کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

معرفی نمودار گانت چارت | Gantt Chart introduction

Gantt-Chart

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۸ اسلاید پاورپوینت معرفی نمودار گانت چارت | Gantt Chart introduction (تهیه شده برای پروژه کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه تهران) فهرست مطالب: ۱) گانت چارت چیست؟ ۲) تاریخچه پیدایش گانت چارت ۳) خلاصه ای از نمودار گانت چارت ۴) اطلاعات به نمایش درآمده در نمودار گانت (همراه انیمیشن ساخت نمودار) ۵) نمای کلی نمودار گانت ۶) اجزای نمودار گانت چارت (به همراه شکل) ۷) چرا از نمودار گانت استفاده می کنیم؟ ۸) نمونه گانت چارت ساخت برای پروژه های عمرانی ۹) نمونه گانت چارت برای پروژه های مکانیکی ۱۰) نمونه گانت چارت در برنامه ریزی های دولتی ۱۱) نمونه گانت چارت در برنامه ریزی دانشگاهی ۱۲) گانت چارت به مدیران چه کمکی می کند؟ ۱۳) چگونه گانت چارت بسازیم؟ ۱۴) آموزش گانت چارت با مثال تقویم آموزشی دانشگاه تهران
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1705 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی نمودار گانت چارت | Gantt Chart introduction”

معرفی نمودار گانت چارت | Gantt Chart introduction

اسلاید 1: Gantt Chartsگردآوری: بهنام نیک زادنمودار گانت

اسلاید 2: نمودار گانت چیست؟امروزه گانت چارت ها یا نمودار گانت ابزار اصلی و جدایی ناپذیر مدیریت پروژه هستند. گانت چارت ها همه جا به چشم می خورند. در پوشه پروژه، روی دیوارهای اتاق هیئت مدیره، در نرم افزارهای مدیریت پروژه و ...به این دلیل که به راحتی می توانند آنچه را که باید در متن های خسته کننده بخوانید، نمایش داده و توضیح دهند. اما چه کسی آن را ابداع کرد؟ چه چیز باعث می شود که برای برنامه ریزی پروژه مفید باشند؟ و اجزای سودمند گانت چارت ها کدامند؟

اسلاید 3: پیدایش نمودار گانتکارول آدامامیکی اولین نمودار را در سال 1896 ابداع کرد. او آن را هارمونیوگرام نامید، اما وی مقالات خود را در این زمینه به لهستانی و روسی منتشر کرد؛ بنابراین جهان انگلیسی زبان چیزهای زیادی در مورد آن نمی‌دانست.حدود 15 سال بعد هنری گانت، مهندس مکانیک آمریکایی، ایده مشابهی داشت. او گانت چارت را به شکل امروزی و مدرن خلق می‌کند. به همین دلیل این نمودار “گانت” نامیده شد. کاربرد اولیه این جدول‌ها پیگیری زمان پیشرفت پروژه‌های ساخت کشتی در جریان جنگ جهانی اول بود. گانت را پس از تیلور موثـرترین چهره ی دوره مدیریت علمی می دانند.

اسلاید 4: گانت چارت (Gantt Chart) یا نمودار گانت ابزاری برای مدیریت پروژه است و به ساده‌سازی پروژه‌های پیچیده کمک می‌کند. در واقع نمایه‌ای تصویری از کارهایی است که در طول پروژه، برنامه‌ریزی شده‌اند و بطور معمول برای برنامه‌ریزی، پیگیری و کنترل پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرند.در سمت چپ این نمودار لیستی از فعالیت ها و در رو به روی آن زمان مناسب برای انجام هر فعالیت نمایش داده میشود. هر فعالیت با یک مستطیل نمایش داده میشود که از طول و جای قرار گرفتن این مستطیل تاریخ شروع، پایان و زمانی که صرف آن فعالیت میشود استناد میگردد.خلاصه ای از نمودار گانت

اسلاید 5: اطلاعات به نمایش درآمده در نمودار گانتدر نمودار گانت اطلاعات زیر به نمایش گذارده می شود:انواع فعالیت ها چه هستند؟چه موقع یک فعالیت شروع و پایان پیدا میکند؟هر فعالیت تا چه زمانی ادامه دارد؟چه فعالیتی با فعالیت های دیگر همپوشانی دارد؟ابتدا و انتهای کل پروژه چه زمانی است؟زمان های خاص و نقاط عطف پروژه چه زمانی هستند؟مسئول انجام هر وظیفه چه کسی است؟هر وظیفه در چند بخش انجام می گیرد؟درصد پیشرفت کار در هر بخش و کل پروژه چقدر است؟به طور خلاصه میتوان گفت که چارت گانت به ما این امکان را میدهد که بدانیم چه کارهایی در چه زمانی قرار است انجام شوند.

اسلاید 6: نمای کلی نمودار گانتزمان | TIMEوظایف | TASKS

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید