کسب و کار مدیریت و رهبری

معیار ۵ تعالی سازمانی و فرآیند ها

sazman-02

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معیار ۵ تعالی سازمانی و فرآیند ها”

معیار ۵ تعالی سازمانی و فرآیند ها

اسلاید 1: معيار 5 فرايندها

اسلاید 2: 5a)فرايندها به صورت سيستماتيک طراحی ومديريت می شوند.

اسلاید 3: سایر رویکردهای جزء معیار 5 الفاستراتژی و اهداف مرتبطمستندات مرتبطدامنه اجرامعیار مرتبط توضیح داده شده دراظهارنامهرویکرد بکارگیری استانداردهای سیستمیبهبود مستمر فرآیندهانظامنامه مدیریت کیفیتکل سازمان_

اسلاید 4: عنوان رویکرد: بکارگیری استانداردهای سیستمیعنوان رویکرد: بکارگیری استانداردهای سیستمیعنوان رویکرد: بکارگیری استانداردهای سیستمیعنوان رویکرد: بکارگیری استانداردهای سیستمیشرحویژگیهاویژگیهاعناصررویکرد مذکور براساس نیازمندیهای مشتری، الزاماتHolding، مدیریت خطاها(یادگیری) ومدیریت بهینه منابع سازمان ورشد سازمان تدوین گردیده.منطق(استاندارد،الزامات،bench mark، کنفرانسها، مقالات و...)متناسب ومنطقی بودنرویکردنظامنامه مدیریت کیفیت به کدQM جهت بکارگیری استانداردهای سیستمی تعریف شده استفرایند مرتبطمتناسب ومنطقی بودنرویکردبا توجه به اینکه ذینفعان این رویکرد مشتریان، فرایندهای داخلی وholding می باشند به منظور اطمینان از برآورده شدن خواسته های آنها که شامل الزامات ISO/TS ، ساپکو85، الزامات مهرکام پارس ومعیارهای مدل تعالی سازمای می شود اقدام به انجام ممیزیهای ادواری وخودارزیابی نموده ایم .ذینفعان(چه کسانی هستند؟،نیاز ذینفعان چیست؟، چگونگی نیازآنها رابرطرف می نماییم؟)متناسب ومنطقی بودنرویکرددرارتباط با استراتژی بهبود مستمر فرایندها می باشد.حمایت ازخط مشی واستراتژییکپارچه بودنرویکردبا رویکرد مدیریت استراتژیک ومدیریت فرایندها در ارتباط است.تعامل با سایررویکردهایکپارچه بودنرویکردنظامنامه مدیریت کیفیت براساس استانداردISO/TS از سال 83 تدوین کردیده وscop این نظامنامه شامل محصولات ACU-URS-RKE-PWC-RLT-AET-ECUو... (که درگواهینامه های ISO/TS نیز قید شده است ) می باشد.پیاده سازی(زمان شروع جاری سازی/تعیین نواحی جاری سازی )پیاده سازی(زمان شروع جاری سازی/تعیین نواحی جاری سازی )جاری سازینظامنامه مدیریت کیفیت شامل 8بندمطابق الزامات ISO/TS می باشد ودرکلیه گامها به رویه ها وفرایندها ومدارک مرتبط لینک شده است ، سیستم مدیریت کیفیت سازمان 20رویه 41دستورالعمل و 23 فرایند جاری می باشد،نظامنامه مدیریت کیفیت دردوره های یکساله مورد بازنگری قرار می گیرد وباتوجه به ممیزیهای خارجی توسط مشتریان وسهامداران نظامنامه مدیریت کیفیت مورد بررسی قرار گرفته وبا قرارگیری نظامنامه درSERVERشرکت رویکرد به اطلاع فرایندهای داخلی می رسد.نظام مندی(دستورالعمل، رویه و..../تعریف فرایند)نظام مندی(دستورالعمل، رویه و..../تعریف فرایند)جاری سازیرویکرد مذکور از طریق شاخصهایتعداد ممیزیها-نفرساعت ممیزیها-درصد تحقق برنامه ممیزی، امتیاز سیستمهای مدیریت کیفیت، میانگین امتیاز ممیزی داخلی مورد پایش قرار می گیرد.اندازه گیری(شاخصهای برداشتی، عملکردی اجرایی، عملکردی اثربخشی)اندازه گیری(شاخصهای برداشتی، عملکردی اجرایی، عملکردی اثربخشی)ارزیابی وبازنگریبا استفاده از مشاور سیستم مدیریت کیفیت وبا توجه به الزامات ISO/TS این رویکرد تدوین گردیده وطی ممیزیهای داخلی وخارجی ملزم به ایجاد تغییر وبهبود دراین رویکرد شدیم.یادگیری( الگوبرداری،استانداردها، مدلها، مطالعه بهترین تجارب و...)یادگیری( الگوبرداری،استانداردها، مدلها، مطالعه بهترین تجارب و...)ارزیابی وبازنگرینظامنامه مدیریت کیفیت تااین تاریخ88/5/10) حداکثر 3 بار بازنگری گردیده که آخرین بازنگری آن مربوط به اضافه شدن رویه ها ودستورالعملهای EFQM بوده است.بهبود(ناشی از اندازه گیری ویادگیری)بهبود(ناشی از اندازه گیری ویادگیری)ارزیابی وبازنگری

اسلاید 5: نتایجنتایجنتایجنتایجنتایجشاخص:میانگین امتیاز ممیزی داخلیشاخص:میانگین امتیاز ممیزی داخلیشاخص:میانگین امتیاز ممیزی داخلیشاخص:میانگین امتیاز ممیزی داخلیشاخص:میانگین امتیاز ممیزی داخلیسالهاسالهاسالهاسالهاموضوع1387138613851384موضوع66.7670.3063.7569.6روندها8585__هدفمقایسه با سایرسازمانهاعلت کاهش نسبی امتیاز ممیزیهای داخلی سختگیرانه تر شدن ممیزیها می باشد.علت کاهش نسبی امتیاز ممیزیهای داخلی سختگیرانه تر شدن ممیزیها می باشد.علت کاهش نسبی امتیاز ممیزیهای داخلی سختگیرانه تر شدن ممیزیها می باشد.علت کاهش نسبی امتیاز ممیزیهای داخلی سختگیرانه تر شدن ممیزیها می باشد.رابطه علت ومعلولی (تحلیل)کلیه فرایندهاکلیه فرایندهاکلیه فرایندهاکلیه فرایندهامحدوده نتایج(تفکیک پذیری)نتایجنتایجنتایجنتایجنتایجشاخص :درصدتحقق برنامه ممیزیشاخص :درصدتحقق برنامه ممیزیشاخص :درصدتحقق برنامه ممیزیشاخص :درصدتحقق برنامه ممیزیشاخص :درصدتحقق برنامه ممیزیسالهاسالهاسالهاسالهاموضوع1387138613851384موضوع615547.7546روندها908060_هدفمقایسه با سایرسازمانهابا درنظرگرفتن تاخیر مجاز وافزایش تعداد ممیزان درصد تحقق ممیزیها افزایش داشته استبا درنظرگرفتن تاخیر مجاز وافزایش تعداد ممیزان درصد تحقق ممیزیها افزایش داشته استبا درنظرگرفتن تاخیر مجاز وافزایش تعداد ممیزان درصد تحقق ممیزیها افزایش داشته استبا درنظرگرفتن تاخیر مجاز وافزایش تعداد ممیزان درصد تحقق ممیزیها افزایش داشته استرابطه علت ومعلولی (تحلیل)کلیه فرایندهاکلیه فرایندهاکلیه فرایندهاکلیه فرایندهامحدوده نتایج(تفکیک پذیری)

اسلاید 6: 5b)فرايندها به هنگام نياز بهبود يافته اندودر اين فرايندهابرای جلب رضايت کامل وايجاد ارزش فزاينده برای مشتريان وساير ذينفعان از نوآوری استفاده می شود.

اسلاید 7: سایر رویکردهای جزء معیار 5 باستراتژی و اهداف مرتبطمستندات مرتبطدامنه اجرامعیار مرتبط توضیح داده شده دراظهارنامهرویکرد مدیریت تغییراتبهبود مستمر فرآیندهادستورالعمل کنترل تغییرات / رویه کنترل مدارک و سوابق و رویه مدیریت فرآیندهاکلیه محصولات، مدارک و فرآیندها_استفاده از نتایج عملکردی وبرداشتی جهت تعیین اولویت ها واهداف بهبودبهبود مستمر فرآیندهارویه مدیریت فرایندهاکلیه فرایندها5الفمدیریت تکنولوژیتوسعه سبد محصولات، افزایش بازدهی تولید و کاهش هزینه های تولیدیدستورالعمل مدیریت تکنولوژی و دانشکلیه محصولات و تجهیزات و دانش سازمان 4دنظام پیشنهادهاتوسعه وتوانمند سازی کارکنانآیین نامه نظام پیشنهاداتکلیه پرسنل3ج

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید