علوم پایه جغرافیا و نجوم

مطالعات چهارم ابتدایی درس ۱۸

motaaeleate-ejtemaei-poosheshe-giahi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مطالعات چهارم ابتدایی درس ۱۸”

مطالعات چهارم ابتدایی درس ۱۸

اسلاید 1: مطالعات اجتماعیدرس 18پوشش گیاهی و زندگی جانوری در ایران بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: 1- ناحیه ی آب و هوایی گرم و خشک :دوره ی گرما طولانی و مقدار بارش کم است ،گیاهان کمتری می رویند .این ناحیه از نظر پوشش گیاهی فقیر است و در ان فقط گیاهانی می رویند که در مقابل کم ابی مقاوم اند .مانند: درختان نخل ،گز ،پسته وحشی ودرختچه های خاردار جانوران :مار ،عقرب ،پلنگ و شتر

اسلاید 3: شتر به گونه ای آفریده شده که تحمل شرایط سخت بیابان وگرمای شدید وکمبود آب وغذا را دارد.شتر وسیله ی اصلی رفت و امد ساکنان نواحی گرم و خشک بوده است .از شیر و گوشت این حیوان هم استفاده می شود .مژه های بلند و پلکهای بزرگ شتر از چشم های او در برابر طوفان شن وتابش شدید افتاب محافظت می کنند .کوهان عضوی است که در ان غذا و اب را ذخیره می کند .پاهای شتر پهن آفریده شده اند به همین دلیل ،این حیوان به راحتی روی شن های نرم و ریز بیابان حرکت می کند و در آن فرو نمی رود .دهان شتر به گونهای است که می تواند گیاهان خاردار را بجود و بخورد .

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید