سایر

مفاهیم ارائه مطلب

mafahime_ereyee_matlab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم ارائه مطلب”

مفاهیم ارائه مطلب

اسلاید 1: [کاری از : محمدرضا رضایی مهر

اسلاید 2: مفاهیم ارایه ی مطلبپس از آموزش این فصل هنرجو میتواند:مفهوم اریه ی مطلب را بیان کندارتباط، سیستم ارتباطی و نقش آن در ارایه و انتقال مطلب را بیان کنداجزاء و عناصر یک سیستم ارتباطی را توضیح دهدامکانات کمکی و ابزارهای ارایه را بشناسد و ضرورت استفاده از نرم افزار ارایه مثل POWER POINTرا درک کند.فصل اول ms power point

اسلاید 3: مفاهیم ارایه ی مطلب در دنیای امروز در هر مقام و پست که باشید نیازمند آن هستید تا یافته ها،اندیشه ها و خلاقیت های خودرا یادیگران بازگو کنید و آن را به نمایش بگذارید.در جلسات اعم از سخنرانی،جلسات مدیریتی،کلاس های آموزشی و ... نیاز به ارایه ی مطالب با شیوه ای صحیح داریم،تا مطالب به نحوه ی درست به مخاطبان منتقل شود.تعریف ارایه: ارایه در لغت به معنای نمودن، نشان دادن و نمایش دادن آمده است.نکته: ارایه ی موضوع یعنی انتقال اطلاعات درباره ی موضوع و بنابراین با مفهوم ارتباط هم معنی است.

اسلاید 4: سیستم ارتباطیگفتیم انتقال اطلاعات درباره ی یک موضوع، یک ارتباط است، اینک سیستم ارتباطی را تعریف میکنیم:پارازیت هامضمون ارایه(محتوا)ارایه کنندهمخاطب(گیرنده و شنونده)کانال ارتباطیکانال ارتباطی

اسلاید 5: سیستم ارتباطیگفتیم انتقال اطلاعات درباره ی یک موضوع، یک ارتباط است، اینک سیستم ارتباطی را تعریف میکنیم:پارازیت هامضمون ارایه(محتوا)ارایه کنندهمخاطب(گیرنده و شنونده)کانال ارتباطیکانال ارتباطیپارازیت ها چیستند: صداهای ناهنجار، حرکت افراد در محیط و ایجاد سر و صدا و حتی شعار دادن در میان بعضی انواع ارایه(نظیر سخنرانی)، موجب عدم تمرکز و عدم دریافت مطلب میشود.

اسلاید 6: سیستم ارتباطیگفتیم انتقال اطلاعات درباره ی یک موضوع، یک ارتباط است، اینک سیستم ارتباطی را تعریف میکنیم:پارازیت هامضمون ارایه(محتوا)ارایه کنندهمخاطب(گیرنده و شنونده)کانال ارتباطیکانال ارتباطیارایه کننده ها: ارایه کننده نه تنها باید بر موضوع تسلط داشته باشد بلکه به آداب ارایه و جذب مخاطب از تریغ تغیر صدا، جملات خبری، پرشسی و ... آشنا باشد.

اسلاید 7: سیستم ارتباطیگفتیم انتقال اطلاعات درباره ی یک موضوع، یک ارتباط است، اینک سیستم ارتباطی را تعریف میکنیم:پارازیت هامضمون ارایه(محتوا)ارایه کنندهمخاطب(گیرنده و شنونده)کانال ارتباطیکانال ارتباطیمحتوا: موضوع ارایه معمولا باید دارای اعتبار علمی-فنی باشد، در مقولات غیر علمی-فنی هم موضوع ارایه باید معتبر، جذاب و مورد علاقه ی ارایه کننده و مخاطب باشد.

اسلاید 8: سیستم ارتباطیگفتیم انتقال اطلاعات درباره ی یک موضوع، یک ارتباط است، اینک سیستم ارتباطی را تعریف میکنیم:پارازیت هامضمون ارایه(محتوا)ارایه کنندهمخاطب(گیرنده و شنونده)کانال ارتباطیکانال ارتباطیمخاطب: علاقه مند بودن به موضوع، گوش کردن موثر، داشتن پیش زمینه، آشنایی قبلی با موضوع و عناوین مطالبی که ارایه میشوند و همچنین شناخت از ارایه کننده بر ارایه تاثیر گذار است.

اسلاید 9: سیستم ارتباطیکانال ارتباطینوع دیگری از ارایه وجود دارد که رسانه آن برای بیشتر انسانها ناشناخته است و در چنین ارایه ای از رسانه های متعارف استفاده نمیشود. بعضی گونه های این نوع «ارایه» عبارتند از: وحیالهام اشراقرویای صادقانهذهن خوانی(تله پاتی)و هیپنوتیزم محیط ارایهدر صورتی که محیط ارایه وسیع باشد و امکان تماس چشم در چشم ارایه کننده و مخاطب وجود نداشته باشد،به کمک پرسش نامه یا جلسه پرسش و پاسخ بازخورد دریافت شود

اسلاید 10: امکانات کمکی و سیر تکاملی ارایهامکانات کمکی و سیر تکاملی ارایهسیر تکاملی ارایه از توضیع «بروشور» شروع شد.ارایه کننده هنگام ارایه به بروشور ها اشاره میکرد.بعد ها استفاده از اسلاید ها و کاغذ های شفاف رایج شد که مطلب روی آنها چاپ میشد و به وسیله ی پرژکتور مخصوص مثل پرژکتور اسلاید یاoverhead نمایش داده می شد، امروزه برای ارایه مطلب از نرم افزارهای ارایه مطلب استفاده میشود ….. (مانند (ms power pointو به وسیله ویدیو پرژکتور ،روی پرده یا دیوار نمایش داده میشود.

اسلاید 11: پایانThe end

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید