ketabhaye_who`s_who

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی کتاب های WHO’S WHO”

معرفی کتاب های WHO’S WHO

اسلاید 1: معرفي كتاب هاي WHO’S WHO

اسلاید 2: مقدمه زندگینامه ها از نظر زماني به دو گروه جاری و گذشته نگر تقسیم مي شوند . نمونه زندگینامه هاي گروه جاری در زبان انگلیسی Who’s Who است كه در زبان انگلیس از مهمترین زندگینامه هاي عمومي و جاری به حساب مي آيد . اما اين زندگینامه ها خود بر اساس مناطق جغرافیا و موضوعات انواع مختلف دارند .

اسلاید 3: تقسیم بندي بر اساس منطقهWHO’S WHOThe International Who’s Who (بين المللي (Who’s Who in Latin America (منطقه اي (Who’s Who in Germany (منطقه اي)Who’s Who in France (منطقه اي) Canadian Who’s Who in (منطقه اي)در اسلايد هاي بعدي به معرفي برخي پرداخته مي شود .

اسلاید 4: تقسیم بندي بر اساس موضوعWHO’S WHOWho’s Who IN CONTEMPORARY WOMEN’S WRITINGThe International Who’s Who in musicThe International Who’s Who in IslamThe International Who’s Who in Artدر اسلايد هاي بعدي به معرفي برخي پرداخته مي شود .

اسلاید 5: INTERNATIONAL WHO’S WHO,1935-.LONDON, EUROPA, 1935 - انتشار اين كتابشناسي به صورت سالانه است .براي پاسخگو به سؤالات فورا و مرجع مي باشد . تنظیم بر اساس الفباي نام خانوادگی افراد مي باشد .جمع آور اطلاعات از طرق پرسشنامه و به صورت مستقیم است . بررسی و حذف تعداد از اسامی در ویرایش هاي بعد .دارای 2 قسمت است : 1) شرح حال خاندان پادشاهی انگلیس 2) شرح حال کوتاه زنان و مردان مشهور جهانمحدوده موضوع را در نظر نمي گيرد .اطلاعات به طور مختصر و تلگراف است .

اسلاید 6: WHO’S WHO IN AMERICA .3D ED . REV . STANFORD , CALLIF . : STANFORD UNIVERSITY PRESS , ; CHICAGO,MARQUIS,1946-51.7V. اين كتاب حاوي شرح احوال 8000 نفر است . كشورهاي مكزيك ،كلمبيا ، اكوادور ، ونزوئلا ، بوليوي و ... و كشورهاي آمريكاي مركزي است كه تنظيم هر يك به طور جداگانه است .اطلاعات به صورت مختصر مي باشد .

اسلاید 7: WHO’S WHO IN GERMANY .3D ED. EDITED BY HORST G.KLIEMANN & DR.STEPHEN S . TAYLOR. MUNICH , INTERCONTINENTAL BOOK & PUB . CO ., 1962. اين كتاب در 142+ 1618 صفحه چاپ شده است . شرح حال حدود 11000 تن را در بر دارد .شرح حالها کوتاه و به زبان انگلیسی است .زندگینامه اي عمومي است ؛ شامل مشاهیري در زمینه هاي مذهب ، آموزش و پرورش ، صنایع و ... .مکمل اين كتاب ، كتاب Wer ist wer است ؛ زیرا هر كدام شرح حال كساني يافت مي گردد كه در ديگري وجود ندارد .پيوست اين كتاب در 142 صفحه و حاوي نام و نشاني و اطلاعات مختصري از مؤسسات و نهادي آلماني است .قرار بر اين است كه اين كتاب دو سال يكبار منتشر مي شود .

اسلاید 8: WHO’S WHO IN CONTEMPORARY WOMEN’S WRITING . EDITED BY JANE ELDRIDGE MILLER . LONDEN & NEW YORK :ROUTLEDGE ,2001. به عنوان كتابشناسي و زندگينامه زنان معاصر از سراسر جهان است .در زمينه هاي شعر ، داستان ، نمايش نامه و ... است .مجموعه اي از شرح حال نويس ها ، تاريخ نگاران ، منتقدان ادبي را است .زندگينامه هاي افرادي را در بر دارد كه دوره زندگي آنها از 1960 و يا بعد از آن شروع شده باشد .اسامي افراد ياري دهنده در انتشار و جمع آوري مطالب زندگينامه در ابتداي كتاب آمده است . طريقه ذكر اسامي بدين شكل است كه نام مختصر آنها را آورده و در مقابل آن نام كامل بيان شده است .

اسلاید 9: ادامه مدخل ها بر اساس حروف الفباي نام خانوادگي افراد نظم يافته اند .هر يك از حروف الفبا خود در يك فصل جدا آمده است .در انتهاي مقالات نام نويسنده هاي آنها ذكر شده است ، كه در صورت لزوم هم مي توان از نام كامل آنها كه در ابتدا آمده كمك گرفت . در انتهاي كتاب بر اساس تقسيم بندي نام كشورها ، نويسنده هاي آنها را تقسيم كرده است .اطلاعات به صورت مختصر بيان شده است .

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید