علوم مهندسی معماری و عمران

مطالعات طراحی مهد کودک

motaleat-tarrahi-mahd-kodak7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مطالعات طراحی مهد کودک”

مطالعات طراحی مهد کودک

اسلاید 1: مطالعات طراحی مهد کودکاستاد: گردآورنده:

اسلاید 2: کودک و مهد کودک کودکان نسل آینده هر جامعه ای هستند و توجه به آن یعنی توجه به آینده جامعه و یک کشور است.مهدکودک به عنوان اولین فضای اجتماعی که کودک در ان وارد می شود نقش مهمی در دوران کودکی دارد ونه تنها فضایی جهت نگهداری کودکان می باشد، بلکه فضایی برای جامعه پزیری ، رشد،تعلیم و تربیت کودکان هستند.

اسلاید 3: ذهن کودکانذهن کودکان به طور متفاوت از ذهن بزرگسالان عمل میکند.پس نیازمند طراحی فضایی متفاوت از فضاهای بزرگسالان هستند.از مهم ترین این فضاها که دارای تفاوت عمده با بزرگسالان است، فضاهای آموزشی است.این تفاوت ها از نظر برنامه فیزیکی، طراحی پلان، طراحی داخلی، طراحی حجم و نما و ... است.

اسلاید 4: تعریف مکان مهد کودکیه جایی هست که بچه ها می رن اونجا... بدون هیچ اجباری... کلاسها و اتاق ها نسبتا آزاد هستند... بچه ها می توانند به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند...

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید