صفحه 1:
طرح «طالعه و طراحي معماري نظام آموزشي براي جاسعه اطلاعاتي
موسسه مطالعات راهبردي فن آوري اطلاعات
معمار ارشد
ابدوان مجيدي.
6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات
صفحه 2:
نظام آموزشي اگر نتواند ساختار مناسبي براي تربیت و تعلیم در
مت رای ره کر
4
مجمجعه آمتوزشي inal oN gh yay p Latah پري جامعه اطع
جامعه اطلاعاتي
وسهطالات راهودي تورياطلعات:
©
صفحه 3:
مجموعه آموزشي (اهنما م بستر سازي نظام آمواشي براي جامعه اطلاعاتي.
0
6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات
صفحه 4:
1 ماهیت يك تمول
تحولات سریع
گرد و خاك تحول - ابهام در تشخیص ماهیت تحول
* سيستمهاي رایانه اي فقط ابزار و عاملي براي تحولند. نه
دج و نز ي براي
* تفاوت بین سيستمهاي زاينهاي و فنآوري اطلاعات
شکل گيري نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات
رسالتي فرلتر از يك دایره المعارف /چند رسانه اي یا اير متن
و فیلم
مجموعه آموزشي اهنما « ستر سااي نام آموزشي بري جاسعه اطع
RE
© موسهصالات راهيديفن تورياطاعات
صفحه 5:
i
0
i
1
ibs T 9 Sagal gilyas SS ۲
وماك عي ا ورن آمروز و ایند
صفحه 6:
60 موسبه مصالطات را
صفحه 7:
يك اتفاق مهم
دوران يس از ورود به در
“كودك يدون انكيزه
* مدرسه و والدين در تلاش براي انتقال
مطالب كليشه شده و قالب بندي شدة!
* كودك بي تفاوت و بعضا فراري از يادكيري!
*والدین در تلاش به واداشتن او به یادگیری!
* تلاش براي ایجاد انگیزه از طریق پاداشهاي
اب وأق No.
مجموعه آموزشي طهنما بستر ساي نظام أمواشي براي جامعه اطاعاتي
0۳۶9
«وسهطلات راهيديف توریاطاعات
4
* کودك با انگیزه
*به دنيال ياد كرفتن و يافتن
a %
oles قبل از مدرسه
صفحه 8:
ao نجارانه 01 الك
nee
NS
A ot 0
مسج Gites
آموزشيء و بازمانده از
= محوري Nee
©
مجموعه آمواشي راهلما در بستر ساي نظام آمواشي براي جامعه اطلاعاتي.
5 هويت زداني براي
آموزش به مقابه
Bog 3 تر جاي تعليم
(<) وسهططت راهرديق تورياطاعت ۳ Se
صفحه 9:
خط توليد فارغ التمصيل
خط توليد فارغ التحصيل (رسوخ تفكر فارغ
التحصيل - وجود زماني براي فراغت و بي
aa نيازي از تحصیل)
a ۳ وج
x 5 ۳
٩ 5
/
3
1
3
1
i
1
صفحه 10:
ناعاء. قاهم گر ده رسته سدگاه تسط حون Sls, ails
صفحه 11:
ضعف در ادراك و خلق
یکپارچه و کل گراي پدیده
هاء و محصور در تجزیه كرائي
عدم آگاهي از علم مورد
Dole Si
مهارتهاي زندگي نظیر
ربیت فرزندان» آداب
ضعف مهارت و ناتوان
از بکارگیری عملي
عدم اعتماد به نفس در
ورود به فعاليتي خلاقانه
و هنرمندانه؛ ضعف در
خلق و عادت به استفا
صفحه 12:
يكاوجه ضفل ييكارع بهأعندسم مى آييّقة
صفحه 13:
فراهم کردن محیط مناسب
در يك فعاليت باغبانانه براي
خروج از حصار خرده
سنجش خرده اهداف
و ورود به ارزيابي
توجه جدي به برنامه
آموزشي پتهان و آ
صفحه 14:
آسیبها:
= 9 ابعاد J
3 سك و چگونگي و ae
ag
ae
9
& موس مطالطت راهيديفن تورياطذعات 14
صفحه 15:
صفحه 16:
و 8و دی فقو ود > موی قورمی دج
صفحه 17:
ا ree S
اجتماعي در درون
يرورش وجوه
ل
Josue N
از منظرتطابق با نیازها
6ل و خصوصیات محیط
صفحه 18:
الحضد لا
رب العالمين .
i
=
1
0
i
i
i
3
3
i
;
1
6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات