bazi-00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی بازی ها برای افزایش یادگیری”

معرفی بازی ها برای افزایش یادگیری

اسلاید 1: بنام خدا معرفی بازی ها برای افزایش یادگیری و تاثیر آن ها

اسلاید 2: مقدمه در ابتدا باید گفت بازی ها در تقویت خلاقیت کودکان بسیار مفید و موثر هستند و از اساسی ترین فعالیت کودکان به شمار میرود.بازی موجب میشود کودک سرگرم کارکردهای مهم زندگی و آماده ورود به دوران بزرگسالی شود.ما میتوانیم در حین بازی کودکان به فرآیند اموزش و یادگیری آنان کمک کنیم. در خلال این رویه نیز میتوانیم به شرایط عاطفی، احساسات و افکار کودک پی ببریم و تمامی این موارد لزوم بستر سازی برای کودک را ضروری میداند.

اسلاید 3: بازی از دید روانشناسی شناختی همانطور که در روانشناسی شناختی بیان شد یادگیری در قالب کسب دانش درک میشود.یادگیرنده یک پردازنده اطلاعات است که اطلاعات را جذب میکند، عملیات شناختی را بر روی آن انجام میدهد و این اطلاعات در حافظه ذخیره میشود. طبق نظریه های یادگیری و رفتاری محیط باعث شکل گیری رفتار میشود.پس نتیجه میگیریم که بازی باعث تسهیل شدن شناخت کودک به وسیله معلم میشود و معلم میتواند با اجرای بازی های کودکان یادگیری را تسهیل کرده و به شکل گیری رفتار کودک منجر شود.

اسلاید 4: نظریه شناختی پیاژه در بازی ها اگر بخواهیم از زاویه دید پیاژه به این قضیه نگاه کنیم او یادگیری کودکان را مستلزم ایجاد طرحواره ها و پیچیده شدن آنها میدانست.پس بازی باعث ایجاد ایجاد طرحواره ها و پیچیدگی ساخت ذهنی کودک میشود کودک با بازی شرایطی جدید را تجربه خواهد کرد که دلخواه اوست ودر نتیجه یادگیری حاصل میشود.

اسلاید 5: یادگیری معنا دار آزوبل اگر بخواهیم از زاویه آزوبل نگاه کنیم میتوانیم بگوییم که بازی مطالب را تا پایین ترین سطح درک میتواند پایین بیاید و بازی برای یادگیری کودک اثر بخش خواهد بود؛ زیرا کودک هوش هیجانی(برونر) و هوش اکتشافی بالایی دارد.(همانطور که میدانیم در کشور های اروپایی یا حتی کشور های آسیایی مانند ژاپن برای یاددهی مطالب از بازی های گوناگون استفاده میشود تا کودکان بتوانند مطلبی را که به طور تئوری آموخته اند به صورت عملی نیز به کار ببندند.)

اسلاید 6: بازی درمانی چیست؟ بازی وسیله ای است درمانی در اشکارسازی احساسات ناگفته کودک.کودک با قرارگیری در موقعیت های مختلف زندگی در بازی های خود و به واسطه نمایش خود در بازی به مهارت ها و نگرش هایی مانند حل مسئله،تصمیم گیری،مهارت های اجتماعی،اعتماد به نفس و...میرسد.بازی ابزاری برای نزدیک شدن به دنیای کودک و حتی پیدا کردن ریشه رفتارهای ناپسند کودک است؛چرا که کودکان معمولا نیازها و ناراحتی های خود را به وسیله بازی با عروسک ها و اسباب بازی های خود نشان میدهند و درک این جریان میتواند در بهبود این وضعیت کمک شایانی کند.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید