پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

معرفی و آموزش مختصری از ACCESS Medicine

moarefi_va_amozeshe_mokhtasari_az_acses_medisein

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی و آموزش مختصری از ACCESS Medicine”

معرفی و آموزش مختصری از ACCESS Medicine

اسلاید 1: معرفی و آموزش مختصری از

اسلاید 2: معرفی مختصری از گزینه های موجود بر روی صفحه اصلی وبسایتHome page

اسلاید 3: هر کاربر با ورود با به صفحه ی AccessMedicine با چنین صفحه ای مواجه می شود. در این صفحه لینک های دسترسی به تمام بخش های وبسایت به صورت shortcut قرار داده شده است.

اسلاید 4: در این بخش دسترسی شما به لیست کلیه ی منابع آنلاین وبسایت میسر می گردد. منابعی نظیر Harrison’s online، Jawetz، Junqueiraو...

اسلاید 5: Quick Medical Diagnosis QMDT ابزاری است که علاوه بر تشخیص بیماری، روش های مختلف درمان را نیز به کاربر ارائه می کند. این ابزار بر اساس حروف الفبا طبقه بندی شده و با یک جستجوی ساده در آن می توان به روش های تشخیص یک بیماری، نحوه و پروسه ی درمان آن و باقی اطلاعات مورد نیاز در رابطه با انواع بیماری ها دست پیدا کرد.

اسلاید 6: ابزاری است هوشمند برای تشخیص ، که در برگیرنده ی هزار نوع از انواع بیماری ها، دردها و امراض است. این ابزار، با مجموعه ای کامل از اطلاعات تشخیصی یکی از محبوب ترین منابعِ راهنما برای تشخیص بیماری در دنیا است.ابزار Diagnostic test، راهنمایی است کامل و جامع در آموزش روش تشخیص بیماری. این منبع در ده فصل با مطالب چکیده و کار آمد پزشکان و پژوهشگران را در تشخیص هر چه صحیح تر و سریع تر بیماری یاری می رساند.Practice Guidelines مجموعه است اطلاعات تکمیلی مربوط به هر بیماری، نظیر اطلاعات آماری، پراکندگی های جغرافیایی و... که راهنمای کاملی است برای کاربران در تحقیقات و پژوهش های مربوط به بیماری ها.

اسلاید 7: در صفحه ی Home بصورت روزانه می توان یک تصویر منتخب پزشکی را به همراه توضیحات مشاهده کرد.همچین ویدیویی آموزشی بصورت ماهانه بر روی صفحه ی اصلی وبسایت قرار می گیرد.

اسلاید 8: بررسی قدم به قدم منوی بالای صفحه

اسلاید 9: با ورود به گزینه ی Textbooksاز روی منوی بالای صفحه می توان به فهرست کامل کتاب ها و منابع آنلایین وبسایت دسترسی داشت. این مجموعه شامل کتابخانه ی آنلاین کتاب های Clinical و سری کاملLange Educational می باشد. با کلیک بر روی روی هر کتاب می توان به محتوای آنلاین آن دسترسی داشت.Textbooks

اسلاید 10: با کلیک بر روی عنوان هر کتاب می توانید مطالب آنلاین کتاب را به تفکیک سرفصل مشاهده کنید. مانند تصویر، ممکن است در کنار برخی از سر فصل ها با علامت مواجه شوید. چنین سر فصل هایی تنها در نسخه ی آنلاین کتاب موجود است و در نسخ کاغذی و ای بوک ها قابل دسترسی نیست. این سر فصل ها یصورت مکرر به محتویات وبسایت اضافه شده و علاوه بر کتاب آنلاین در بخش Updates نیز قرار می گیرد.

اسلاید 11: در بخش Multimedia مجموعه ی کاملی از عکس ها، تصاویر رادیولوژی، تصویرهای آموزشی، فایل های صوتی و ویدیوهای آموزشی و تحقیقاتی بصورت مجزا قرار گرفته است. با استفاده از باکس سمت چپ صفحه می توان اطلاعات مورد نیاز را بر اساس اعضا وسیستم های داخلی بدن و دیگر کتگوری ها فیلتر کرد و به نتیجه ی دلخواه دست یافت.Multimedia

اسلاید 12: Q&Aاین ابزار جهت سنجش و خود آزمایی کاربران ساخته شده است و شامل منابعی نظیر Harrison’s Principles، Williams Obstetrics و Hursts می باشد. کار بران می توانند منبع مورد نظر را انتخاب کرده، تنظیمات مربوط به سرفصل ها و تعداد سوالات دلخواه را انتخاب کنند و به سوالات پاسخ دهند. سوالات به صورت رندوم از متن کتاب انتخاب شده و کاربران می توانند پس از پاسخگویی گزینه ی صحیح و پاسخ تشریحی را از متن کتاب مشاهده کنند.

اسلاید 13: این بخش دایرة المعارف گسترده ای است از مجموعه ی اطلاعات دارویی، نظیر عناوین علمی وتجاری انواع داروها، اطلاعات داروسازی، کلاس داروها و اطلاعات مورد نیاز بیماران. تمام داروها در این بخش به تفکیک حروف الفبا فهرست شده اند و می توان با استفاده از نوار بالای صفحه داده های دارویی را فیلتر کرد. با انتخاب هر دارو می توان به مرجع کاملی از مطالب مربوط به آن دست یافت. Drugs

اسلاید 14: برای مثال با کلیک بر روی پروپرانولول می توان به اطلاعات زیر دست یافت: تصویر دارووزنفرمولاسیونموارد ضروری در هنگام مصرف و...در باکس سمت راست صفحه نیز می توان اطلاعات مورد نیاز را بر اساس موضوعات دلخواه فیلتر کرد. برای مثال می توان در مورد اطلاعات پایه ی یک دارو، موارد مصرف، موارد منع مصرف، ساید افکت ها، دوز مصرفی داروها و... اطلاعات کسب کرد.

اسلاید 15: Dx Testsابزار Diagnostic test، راهنمایی است کامل و جامع در آموزش روش تشخیص بیماری. این منبع در ده فصل با مطالب چکیده و کار آمد پزشکان و پژوهشگران را در تشخیص هر چه صحیح تر و سریع تر بیماری یاری می رساند.

اسلاید 16: DDxابزاری است هوشمند برای تشخیص ، که در برگیرنده ی هزار نوع از انواع بیماری ها، دردها و امراض است. این ابزار، با مجموعه ای کامل از اطلاعات تشخیصی یکی از محبوب ترین منابعِ راهنما برای تشخیص بیماری در دنیا است. در این ابزار می توان به تمامی امراض و دردها بر اساس حروف الفبا دسترسی داشت، همچنین می توان جستجو را توسط باکس کنار صفحه فیلتر کرد.برای مثال از بین گزینه ها، Abdominal pain, right lower quadrant را انتخاب می کنیم.

اسلاید 17: با کلیک بر روی این بیماری وارد صفحه ای می شوید که شامل تمامی عوامل بوجود آورنده ی آن بیماری به ترتیب احتمال است، احتمالاتی نظیر آپاندیس، مشکلات معده، روده، مثانه و...به عنوان مثال آپاندیس را بررسی می کنیم.

اسلاید 18: با کلیک بر روی گزینه ی آپاندیس می توان به تمام مطالب و مقالات موجود در این زمینه در فضای AccessMedicine دسترسی یافت. همچنین می توان با استفاده از باکس کنار صفحه نتایج حاصل را با دقت بالاتری فیلتر کرد.اگر تمایل دارید به فایل های صوتی و تصویری مرتبط با این موضوع دست یابید می توانید با استفاده از گزینه ی بالای صفحه جستجو را فقط به این عوامل محدود کنید.

اسلاید 19: پس از ورود به بخش مولتی مدیا با توجه به توضیحات اسلاید قبل، می تواند با استفاده از باکس کنار صفحه نتایج را با توجه به منابع دلخواه فیلتر کنید.برای نمونه:در این تصویر آپاندیس متورم شده و اندازه ی آن قابل مشاهده است.در این تصویر نیز محل دقیق قرار گرفتن آپاندیس ترسیم شده است.با کلیک بر روی هر تصویر نیز می توان آن را بصورت بزرگتر مشاهده کرد. همچنین امکان ذخیره ی تصاویر در حساب MyAccessMedicine هر کاربر وجود دارد.

اسلاید 20: GuidelinesCURRENT Practice Guidelines in Primary Care, 2013مجموعه ای است از اطلاعات تکمیلی و آماری، که راهنمایی است برای درمان اولیه و کسب اطلاعات جانبی در رابطه با بیماری ها. برای نمونه به کسب اطاعات در رابطه با کم خونی مایلیم.

اسلاید 21: با کلیک بر روی این عارضه می توان به مجموعه ای از اطلاعات درمانی، نظیر پراکندگی در سنین مختلف و نحوه ی بروز، تاثیرات و روش درمان در هر سن می توان ردست یافت.

اسلاید 22: Quick Dx & RxQMDT ابزاری است که علاوه بر تشخیص بیماری، روش های مختلف درمان را نیز به کاربر ارائه می کند. این ابزار بر اساس حروف الفبا طبقه بندی شده و با یک جستجوی ساده در آن می توان به روش های تشخیص یک بیماری، نحوه و پروسه ی درمان آن و باقی اطلاعات مورد نیاز در رابطه با انواع بیماری ها دست پیدا کرد.برای نمونه به جستجوی اطلاعات مربوط به آپاندیس در این ابزار می پردازیم.

اسلاید 23: در اطلاعات بدست آمده بعنوان نشانه های اولیه به درد شکم و بی اشتهایی اشاره شده است در قسمت مشاهدات بالینی مشاهده می شود که پس از 12 ساعت تب خفیفی مشاهده بروز می دهد.در تست های آزمایشگاهی مقدار کمی چرک در ادرار مشاهده می شود. بهتر است قبل از عمل مقدار آنتی بیوتیک تجویز شود که احتمال عفونت بعد از عمل را کاهش یابد. در ادامه نیز در مورد عوارض عمل مطالبی مشاهده می شود و همچنین پیش بینی هایی در اختیار پزشک قرار می گیرد.

اسلاید 24: معرفی ابزارهای Search و Advanced Search

اسلاید 25: در فضای Access Medicine می توان به دو نوع موتور جستجوگر دسترسی داشت. استفاده از موتور جستجوگر اولیه ی وبسایت ، این امکان را به کاربر می دهد که توسط گزینه های منوی دراپ داون نتیجه ی حاصل را به شکل ساده ای فیلتر کرده و از منبع دلخواه نتیجه را کسب کند.

اسلاید 26: گزینه ی دیگری که برای جستجو در این فضا وجود دارد، گزینه ی Advanced search است. با استفاده از ویژگی ها ی این جستجوگر می توان جستجو را بین چند منبع دلخواه به صورت همزمان به عمل آورد و نتایج حاصل را به حداکثر دقت رساند.

اسلاید 27: معرفی حساب کاربری My Access Medicine

اسلاید 28: My AccessMedicine یک حساب کاربری است که هر کدام از کاربران وبسایت می توانند به صورت اختصاصی برای خود بسازند. برای ذخیره ی متن هایلایت شده ی کتاب، صفحات علامت گذاری شده، تصاویر و نمودارها، استفاده از وبسایت بر روی ابزار هوشمند دستی و دانلود کتاب بر روی تبلت و موبایل باید از این حساب کاربری برخوردار بود.پس از کلیلک بر روی گزینه ی My AccessMedicine در صفحه س اصلی، با چنین صفحه ای مواجه می شوید. اگر پیش تر برای خود حساب کاربری نساخته اید، بر روی Create account کلیک کنید.

اسلاید 29: با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در این فرم می توانید به حساب MyAccessMedicine خود دسترسی پیدا کنید.

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید