moajzaat-qoran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
شک نکنید که قیمت این پاورپوینت و ارزش آن از 100000 تومان هم فراتر است ، ولی در اینجا با قیمتی بسیـــار مناسب عرضه شده . در خریدش شک نکنید . جوری که این پاورپوینت بینندگان رو میتونه شگفت زده کنه و به وجد بیاره ، هیچ چیزی نمی تونه. کد تخفیفی هم در یک بازه زمانی روی آن قرار گرفته و قیمتش شده قیمت 40000 که خیلــــــی مناسب و چشمگیر هست.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
463 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معجزات اعداد در قرآن کریم”

معجزات اعداد در قرآن کریم

اسلاید 1: به نام خدایی که جان آفرید زمین و زمان و مکان آفرید خداوند دانا، خداوند هوش خداوند روزی ده عیب پوش

اسلاید 2: مقدمه موضوع ارائه : معجزه اعداد در قرآن کریم

اسلاید 3: معجزه اعداد در قرآن کریمماهیت معجزه‌آسای کاربرد اعداد در قرآن کریم ، هر فرد لجوجی را متقاعد می کند. به ویژه اگر این نکته را در نظر بگیریم که قرآن ظرف ۲۰ سال وحی شده است . از این رو فعال ترین ذهن ها هم نمی‌توانست این توازن را در چنین دوران طولانی حفظ کند . بنابراین باید از سوی خداوند عالم و رحمان آمده باشد . این موضوع با تلاش دانشمندی به نام عبدالرزاق نوفل شروع شد و با کوشش پژوهشگران دیگری چون رشاد خلیفه ، عبدالله اسلامی و عبدالعلی بازرگان ادامه یافت.

اسلاید 4: معجزه در تناسب تعداد تکرار کلماتکلمات زندگی و مرگ و مشتقات آن‌ها به تعداد مساوی و هر کدام 145 بار به کار رفته‌اند.کلمات خوب و بد و مشتقات آن‌ها به تعداد مساوی و هر کدام 167 بار به کار رفته‌اند.کلمات جهنم و مجازات به تعداد مساوی و هر کدام 26 مرتبه به کار رفته‌اند.کلمات دانش و یادگیری 811 بار به ‌کاررفته که برابر با کلمه ایمان است . این حقیقت نشان می دهد که اسلام تا اندازه‌ای به دانش و یادگیری اهمیت می‌دهد که تعداد تکرارش برابر با کلمه ایمان است.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید