سایر سایر

معرفی رشته های هنرستان امام موسی صدر

Honarestan_emem_moosa_sadr

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی رشته های هنرستان امام موسی صدر”

معرفی رشته های هنرستان امام موسی صدر

اسلاید 1: هنرستان امام موسی صدر

اسلاید 2: معرفی رشته های هنرستان امام موسی صدر

اسلاید 3: رشته های هنرستان شامل:نقشه کشی معماریطراحی و دوختگرافیکتربیت کودک

اسلاید 4:

اسلاید 5: در حال حاضرهنرجویان هنرستان حرفه ای امام موسی صدر هنرجویان در4رشته گرافیک- معماری- طراحی و دوخت و تربیت کودک مشغول به تحصیل می باشند از هنرجویان علاقمند ثبت نام به عمل خواهد آمد.این هنرستان در طول سال های اخیر توانسته موفقیت های زیادی را در زمینه های علمی ،آموزشی- ورزشی و پرورشی کسب نمایند از جمله موفقیت هنرجویان کلیه رشته ها درمسابقات علمی و عملی و راهیابی به مرحله کشوری و همچنین برپایی نمایشگاههای متعددی از آثار و دست ساخته های هنرجویان در طول سال تحصیلی و با عناوین مختلف از جمله نمایشگاه هفته مشاغل که هر سال به طور کامل و مفصل برپا می شود. در زمینه ورزشی نیز راهیابی تیم هندبال و والیبال به مرحله استانی و برگزیده شدن دانش آموزان در ورزش های انفرادی مختلف در مرحله استانی و کشوری.

اسلاید 6:

اسلاید 7: مقدمه:از جمله اهداف آموزش های فنی و حرفه ای، اعتلای سطح فرهنگ و دانش عمومی و پرورشی فضائل اخلاقی، شناخت بهتر استعداد و علاقه دانش آموزان و ایجاد زمینه مناسب برای هدایت آنان به سمت اشتغال مفید، احراز آمادگی نسبی دانش آموزان برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف دانشگاهی، ارتقای کیفیت آموزشهای فنی و حرفه ای در زمینه کسب دانش، اطلاعات و کاربرد علوم و فنون و پرورش اخلاق حرفه ای، گسترش دانش و مهارت، اصلاح هرم شغلی نیروی کار، ارتقاء و توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی برای دستیابی به اقتصاد متنوع متکی بر دانش و فناوری نوین به کاهش فاصله سطح دانش و مهارت نیروی کار کشور با سطح استاندارد جهانی می باشد. 

اسلاید 8: در همین راستا هنرستان امام موسی صدر در نظر دارد مجموعه آموزشی خود را به نحو مطلوب و شایسته به اهداف ذیل برساند:1- ایجاد محیطی مطلوب و دوستانه جهت کار و تلاش2- کمک به درونی کردن ارزشهای دینی و فرهنگی3- ایجاد خلاقیت و نوآوری4- ارتقای سطح آموزشی5- کاهش افت تحصیلی

اسلاید 9: رشته نقشه کشی معماری:  هدف از ایجاد این رشته، قابلیت و ایجاد معلومات و مهارتهای علمی و فنی در فراگیراناین رشته است به طوری که پس از پایان دوره فارغ التحصیلی بتوانند نیاز شرکتهای ساختمانی، مهندسین مشاور، کارگاههای ساختمانی و ادارات و سازمانهای مرتبط را مرتفع سازند. فارغ التحصیلان این رشته قادر به طراحی طبیعت بی جان و ابنیه طراحی معماری- کشیدن نقشه های ساختمان و ساختن ماکت و کشیدن پلان های مختلف ساختمانی خواهند بود. همچنین با مصالح ساختمانی و بناهای تاریخی و با چگونگی استفاده از کامپیوتر جهت نقشه کشی و نقشه برداری آشنا خواهند شد.. 

اسلاید 10:

اسلاید 11: رشته طراحی و دوخت: هدف از اجرای آموزش رشته طراحی و دوخت، پرورش و تربیت افرادی است که طی دوره سه ساله ضمن فراگیری دروس ( عمومی- پایه-اصلی- و تخصصی ) به صورت تئوری و عملی با اصول و مبانی کلی طراحی و دوخت آشنا شده و بتوانند با استفاده از محتوای دروس این رشته دوره کاردانی مرتبط با این رشته ادامه تحصیل دهند .دانش آموزان پس از اتمام دوره تحصیل قادر خواهند بود انواع مدلهای لباس از قبیل بلوز، دامن، پیراهن های نامزدی و عروسی، مانتو و شلوار، لباس کودک و سیسمونی، سرویس خواب و ... را از روی ژورنال بدوزند. همچنین قادر خواهند بود لباسها و مانکن های مختلف را طراحی نمایند و با رنگ های متنوع و متناسب با نوع پارچه و طرح لباس و چهره و اندام و بکارگیری آنها در انواع مدلها و دوخت لباس آشنا گردند. 

اسلاید 12:

اسلاید 13: رشته تربیت کودک :هدف پرورش و تربیت افرادی است که طی دوره ی سه ساله ضمن فراگیری دروس ( عمومی- پایه- اصلی و تخصصی ) به صورت تئوری و عملی با اصول و مبانی کلی بهداشت آشنا شده و بتوانند با استفاده از محتوای دروس این رشته در یکی از گرایشهای دوره کاردانی مرتبط با این رشته ادامه تحصیلی دهند و یا پس از طی دوره های کوتاه مدت در زمینه مربوطه اشتغال ورزند.هنرجویان پس از طی دوره هنرستان قادرند با ویژگی ها و نیازهای کودکان در سنین مختلف- توانمندی در رشد و تقویت مهارتهای کلامی- جسمی- اجتماعی- عاطفی و شناختی کودکان- شناخت بیماریهای کودکان و روش های پیشگیری از انتقال آنها - آشنایی و طریقه استفاده از دستگاه فشار خون و انواع ترمومتر (تب سنج) - شناخت مراقبتهای دوران بارداری- رسم نمودار رشد- واکسیناسیون و تغذیه کودکان از تولد تا پنج سالگی- شناخت مواد مغذی و ویتامین های لازم برای بدن- پرورش خلاقیت و نوآوری بازیهای کودکانه- آشنایی با کمکهای اولیه و کنترل بهداشتی و ایمنی محیط باز و بسته مراکز مهد کودک و پیش دبستانی 

اسلاید 14: رشته گرافیک: هدف از ایجاد این رشته، پرورش و تربیت افرادی است که طی دوره سه ساله ضمن فراگیری دروس ( عمومی- پایه- اصلی و اختصاصی ) به صورت تئوری و عملی با اصول و مبانی کلی هنر آشنا شده و بتوانند با استفاده از محتوای دروس این رشته در دوره کاردانی مرتبط با این رشته ادامه تحصیل دهند . 

اسلاید 15: رشته گرافیک با خصوصیاتی منحصر به فرد، دارای تنوع و زمینه های مختلف کاری است یک هنرجوی گرافیک با تمام زمینه های کاری مرتبط با این رشته در سطح هنرستان آشنا می شود.زمینه هایی چون طراحی بی جان، طراحی از طبیعت و فیگور و ... عکاسی دیجیتال - اصول تصویرسازی کتاب و صفحه آرایی آن- آرم و پوستر و حتی طراحی حروف را در یک اثر—رشته گرافیک بسیار سابقه دار و کهن است و در عصر حاضر با توجه به کاربردهای وسیع نرم افزارها و احتیاج به سرعت عمل در ارائه آثار و نیاز هماهنگ شدن این رشته و توانمندی هایش با نرم افزارهای مربوطه لازم و ضروری است پس برای این کار رشته ای با عنوان فتوگرافیک طراحی و تاسیس شد تا نیازهای همه جانبه جامعه مترقی امروز را برآورده کند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید