سایرسایر

معرفی اجمالی مسئله و ابعاد آسيب شناسی نظام آموزشی

صفحه 1:
طرح «طالعه و طراحي معماري نظام آموزشي براي جاسعه اطلاعاتي موسسه مطالعات راهبردي فن آوري اطلاعات معمار ارشد ابدوان مجيدي. 6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 2:
نظام آموزشي اگر نتواند ساختار مناسبي براي تربیت و تعلیم در مت رای ره کر 4 مجمجعه آمتوزشي ‎inal oN gh yay p Latah‏ پري جامعه اطع جامعه اطلاعاتي وسه‌طالات راهودي‌ توري‌اطلعات: ©

صفحه 3:
مجموعه آموزشي (اهنما م بستر سازي نظام آمواشي براي جامعه اطلاعاتي. 0 6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 4:
1 ماهیت يك تمول تحولات سریع گرد و خاك تحول - ابهام در تشخیص ماهیت تحول * سيستمهاي رایانه اي فقط ابزار و عاملي براي تحولند. نه دج و نز ي براي * تفاوت بین سيستمهاي زاينه‌اي و فن‌آوري اطلاعات شکل گيري نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات رسالتي فرلتر از يك دایره المعارف /چند رسانه اي یا اير متن و فیلم مجموعه آموزشي اهنما « ستر سااي نام آموزشي بري جاسعه اطع RE © موسهصالات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 5:
i 0 i 1 ‎ibs T 9 Sagal gilyas SS ۲‏ وماك عي ا ورن آمروز و ایند ‎

صفحه 6:
60 موسبه مصالطات را

صفحه 7:
يك اتفاق مهم دوران يس از ورود به در “كودك يدون انكيزه * مدرسه و والدين در تلاش براي انتقال مطالب كليشه شده و قالب بندي شدة! * كودك بي تفاوت و بعضا فراري از يادكيري! *والدین در تلاش به واداشتن او به یادگیری! * تلاش براي ایجاد انگیزه از طریق پاداشهاي اب وأق ‎No.‏ مجموعه آموزشي طهنما ‏ بستر ساي نظام أمواشي براي جامعه اطاعاتي 0۳۶9 «وسه‌طلات راهيدي‌ف توری‌اطاعات 4 * کودك با انگیزه *به دنيال ياد كرفتن و يافتن ‎a‏ % ‎oles‏ قبل از مدرسه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
‎ao‏ نجارانه 01 الك ‎nee ‎NS ‎A ot 0‏ مسج ‎Gites‏ ‏آموزشيء و بازمانده از = محوري ‎Nee‏ ‏© ‎ ‏مجموعه آمواشي راهلما در بستر ساي نظام آمواشي براي جامعه اطلاعاتي. ‏5 هويت زداني براي آموزش به مقابه ‎Bog 3‏ تر جاي تعليم ‏ ‏(<) وسه‌ططت راهرديق تورياطاعت ۳ ‎Se‏

صفحه 9:
خط توليد فارغ التمصيل خط توليد فارغ التحصيل (رسوخ تفكر فارغ التحصيل - وجود زماني براي فراغت و بي ‎aa‏ نيازي از تحصیل) ‎a‏ ۳ وج ‎x‏ 5 ۳ ‎٩ 5‏ ‎ ‎ ‎/ ‎3 ‎1 ‎3 ‎1 ‎i ‎1 ‎

صفحه 10:
ناعاء. قاهم گر ده رسته سدگاه تسط حون ‎Sls, ails‏

صفحه 11:
ضعف در ادراك و خلق یکپارچه و کل گراي پدیده هاء و محصور در تجزیه كرائي عدم آگاهي از علم مورد ‎Dole Si‏ مهارتهاي زندگي نظیر ربیت فرزندان» آداب ضعف مهارت و ناتوان از بکارگیری عملي عدم اعتماد به نفس در ورود به فعاليتي خلاقانه و هنرمندانه؛ ضعف در خلق و عادت به استفا

صفحه 12:
يكاوجه ضفل ييكارع بهأعندسم مى آييّقة

صفحه 13:
فراهم کردن محیط مناسب در يك فعاليت باغبانانه براي خروج از حصار خرده سنجش خرده اهداف و ورود به ارزيابي توجه جدي به برنامه آموزشي پتهان و آ

صفحه 14:
آسیبها: = 9 ابعاد ‎J‏ ‏3 سك و چگونگي و ‎ae‏ ‎ag‏ ae 9 & موس مطالطت راهيدي‌فن توري‌اطذعات 14

صفحه 15:

صفحه 16:
و 8و دی فقو ود > موی قورمی دج

صفحه 17:
ا ‎ree S‏ اجتماعي در درون يرورش وجوه ل Josue N از منظرتطابق با نیازها 6ل و خصوصیات محیط

صفحه 18:
الحضد لا رب العالمين . i = 1 0 i i i 3 3 i ; 1 6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان