علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

معرفی شبکه های کامپیوتری

shabkeh-hai-c

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
در دنیای امروز که سرعت رشد فناوری اطلاعات به طور چشم گیری افزایش داشته است و اگر اغراق نکنیم روزانه صدها خبر پیرامون این حوزه منتشر می شود، عبارت شبکه های کامپیوتری یکی از مهم ترین ارکان این حوزه می باشد. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می شود که با شبکه های کامپیوتری سر و کار نداشته باشد. به طور خلاصه شبکه های کامپیوتری به گروهی از کامپیوترهای متصل به هم گفته می شود. این کامپیوترها می توانند کامپیوترهای شخصی و یا کامپیوترهای سرویس‌دهنده باشند که با استفاده از دستگاه هایی نظیر سوئیچ و مسیریاب به یکدیگر متصل شده و تشکیل یک شبکه کامپیوتری را داده اند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
585 بازدید, 12 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی شبکه های کامپیوتری”

معرفی شبکه های کامپیوتری

اسلاید 1: معرفی شبکه های کامپیوتریرضا سلیمانی

اسلاید 2: انسان ابتدا در مراتع زندگی میکرد و سپس در شهرها ساکن شد. حال وقت این است که در اینترنت زندگی کند.شان پارکر

اسلاید 3: مقدمهدر دنیای امروز که سرعت رشد فناوری اطلاعات به طور چشم گیری افزایش داشته است و اگر اغراق نکنیم روزانه صدها خبر پیرامون این حوزه منتشر می شود، عبارت شبکه های کامپیوتری یکی از مهم ترین ارکان این حوزه می باشد. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می شود که با شبکه های کامپیوتری سر و کار نداشته باشد. به طور خلاصه شبکه های کامپیوتری به گروهی از کامپیوترهای متصل به هم گفته می شود. این کامپیوترها می توانند کامپیوترهای شخصی و یا کامپیوترهای سرویس‌دهنده باشند که با استفاده از دستگاه هایی نظیر سوئیچ و مسیریاب به یکدیگر متصل شده و تشکیل یک شبکه کامپیوتری را داده اند.

اسلاید 4: انسان ابتدا در مراتع زندگی میکرد و سپس در شهرها ساکن شد. حال وقت این است که در اینترنت زندگی کند.شان پارکرمرور نموداری شاخه های تکنولوژی شبکه

اسلاید 5: 3/18/2022PRESENTATION TITLE5

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید