علوم مهندسی معماری و عمران

معماری سبز – سنگاپور مدرسه هنر

Madrese.Honar.Sangapoor[architectfans.com]

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معماری سبز – سنگاپور مدرسه هنر”

معماری سبز – سنگاپور مدرسه هنر

اسلاید 1: معماری سبز - سنگاپور مدرسه هنر Green architecture Singapore art school

اسلاید 2: موقعیت :دانشگاه نانیانگ در حومه غربی سنگاپوربا وسعت 200هکتارتوسط معمارمشهور ژاپنی کنزو تانگه تهیه شده است. در مرکز این دانشگاه منطقه ای دره مانند وجود دارد که در طرح معمار به عنوان به عنوان فضای سبز و ریه تنفسی دانشگاه در نظر گرفته شده بود.سقف آن در نماد زیبایی از معماری سبز است.

اسلاید 3:

اسلاید 4: فرم کلی ساختمان این مدرسه توسط دو کمان که به تدریج شیب گرفته اند و توسط کمان سوم کوچک تری قطع شده اند ، شکل گرفته است. سقف های منحنی با چمن متراکم پوشانده شده اند که اعتبار زیست محیطی ساختمان را هم بالا برده اند و با توخه به شرایط اقلیمی منطقه و آب و همای گرم و مرطوب کارکرد موثری در تنظیم شرایط محیطی داخل ساختمان داشته است.

اسلاید 5: ایجاد حس مطبوع زیبایی شناسانه و همین طور ایجاد آب و هوای خنک محیط خوشایندی را به وجود می آورند که می تواندمحیط مناسبی برای برقراری مناسبات اجتماعی درون آن باشد. کانسپت طراحی معماری داخلی ساختمان دستیابی غیر خطی به مفهوم آموزش هنر بوده است.در جناح چپ اتاق های سمینار ، فضاهای گالری ، کلاس ها و کتابخانه قرار دارد و در سمت راست ، دفاتر و فضاهای استودیو و ادیتوریوم قرار دارد. فضاهایی برای بروز خلاقیت های دانشجویی فراهم است. بوم های ارزان نقاشی در اطراف لابی و جاهای مختلف ساختمان کار گذاشته شده تا اگر دانشجویی ناگهان خلاقیتش گل کرد، بتواند در لحظه این خلاقیت را روی بوم نقش کند و به طور کلی فضاهای داخلی به گونه ای طراحی شده تا همه چیز برای ایجاد فضایی مناسب برای یک مدرسه هنر در دل دانشگاهی معتبر فراهم باشد.

اسلاید 6: جداره حیاط مرکزی داخلی جداره ای شفاف طراحی شده که نور طبیعی را در طول روز به داخل می تاباند و به دلیل جهت گیری خاص ساختمان نور مطبوع شمال و. جنوب را به داخل می تاباند . این جداره ها در جهت های شمالی و جنوبی قرار گرفته اند و به دلبازی داخل ساختمان کمک می کنند. پنجره ها به سمت منظره طبیعی باز می شوند و دیدی فوق العاده را از داخل ساختمان به بیرون به وجود می آـورند.

اسلاید 7:

اسلاید 8: پلان :

اسلاید 9:

اسلاید 10: مقطع

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید