کسب و کار مهارت‌های شخصی

معرفی شغل‌های پردرآمد ایران

shoghlhaaaaye-podaraamad-iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی شغل‌های پردرآمد ایران”

معرفی شغل‌های پردرآمد ایران

اسلاید 1: معرفی شغل‌های پردرآمد ایران

اسلاید 2: مقدمهدر شرایطی که دست‌های چسبناک تورم، گلوی اقتصاد را رها نمی‌کند و موشک‌های بلستیک هم به گرد پای قیمت‌های صعودی بازار نمی‌رسد، عجیب نیست که همگی به دنبال شغل‌های پردرآمد باشیم. این «همگی» را با اطمینان کامل می‌گویم. چون همان زمانی که از پسرخاله‌ی پنج ساله‌ام پرسیدم روز تولدش چه آرزویی کرده؟ و جواب شنیدم: «پول زیاد» مطمئن شدم آرزوی پولدار شدن و شغل پردرآمد داشتن، سن و جنسیت نمی‌شناسد! به‌هرحال اگر در پیچ‌وخم انتخاب شغل سردرگم شده‌اید یا شغل فعلی‌تان درآمد کمی دارد و یا به هر دلیلی می‌خواهید بدانید صاحبان چه مشاغلی در حال پارو کردن پول‌هایشان هستند، این مقاله را تا آخر بخوانید تا با شغل‌های پردرآمد در ایران و جهان آشنا شوید.مقدمه

اسلاید 3: شغل های پردرآمد در ایران

اسلاید 4: جراحی پلاستیک و زیباییبله حق با شماست، چشم بسته غیب می‌گوییم! همه ما می‌دانیم که جراحی‌های زیبایی در دنیا و به خصوص ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. تاآنجاکه کسب‌وکار جدیدی به نام «توریسم درمانی» شکل گرفته و حسابی هم رونق پیدا کرده است! البته منطقی هم هست. هزینه جراحی زیبایی، دندانپزشکی و به‌طورکلی هزینه‌های درمانی در ایران برای بسیاری از خارجی‌ها ارزان تمام می‌شود. به همین خاطر بسیاری از توریست‌ها به بهانه دیدن زیبایی‌ها به ایران سفر می‌کنند و با پایان سفر زیباتر از قبل به کشورشان برمی‌گردند!

اسلاید 5: وکالتبا اینکه وکالت هم یک شغل پر درآمد به حساب می‌آید اما چالش‌های خاص خود را دارد. به همین خاطر شرط اصلی وکیل شدن عشق به کار است. مهم‌تر اینکه هدف یک وکیل در درجه اول دادخواهی است نه کسب درآمد.

اسلاید 6: طراحی لباس عروسباورتان می‌شود درآمد یک طراح لباس عروس با یک فوق متخصص دندانپزشکی برابری می‌کند؟! باور کنید یا نه باید بدانید این نتیجه تحقیق یک پایان‌نامه دکتراست! پس اگر به طراحی لباس علاقه دارید دست بجنبانید تا شما هم مطب نه ببخشید مزون خودتان را داشته باشید.

اسلاید 7: تورلیدر (راهنمای گردشگری)با توجه به اینکه ایران یکی از کشورهای توریست‌پسند است، اگر بتوانید به موقعیت مکانی مناطق گردشگری و مکان‌های تاریخی و همین‌طور تاریخچه‌شان تسلط پیدا کنید، می‌توانید از طریق همکاری با آژانس‌های مختلف درآمد خوبی به‌دست بیاورید. اگر هم به زبان انگلیسی مسلط باشید که دیگر نان‌تان در روغن جلزوولز خواهد کرد!

اسلاید 8: بازار بورسبعد از اینکه بانک‌ها سود حساب‌های پس‌انداز را کاهش دادند و مردم را از دریافت سودهای کلان ناامید کردند. خیلی‌ها تصمیم گرفتند پول‌های نقد و امیدشان را یک‌جا به بازار بورس انتقال دهند. بعد از مدتی هم مطمئن شدند که خوب جایی آمده‌اند.البته پیش از ورود به این منطقه ثروت‎خیز باید در زمینه بورس آموزش ببینید تا با تسلط به اصول بازار در موقعیت‌های مختلف، هوشمندانه عمل کنید.

اسلاید 9: کشاورزی و دامپروریافزایش جمعیت، نیاز به مصرف مواد غذایی را روزبه‌روز بیشتر می‌کند. به همین خاطر کشاورزی و دامپروری هم به شغل‌های پردرآمدی تبدیل شده‌اند. مشاغلی که به آموزش و علاقه احتیاج دارد.

اسلاید 10: برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده وبدر حال حاضر که هر شغل و کسب‌وکاری یک رشته اتصال به اینترنت دارد، باید هم مهارت‌های مختلف در زمینه علوم کامپیوتری جز پردرآمدها باشد. پس اگر به کامپیوتر و کدنویسی علاقه دارید، شک نکنید با حرفه‌ای شدن در این مهارت می‌توانید در هر حوزه‌ای مشغول به کار شوید.مهارتی که می‌توانید حضوری، غیرحضوری و حتی به‌صورت خودآموز یاد بگیرید و با سرمایه‌ای که فقط یک لپ‌تاپ است، شغل پردرآمدتان را کلید بزنید.

اسلاید 11: طراحی وبیادتان باشد که پشت هر سایت جذابی یک طراح خلاق است. ازآنجاکه هر کسب‌وکاری برای معرفی خود به یک سایت جذاب و با تجربه کاربری مناسب احتیاج دارد، بنابراین مطمئن باشید که هیچ طراح وبی بیکار نخواهد ماند. نه فقط بیکار نمی‌ماند بلکه درآمد بسیار خوبی هم خواهد داشت.البته اگر بتوانید هم در برنامه‌نویسی و هم طراحی وب حرفه‌ای شوید مطمئنا درآمد بیشتری خواهید داشت.

اسلاید 12: مشاغل اینترنتیاینترنت از همه نظر کار را برایمان ساده کرده است، از خرید گرفته تا درآمدزایی! بسیاری با ایجاد سایت و یا با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی، محصولات و خدماتشان را به دیگران عرضه می‌کنند. البته به خاطر داشته باشید که علاقه به کار، پیگری و مداومت عوامل مهمی هستند که یک کسب‌وکار اینترنتی را سرپا نگه می‌دارد.

اسلاید 13: تعمیرکار خودروبه لباس‌های روغنی تعمیرکارها نگاه نکنید، آنها یکی از پردرآمدترین‌ مشاغل هستند. البته شکی نیست که شغل سخت و طاقت فرسایی است. جراحانی که با موتور و رادیات سروکله می‌زنند باید اعصاب و عضلاتی پولادی داشته باشند. اما به نظر می‌رسد با وجود این سختی‌ها، درآمدش به زحمتش به می‌ارزد.

اسلاید 14: تولید محتوابعد از این همه صحبت درباره مزایای اینترنت و طراحی وب باید بگوییم همه اینها بدون وجود محتوا برای هیچ کسب‌وکاری نتیجه‌ای نخواهد داشت. درواقع هر کسب‌وکاری بعد از طراحی یک سایت مناسب باید با تولید محتوای باکیفیت، مشتری جذب کند.نوشتن محتوای باکیفیت هم فقط از یک نویسنده برمی‌آید. پس اگر شما هم دست به قلم هستید یا در ترجمه دستی بر آتش دارید می‌توانید شانس‌تان را در این زمینه امتحان کنید.

اسلاید 15: بازاریابی آنلایناگر می‌بینید هر جا که می‌روید یک جایتان گیر می‌کند به قلاب نتورک مارکترها برای این است که بازاریابی و واسطه‌گری به شغل پردرآمدی تبدیل شده است. اگر شما هم می‌توانید هر ماری را از لانه‌اش بیرون بکشید، بدانید و آگاه باشید که پورسانت‌ها و درآمد بالا انتظارتان را می‌کشد.

اسلاید 16: طراحی لباس و خیاطیاگر یادتان باشد در لیست شغل‌های پردرآمد دیدیم که درآمد طراح لباس عروس با یک فوق تخصص دندانپزشکی برابری می‌کند. خیاطی و طراحی لباس شغل‌های پردرآمدی هستند که به ظرافت و مهارت بالایی احتیاج دارند.

اسلاید 17: اینفلوئنسرینگکسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعیاز هر راهی که می‌رویم آخر سر دوباره به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌رسیم. شما می‌توانید با تولید محتوای مفید، در هر زمینه‌ای که علاقه دارید کانال یا صفحات تخصصی ایجاد کنید و با جذب مخاطب برای گرفتن تبلیغات خیز بردارید. مطمئنا افراد بسیاری هستند که برای تبلیغ کسب‌وکارشان هزینه می‌کنند.

اسلاید 18: آرایشگریهر چیزی که به زیبایی‌های ظاهری ربط داشته باشد مطمئنا طرفدار زیادی هم خواهد داشت. پس اگر به هنر آرایشگری علاقه‌مند هستید می‌توانید امیدوار باشید که کم‌کم به حلقه پردرآمدها بپیوندید!

اسلاید 19: سخن آخر

اسلاید 20: در این مقاله با حرفه‌های پولساز و شغل‌های پردرآمد آشنا شدیم. مشاغلی که همگی به مهارت و تخصص احتیاج دارند. بنابراین بی‌راه نیست که بگوییم راه ثروتمندی از مسیر علم‌آموزی می‌گذرد. شما به هر کدام از این مشاغل که علاقه‌مند باشید تنها درصورتی‌ می‌توانید از رقبایتان پیش بیافتید که دانش، مهارت و خلاقیت بیشتری داشته باشید. شکی نیست که تا الان هم هیچ‌کس نتوانسته گره محکم پول و تلاش را از هم باز کند البته به جز اختلاس‌گران!

اسلاید 21: موفق باشید

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان