علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

معرفی نرم افزار Coolvision جهت ثبت دمای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

narm_afzare_coolvision

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی نرم افزار Coolvision جهت ثبت دمای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی”

معرفی نرم افزار Coolvision جهت ثبت دمای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

اسلاید 1: معرفی نرم افزار Coolvision جهت ثبت دمای تجهیزات گرمایشی و سرمایشیارائه دهنده: عفت پرمور کارشناس ارشد ویروس شناسی

اسلاید 2: نرم افزارcoolvision 1.64 این نرم افزارتحت لیسانس شرکت ELREHA آلمان می باشد.

اسلاید 3: کاربرد می توان با ایجاد شبکه ای از تجهیزات مانند یخچال، انکوباتور، فریزرهای 30- و70-، گرمخانه ها و سرد خانه ها واتصال به یک رایانه واز طریق یک نرم افزار جهت برنامه ریزی ثبت اطلاعات گزارش گیریدریافت الارم در هنگام تغییرات دما خارج از محدوده تعریف شده ارسال اطلاعات به راه دور رسیدن آلارم از راه تلفن به فرد مسئول در زمان ایجاد آلارمدسترسی داشت.

اسلاید 4: قابلیت های نرم افزار نظارت بر دستگاه های که ثبات minimep دارند و به شبکه coolvision متصل هستند.نمایش تغییرات دما در روز بصورت متن و گراف از طریق صفحه مانیتوردستگاه رایانه، چاپ متن وگراف از طریق پرینتر ذخیره اطلاعات بصورت متن وعکس وگراف دررایانهارسال پیام های خطا ازطریق خط تلفن وفکس مودم به یک شماره تلفن دور و نزدیک دریافت بسته های اطلاعات از طریق خط تلفن و فکس مودم و یک دستگاه رایانه از راه دور.

اسلاید 5: تجهیزات سخت افزاری لازمکامپیوتر با 1GBحافظه و 512MB RAMثبات Mini mepسیم کشی یک دستگاه SSCسنسور حرارتی مخصوص هر دستگاه

اسلاید 6: ثبات ثبت کننده درجه حرارترابط دستگاهها و کامپیوترحداکثر رابط 4دستگاهایجاد الارم صوتی

اسلاید 7: قسمتهای مختلف نرم افزار

اسلاید 8: MES در این قسمت که صفحه اصلی برنامه نیز می باشد دمای کلیه تجهیزات مانیتور می شود، و بعضی از تنظیمات را می توانیم در این قسمت انجام دهیم.

اسلاید 9: MES: New User

اسلاید 10: MES: New User

اسلاید 11: MES: project

اسلاید 12: MES: project

اسلاید 13: DBMاين قسمت مخصوص پايگاه اطلاعاتي سيستم است در اين قسمت ما مي توانيم اطلاعات را با دستورات نرم افزاري از ثباتMINIMEP به رايانه منتقل نماييم وهمچنين اطلاعات را بصورت دستي و بر طبق زمان هاي موردنظر دسته بندي نماييم.

اسلاید 14: DBMبروز رساني كلي بسته به حجم اطلاعات تا30 دقيقه وبيشتروقت لازم دارد.

اسلاید 15: SSMاين قسمت پيغامبر سيستم است و اگر آلارمي در دستگاه اتفاق بيفتد توسط اين مركز منتقل مي شود اگر بخواهيم آخرين بسته هاي اطلاعاتي را بيابيم و از اتفاقات مطلع باشيم مي توانيم به اين قسمت مراجعه نماييم.

اسلاید 16: SSM

اسلاید 17: SSM

اسلاید 18: Data Analysis Module or “ANA”اين قسمت آناليز ناميده مي شود به صورت اختصارANA نوشته مي شود دراين قسمت ما مي توانيم نمودار دستگاه هاي مختلف را بگيريم و يا اينكه بصورت نقاشي و يا بصورت عددي چاپ و در رايانه ذخيره نماييم.

اسلاید 19: Data Analysis Module or “ANA”

اسلاید 20: ANA

اسلاید 21: ANA

اسلاید 22: ANA

اسلاید 23: ANA

اسلاید 24: WDMاين قسمت نگهبان سيستم است و بركاركل سيستم نظارت دارد.

اسلاید 25: MDMبرای ارسال الارم یا اطلاعات به رایانه ای در دورتر از محیط کار می باشد.

اسلاید 26: با تشكر از حضور شما

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید