سایر سرگرمی و طنز

معرفی بازی یک قل دو قل

bazi-yak-ghol-do-ghol

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی بازی یک قل دو قل”

معرفی بازی یک قل دو قل

اسلاید 1: معرفی بازی یک قل دو قلاستاد:جناب آقای ریحانیارائه:مریم سیدی

اسلاید 2: یک قل دو قل، یک گل دو گل، بش داش، پنج پنج، پنج سنگ، پاسنگ کا، رگ‌رگ بازی یا سنگچران یا (به ترکی) توّپال گونه‌ای بازی ایرانی است که بوسیله تعدادی سنگ انجام می‌شود. این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده که محدودیت سن و جنس ندارد.

اسلاید 3: اهدافاهداف کلی بازی یک قل دو قل، به وجود آوردن حس اندیشه و ذهن، دقت در نگاه و حرکات موزون دست‌ها است. سرگرمی و فهم کاربرد ریاضی در مسائل زندگی و اقتصادی نیز از اهداف جزئی بازی یک قل دو قل به شمار می‌رود.

اسلاید 4: تعداد افرادبرای این بازی معمولاً دو نفر بازیکن لازم است، اما گاهی اوقات این سرگرمی به وسیله گروه‌های دو الی سه نفره نیز بازی می‌شود. اما بعضی از افراد حتی به گروه‌های ده تا هشت نفره نیز تقسیم می‌شوند.

اسلاید 5: شرح بازیتوضیح بازی بدین صورت است که نخست با جفت و تک آمدن، این گونه که یکی از بازیکنان سنگ‌ها را در مشت می‌گیرد تا دیگری بگوید زوج است یا فرد، شروع کننده بازی مشخص می‌شود. هر کدام مرتکب اشتباه شوند می‌سوزند، دیگری بازی را شروع می‌کند و هر یک در نوبت خود از هر مقطع که مانده باشد، بازی را پی می‌گیرد این بازی ۹ مرحله دارد و بازیکن با اجرای موفق هر مرحله، یک امتیاز کسب می‌کند و به مرحله دیگر می‌رود.

اسلاید 6: مرحله نخست(قل اول)بازیکن در مرحله اول پنج سنگ را به گونه‌ای که جدا از هم بایستند روی زمین پخش می‌کند، یکی را برداشته و به بالا پرتاب می‌کند، در فاصلهٔ پایین آمدن، یکی از سنگ‌ها را از روی زمین برداشته و با همان دست، سنگ بالا انداخته را که در حال پایین آمدن است می‌گیرد و به همین روش، همهٔ آنها را برمی‌دارد.

4,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید