معروف ترين آنان مسجد امام خميني(ره) (مسجد شاه) با قدمت 150 سال و مسجد ارگ و ... ميباشد.وجود مجموعه عظيم كاخ گلستان، با تالارهاي زيبا و مجلل، سر در باغ ملي و بنا هاي تاريخي اطراف آن؛وجود 177 بناي ارزشمند ثبت شده و 131 بناي ارزشمند ثبت نشده در منطقه.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید