علوم مهندسی معماری و عمران

معرفی پل تاور بریج لندن

Tower bridge

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی پل تاور بریج لندن”

معرفی پل تاور بریج لندن

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: عنوان: پل تاور بریج

اسلاید 3: تاور بریجتاور بریج به معنای پل برج نام یکی از مشهورترین سازه‌ها و پل‌های لندن است که بر روی رود تایمز ساخته شده‌است. وقتی تصمیم به ساخت این پل گرفته شد یک مسابقه بین طراحان مطرح به وجود آمد تا بهترین طراحی انتخاب شود، بیش از ۵۰ طراح طرح های خود را ارائه دادند، بعضی از طرح ها نزدیک به طرح نهایی و بعضی کاملا متفاوت بود و در تهایت طرح آقای هوراس جونز انتخاب شد.و بخشی از مسیر جاده‌روی آن را می‌توان در مواقع لزوم بالا کشید تا کشتی‌های بزرگ بتوانند به‌راحتی از زیر آن عبور نمایند.

اسلاید 4: Tower bridgeبرج‌های این پل دارای معماری گوتیک است

اسلاید 5: ساخت پلجمعیت شرق لندن در اواخر قرن نوزدهم به شدت افزایش یافته بود و فکر ساخت پل جدیدی بر روی رود تیمز در آن ناحیه در حدود سال ۱۸۷۶ شکل گرفت. پس از آن چندین سال طول کشید تا طرح نهایی پل پذیرفته شود و سرانجام کار ساخت آن در ۱۸۸۴ آغاز گردید.پل تاور بریج دارای برج‌هایی با معماری گوتیک و ویکتوریایی که در آن زمان مورد پسند مردم قرار نگرفت، اما با گذر زمان این پل به یکی از معروف ترین نمادهای شهر لندن بدل شد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید