adian

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
طرح ارائه ی پاورپوینت کتابِ آفتاب و سایه ها با موضوع بررسی ادیان و مذاهب گوناگون و ادیان نوظهور معنویت گرا / دارای ۱۶۸ اسلاید با تقسیم بندی موضوعی / منبع: کتاب مذکور، اثر دکتر محمد تقی فعالی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
528 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی کامل ادیان و مذاهب”

معرفی کامل ادیان و مذاهب

اسلاید 1: آفتاب و سايه هانگرشي بر جريان نوظهور معنويت گرا مؤلف: دكتر محمدتقي فعالي

اسلاید 2: بسمه تعاليتوضيحات:كتاب آفتاب و سايه ها با موضوع شناخت جريان هاي نو معنوي و عرفانهاي بدون شريعت و نوظهور توسط حجت الاسلام و المسلمين دكتر فعالي (جانباز) در سال 1386 به چاپ دوم رسيده است. اين كتاب كه توسط انتشارات نجم الهدي در قم منتشر شده است عرفان هاي نوظهور هندي، آمريكايي، يهودي، مسيحي و ... را مورد بررسي و نقد و تحليل قرار داده است.اين كتاب در 416 صفحه به چاپ رسيده كه خلاصه آن براي استفاده عموم در 168 تصوير در اين پاور پوينت تنظيم شده است.

اسلاید 3: عرفان هاي نوظهورهنديفرا علم آمريكاييذنمسيحييهود

اسلاید 4: عرفان هاي هنديآيين هاي باستانيآيين هاي عرفاني نوظهور

اسلاید 5: آيين هاي باستانيآيين وداييآيين برهمنيسم (هندوييسم)آيين جينآيين بوداآيين تنتره

اسلاید 6: آيين وداييدر اين آيين قوای طبیعی مقدس بوده و مورد تقدیس قرار می گيردچندگانه پرستي و خدایان متعدد رواج دارد.شراب خواري و آتش به عنوان یک پدیده مقدس مورد احترام استودا در لغت به معنای دانش است و دارای چهار بخش مي باشد:1 ـ ریگ ودا: قطعات حمد و ستایش است.2 ـ سامه ودا: سروده هایی است که به هنگام نوشیدن شراب میخورند.3 ـ ریجور ودا: ادعیه مخصوص قربانی و ذبح است.4 ـ آتهروه ودا: قصد سحر، جادو و نفرین كردن است.

اسلاید 7: آيين هندوييسم آيينبرهمنيسم(هندوييسم)نظام كاستكتاب هاسهراه نجات

90,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید