سایر تحقیق و پژوهش

معرفی سازمان صنعت،معدن وتجارت

tejaart

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی سازمان صنعت،معدن وتجارت”

معرفی سازمان صنعت،معدن وتجارت

اسلاید 1: موضوع :معرفی سازمان صنعت،معدن وتجارت   استاد مربوطه: دانشجو:

اسلاید 2: تاریخچه: ساختار سیاست گذاری و مدیریت بخش تولید و بازرگانی در ایران در طول تاریخ با تغییرات و تحولات بسیاری رو برو بوده است. از سال 1285 هجری خورشیدی که وزارت تجارت در ایران تاسیس شد تا سال 1390 که وزارت صنعت، معدن و تجارت به شکل کنونی خود درآمد، بارها دو حوزه تولید و بازرگانی در کنار هم و به صورت مجزا در ساختار اقتصادی کشور نقش ایفا نموده اند. برای نمونه در سال 1316 هجری خورشیدی وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن  وجود داشته اند که در سال 1320 با ادغام آنها وزارت بازرگانی، پیشه و هنر تاسیس شد. پس از آن در سال 1334 مجددا وزارت خانه های صنایع و معادن و بازرگانی از هم جدا شدند که این موضوع بارها و بنابر مصالح آن زمان اتفاق افتاده است.

اسلاید 3: مقدمه بخش صنعت، معدن و تجارت بزرگترين بخش اقتصادي کشور بوده و پيچيدگي و تنوع موضوعات آن بسيار زياد است. اين بخش تعامل گسترده اي با ساير بخش هاي جامعه دارد و مي‌تواند يکي از بهترين پيشران هاي ايران اسلامي باشد. بنابراين داشتن تصويري درست و دقيق از وضع موجود و آينده و کارهايي که بايد در اين بخش انجام شوند، بسيار مهم است. سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان شمالی نهادي دولتي بوده که با شناسايي نيازها و پتانسيل هاي استان با حمايت و سرمايه گذاري در بخش هاي صنعتي و معدني و با رعايت توزيع جغرافيايي عادلانه صفت و با هماهنگي واحدهاي ذيربط به توسعه صنايع استان خراسان شمالی در همه زمينه ها پرداخته است.

اسلاید 4: صنعت، معدن و تجارت در یک نگاه: در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران  وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است.  بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید