صفحه 1:

صفحه 2:
مفاهیم ار تباط

صفحه 3:
SS eS el رت پیب ارلا ار کت استفاده شده است. a aaa ۳ eee aes eens 5 a alee Wiis Ee ‏رن رل ره‎ Ser a es

صفحه 4:
تعاريف مختلف براى ارتباط ‎as‏ ا ل ا ا لت د برای ترغیب و اقناع دیگران. رسد ‎Agee esd) Wee te PS Ce PO RO PCP RCA TL‏ ‎Coe Demet poey‏ ا ‎pee Gee mC‏ ‎SOM RS Nese RI OM er eel FS eee Ware Th‏ ات ار را ی ولا تا رد(

صفحه 5:
تعار یف مختلف برای ار تباط و بح فرآیند انتقال اطلاعات» احساس هاء حافظه ها و فکرها در بین ‎eet a)‏ فرآیندانتقال یک محرک (معمولا علامت بیانی) از یک فرد به ‎Sr BS eos ee aS‏ | ا ا ‎ene ee‏ بان با انا بات که شرت کت رای ‎Dp Sesh O25‏

صفحه 6:
تعار یف مختلف برای ار تباط * تعریف ارتباط از دکتر محسنیان راد* فرآيند انتقال ‎ply‏ از ۱ ‎eco neers owed nr pecs CMe Cn‏ ‎eeeen pe etn ye)‏ ل 0

صفحه 7:
۳ رد ۱ و انديشه ها © © و یار رلک تم

صفحه 8:
مدارج ارقباط ۱ ad al at PED eal cd ad melons Dal ۲- اندکی به هم نزدیک شده انده لذا کمی ارتباط مفید وجود دارد 1۱ Tone Tar yas 1۱ ee hi rene raring

صفحه 9:

صفحه 10:
مدل ارتباطى (8)

صفحه 11:
ارتباط یک فرآیند است ee Se eee nS rina ‏و‎ ‎ae‏ رز ‏پويايي و فقدان تسلسل ايستايي رویدادها در آن ۷ تاثیرپذیری از یکدیگر)

صفحه 12:
مراحل ار تباط گیرنده پیام آن را با حواس خود دریافت کند 0 ۱ پیام توسط او 17 و فهميده شود توجه او را مورد قبول 1 قرار كيرد در او تغییر رفتاررخ دهد

صفحه 13:
مرحله (1): دسترسی به گروه مخاطب "" ارتباط نمی تواند موثر باشد مگر این که توسط گروه مخاطب 0 بر شود. اا ا ا ان دجار شكست مي شون 000 "" موفقيت در اين مرحله مستلزم مطالعه كروه مخاطب براي درك عادات شنیداری و خواندنی آنان است .

صفحه 14:
2 ا ‎ere tar)‏ از اطلاعات را با حواس ينجكانه خود دریافت مي کنیم. توجه روندي است که فرد بخشي از اين مجموعه پیچیده را براي دقت بیشتر انتخاب مي کند. "ا هر ارتباطي بايد توجه مخاطب را به تحوي جلب كند كه آنها براي گوش کردن و یا خواندن آن تلاش کنند. = مثال هايي از شکست ارتباطي در این مرحله: - رد شدن از کنار پوستر بدون نگاه کردن به آن ‎mG SCC gi‏ ا ا ‎TCC‏

صفحه 15:
۱ orice ‎eS Ce nee ial‏ ۲ سس« آن را درك نماید . درك» روندي کاملاً ذهني است ( دو نفر ممکن است يك پیام راديويي يكسان را بشنوند.و ييام آن را كاملاً متفاوت از آنجه كه فرستنده قصد داشته »فهميده و درك كئند ) . ‏* استفاده از زبان پیچیده و کلمات ناآشنا و فنی. تصاویر حاوي ‎merits‏ 0002 جزئيات غیرجذاب. عرضه اطلاعات زیادی که مخاطب قادر به جذب ان نباشد: اشكال در درك يا سوء نفاهم

صفحه 16:
۱9 * يك پیام ارتباطي نباید فقط دریافت و یا فهمیده شود بلکه باید ل ل ل ا ا * تغییر باورهايي که به تازگی کسب شده باشد آسانتر است ولی تاثیر و نفوذ بر باورهاي که مدت طولاني وجود دارد و يا مردم نسبت یه آن اعتقاد کامل بیدا کرده اند مشکل است . ea ee Me Ser Tae Se era Bey ee eae ‏ا‎ OO boo

صفحه 17:
مرحله(۵): ايحاد یک تغییر در ۳0 Peas er iS peri ee ome aceon Die ‏رفتار تاثیری نداشته باشد.‎ ا ا ا ا ا ل ‎ra‏ ی 0 قاذ كيه و ‎ary‏ كتيده فى :وك عامل ‎Eval ace an‏

صفحه 18:
۳ برای سلامت ‎Health Communication‏ "" تعريف مركز كنترل و ييشكيرى از بيمارى ها (61(©0): ‎PS PCOS FEISS Eos PPO‏ 00 تاثیر بر ن ا ‎Peery Dery ets pe eed‏ * تعریف برنامه مردم سالم2010(2010 ‎(Healthy People‏ 0 ‏ل ا‎ ne ee ‏فردی. سازمانی و عمومی درباره موضوعات مهم سلامت‎

صفحه 19:
۳ برای سلامت ‎Health Communication‏ * رویکردی چند وجهی و چند رشته ای برای دستیابی به ‎FERC ca Tees EC ata fees era‏ تاثیرگذاری» تشویق, و حمایت از افراد. اجتماع هاء کارکنان سلامت. گروه های اختصاصی. تصمیم گیرندگان» و عموم رت سر مت سلامت را ارتقا بخشد.

صفحه 20:
واژه های کلیدی در تعاریف ارتباط برای سلامت 1 me ‏انگیزه بخشی به افراد‎ 3 تغییر رفتار 4. افزايش دانش و درك از مشكلات سلامت 0 > توانمندسازی مردم 6. مبادله دوطرفه اطلاعات

صفحه 21:
اجزاى كليدى در ارتباط براى سلامت مخاطب محورى مبتنی بر پژوهش جند رشته اى راهبردی فرآیند محوری هزینه - فایده 1 با هدف تغییر رفتاری یا اجتماعی

صفحه 22:
oy PELE ea Reape Te eae ee aN oar 9 Boe Dee icry Health Communication’ Program Cycle

صفحه 23:
كم ‎Mass Communication‏ * انتقال انديشه به تعداد فراوانی ‎Pees LenS PC IIB|]‏ ‎pe ae Creme pera arse] frre Pace td‏ 05552 ارتباطى و دريافت اين اطلاعات توسط عده زيادى از افراد در يك زمان.

صفحه 24:
ويزكى هاى يك ارتباط جمعى از ديدكاه تى كلاير * تعداد كيرندكان ييام در ارتباط جمعى نسبتا زياد است. * تركيب كيرندكان متنوع است. پا پیام به وجود می آید. * توزيع ييام سريع است. * هزينه براى مصرف كننده كم است.

صفحه 25:
ویژگی های یک ارتباط جمعی از ديدكاه فريدسون * جهت گیری آن به سوی مخاطبان نسبتا زیاد. نامتجانس و ری ال * پیام ها برای عموم منتشر می شوند. و اكثر مخاطبان برسد. تر ‎aed EEE‏ "" ارتباط كر تمايل دارد تا ارتباظ جمعى درون يك سازمان پیچیده ممکن است هزینه زیادی داشته باشد عمل نماید.

صفحه 26:
Gert ‏ارتباط‎ ‎re nas kee aa‏ ل ا د ل ‎ent eh‏ ‎eee eee) |‏ ا ا ل ل

صفحه 27:

صفحه 28:
1 کوش دادن

صفحه 29:
كوش فرا دادن #عبارتست از توجه كردن به صداهايى كه با كوش شنيده شرن 2 #شامل مشاهده كردن ( با استفاده از ساير حواس) و درك شنونده است .

صفحه 30:
ما به جه جيزى كوش مى دهيم. ‎١‏ - واقعيات ‏۲ - نظرات و احساسات ‏ا ا ل اك اال ‎aa‏ ا م ‏1 9 ‎Melos tala‏ ا ل ل ا ‏بطور کلی ‏۱-معانی لغوی و واقعی کلمات ‏۲-معنی ورای معانی تحت اللفظی کلمات ‎۱ ‏ا‎ lal Ey Sides eis po eke Lurene peat ‏یدای ری‎ ‏0ن‎ Sean ‎pee AE hoa ‏17د‎ ‏۳ - من بسیار هوشیار با وجدان» منظم و متعههد هستم.

صفحه 31:
وزن حواس 7 حركات ( كه ارتباطات غير كلامى در آن دخيل هستند )ههدرصد اطلاعات را منتقل مى كنند . ال ل ا ۱ ارتباطات كلامى از نظر صحيح بودن ارجحيت دارد . جرا كه علامات غير كلامى از درون انسان نشات كرفته و اغلب نمی توان آنها را کنترل کرد و اکثر انسانها از مهار کردن ‎CRUD) Re] Oe RSW) Aen eree ed Myer C ae)‏ ‎Peery peer ey NOE rere int tN It Repay‏ به دیگری انتقال می دهند .

صفحه 32:
چرا ما گوش می دهیم ۱ ‎١‏ - تا اطالاعلت و درك مورد نياز را بدست أوريم ‏؟ - تا به ديكران لجازه دهيم تا آزادانه و صلدقانه تمام ‎Ree epee‏ ‎nS Eto oe ae . ‏برسيم‎

صفحه 33:
چگونه گوش می دهیم. ۱- دقت و علاقه کامل ( عدم خمیازه و قطع ارتباط ؟' - عدم انجام خود ۱9 *" - كمك به كوينده جهت برقرارى ارتباط بين افكار و ‎Pps er ec‏ - هشيارانه؛ فعالانه و ب درك ۵ - با احترام

صفحه 34:
موانع كوش دادن فعالانه و ل ۱ * موانع مربوط به گوینده پیام شامل لهجه غیر متداول » لکنت » تیک » لباس و ‎Bld‏ ا ‎en eC St TC‏ و ‎Ce‏

صفحه 35:
* موانع مربوط به شنونده پيام با ی ۱ ۳ ‎eee‏ ‎ee‏ ‏ل 0 نسبت 0 ‎Egogn‏ 01210000 ترس اضطراب

صفحه 36:
راههاى برطرف كردن موانع خودتان رابرای شنیدن از نظر ذهنی Rca yes re ere * هدفتان رااز شنیدن مشخص نمایید ( يادكيرى - ارزشيابى - تاكيد و..) 220 ‏ا‎ eri ‏خودتان» توجه تان را به شنیدان‎ ‏متمركز نماييد‎ "" ارزشيابى از راتازمانى كه 025000000 و نمایید

صفحه 37:
55 ere ١ ‏كار يصووت حادب‎ ‏ارسال‎ Cee ١ 7۳

صفحه 38:
ا ات فعالانه شامل + ROR ee ‎So ial‏ م و کلامی گوینده ‎

صفحه 39:
تفکر درمورد چیز شود که أن جك ‎se‏ ن چگونه بوسیله ز ‏4 رل سس ‎ene a‏ و سر _ ‏مات ‏الك مشت ‏مثبت ‎

صفحه 40:
0 ‏ل‎ bo jt Syhmer ” Fed ‏ان ل‎ ۳۵ e NS ees eel 0 ل ا ل ۱7 زمینه‌ی گوش‌دادن. معتقد است که گوش‌دادن ارزيابى كردن و واكنش به ييام.

صفحه 41:
0 eee eB Re ees ae ae 59-007 0 ‏ا ا‎ Os ‏بیان کلمه‌ها (حرف زدن)؛ ۱۲۵ کلمه در هر‎ 0 a rere ee) ‏اضافى براى حواسيرتى بهوجود آورد يا باعث‎ ‏شود در طول صحبت فرد. به موضوع‌های‎

صفحه 42:
دلایل اصلي ضعف گوش‌دادن ل ا ل ل شنوندم 0 مدرسد» ‎Petrone sree) Oe)‏ ل ‎PP‏ ‎Sas ees‏ ل ل لي تندخوانى؛ نامهنكارى و زبان مكالمه آشنا مى شويم. ‎ee ewe eee Ey a‏ سا ‎ns) oe ee ed lee‏ ۱ بيش ترين كاربرد را دارد (كوشس دادن)» ناديده مى كير يم.

صفحه 43:
دلیل دیگر ضعف در گوش‌دادن * این است که آن‌چنان سرمان شلوغ است که نمی‌توانیم ‎Peek et Mt Santry‏ ی ‎nS at eal EI oe‏ انتظار دارند مشکل‌های آنان را حل کنیم. اگر قادر باشیم ل ا ا ل ا درك كنيمء آن كاه «كوش دادن همدلانه» اتفاق مىافتد. با ‎Weed‏ ا ل 1 ‎See‏ رت به حرفهاى آنان» كوش داده و آنها را درك مى كنيم.

صفحه 44:
‎alt Sad)‏ ی ‎Rver| ene SUP a ecpeoe et] ever PTET or PS) BN Cad‏ ‎0 Ree Sea ees Mace SL cal ‏تغيير دهيد و اين نكتدى مهمى است.‎ ‏ل ل ا ا ا ل ا ‎a‏ ل ا م م لل ل اا ا 110 كوش دادن است. ‏واضح است گوش‌دادن انتقادی که در ارزیابی اطلاعات به کار می‌گیرید» می‌تواند ‎Ee Cet Kel erty pgertoy4)‏ 19 شنیدن مشکل‌های یک دوست نیست.

صفحه 45:
شما جزو کدامیک از شنوندگان هستید؟

صفحه 46:
‎ate oa‏ رن ‎PRS ‏ا ا ا ل‎ er esl ie ‏در اين فكر است كه 0000 جه بكويد؟» هميشه با «تعصب»‎ ‏وداشتن عقیده‌ی ۳ دنبال مى كند و هركز برايش مهم نیست کوینده چه می‌گوید و فقط در فکر دفاع از عقیده‌ی خودش است. ‎[۳ err ons Crier re Bie ‏از خودتان هميشه بپرسید:‎ Ld Oe eer ‏مى نک 4 راه خوب 50000 اين‎ ‏ديكران را‎ SY eee Bl 3 ‏و‎ ‏منصفانه بشنویم.‎

صفحه 47:
شنوندهدى حواسيرت (بريشان) توجه به شرايطء هميشه يكى از انواع كوش دادنهاء مناسب است. شنوندكان ‎code‏ ا ا ‎cae ae‏ لت 0 1۹ 3 و[ شرط 00 داشتن آمادكى روحى است. شما ‎Migs)‏ به یک شنونده‌ی ‎Berets)‏ ا ل بر حرف‌های گویندم ‎ICON bcd Ree ONy‏ 0 تكرت زا بای کوش کادن انتسات کید که مام جراد لفيا برای گفت‌وگوهای مهم مکانی خلوت و آرام را انتخاب وگوها قطع نشود و به‌راحتی مزاحمت‌های بیرونی را که موجب ا

صفحه 48:
۱ tC e * شنونده‌ی «عجول». کسی تت كه كلام كوينده ۳۳۳ م ل ا لت ۴ این عادت ناپسند را به‌راحتی مي‌توان از بین برد. اگر هنگام ‎Sa Fee ea dE hale TLL Tee‏ ا ا ا ا 0 ‎PD)‏ ا ل ا ا 0 ‎od‏ ا ل ا ا ا ات و بدون قطع کلام م ‎Fr en Ren‏ خوشایندی ‎BL ae ns Cree ee Rey eee)‏ 20 مى شسود.

صفحه 49:
شنونده‌ی بی‌تفاوت (منفعل) يما شنونده‌ی «منفعل» تن گوش‌دادن 1 وقتى در كير كفت وكو با شنوندكان «منفعل» هستيم» هركز مطمئن نيستيم كه ييام ما ۱ ‎FC Cece nee] PP OCS SCS a) ORL Cree gore none AP Eee cee eT ard‏ ارتباطی زیادی به‌وجود آورند. مکالمه‌ی تلفنی با شنونده‌ی منفعل, مشکل‌تر از ا ا ا ا ا ل شده است. اكر هنكام مكالمدى تلفنى» كوينده از آن سوى تلفنء از شما بيرسد: «هنوز ا ا ا ل ل 00 ا ا اير ا ا ا الك «بازخور» به یک شنونده‌ی «فعال» تغییر دهید. بنابراین فقط نت کمی به سمت كوينده» خم شويدء تماس حشمى برقرار كنيد و سرتان را به علامت تأييد تكان دهيد ‎cee kG‏ ال ل PRC eel OMCs) er Ee) AP Ae Se epee ‏ا‎ Cee) ‏«بله» نيز استفاده كنيد.‎

صفحه 50:

صفحه 51:
لا ۱ 0

صفحه 52:
اراي رفاسن روابط رسانه اي (ديداري. شنيداري و نوشتاري) ‎aed‏ 5 ¢ 3 مصاحبه سخنراني مشاوره استفاده از گروه ها نا ‎a ee a ee aod‏ | eee ater) "اعصال شود (جانه رت مدا کرد کنتگی مناظره و

صفحه 53:
پوستر امروزه پوسترها در میان رسانه های دیداری نقشی بسیار مهم در انتقال سریع پیام در حداقل زمان به بیننده ایفاء می نمایند. پوستر عبارت از تصویری است که حاوی ‎a ed eB ek acer aa‏ ۱ يوسترها ممكن است صرفاً داراى نوشته باشند. ‎gl gronye)‏ ل ال ل ا ا ا ل ل 00 دیوار شهرهای بزرگ می توانید ببنید. اگر بخواهیم آنها را دسته بندی کنیم می 1۱9 So OR US ere ci Cdk bee arr d Fr COME Sree pee ca rey lel ees aac Ca cee) 0 en] Va EP SNE PCE eee ‏اك‎ ered 2 vce re) eel Con cer) mre Cane peels) ‏ا ا‎ Me Soar ad ee oe cee ED ۱ Pec oa EONS oo eee Lecce) ‏کرده اند. از هر کدام از این پوسترها می توان در آموزش استفاده نمود. بیشتر در‎ ۱ payee)

صفحه 54:

صفحه 55:

صفحه 56:

صفحه 57:
MEET ۱:۳ 1 ‏عا ا‎ ۱ 1 fe ۴ a ۶۱۳ BABY, GENIUSES 2

صفحه 58:
ويزكيهاى يك يوستر خوب ‎aa)‏ ات توجه مردم را جلب کند. ‎OES Peel rt cer has ‏ل‎ cece Secor ee Reeed eed ‏متعدد باعث ابهام در يوستر مى كردد.‎ ‎CC Nt ccd ee Sl em nec Beer hae oa ‏مردم را جلب نمايد.‎ ‎0 a ae ‎۱ el Oe eee ee Las ‏موزون بوده تا بتواند احساس درستی را در مورد تناسب و روابط‎ ‏درونی اجزای تصویر سبب گردد.‎

صفحه 59:
0 000 0 ‏ا‎ eonye 000 ‏ا ا ا ل ل ا‎ Wa ‏لل‎ ‏توضيح شفاهى در آن باشد, آن را دريافت مى كندء مانند يوسترهايى كه در بيمارستانها‎ 1 ES IS Tea Saeed ‏ل‎ eC Me Seat) معلومات خاصی نداشته و بیشتر از طریق حواس صورت می گیرد. پوسترهای چند نظری: معمولا پوسترهای چند نظری, مطالب و تصاویر زیادی را در خود جای می دهند و برای درک منظور منعکس ده در آنهاء به زمان بیشتری احتیاج است. اگرچه این قبیل از پوسترها نیز نیازی به توضیح شفاهی ندارند. ‎ad‏ ل ‎cay aD See‏ ل ‎ee‏ تا توجه عامه مورد استفاده قرار مى كيرد. يوسترها ارزان بوده و به راحتى به جاهاى دور دست حمل مى شود. اما يوسترها نيز در صورت تعويض نشدن» یکنواخت و کهنه ‎yes‏ ‏خواهد کرد بعلاوه چون آنها در مکانههای عمومی نصب می گردند احتمال آسیب پذیری دارند. ‎

صفحه 60:
درارايه يوستر ها لازم است به نكات زير توجه شود: جنان جه يوستردرهواي آزاد مورداستفاده قرار مي كيرد محل آن راطوري انتخاب كنيد كه ل ل ا ا ل ۱ پوسترها با آهار ویا روغن جلا به مقاومت آن ها كمك مي کند. در هنگام استفاده ازپوستر ازدیگررسانه هاي موجود نيزبراي القاء مطالب مندرج درپوستر ‎rre]‏ ۳۳۰ رل ۱ بر و رس رای ال را اه را سر عبارتي ديكر هرجه تعداد يوستر هابيشترباشد تاثيربيام بركيرندكان آن بيشتر است.ولي نبايد ‎SN ahs‏ ار ‎se‏ RRP TONS SS Se Ee SP Pees NOR Serr errr ce per) Cee Mee See Br cre tS ne Se SONS ems Serres Ten Ws cep enty) ۳ ee enon) لازم است بين برداشتن يوستر قبلي ونصب يوستر جديد »جاي آن مدتي خالي باشد .رعايت ل ا ا ۱

صفحه 61:
طرز تهيه يك يوستر براي تهيه يوستر هاوجارت ها رعايت اصول زير الزامي است: خلاصه بودن: يك پوستر یا چارت باید خلاصه باشد.به طوري که بتوان درچند ثانیه آن را قرائت کرد.بنابراین ءحروف به کاررفته دراین گونه رسانه ها بايستي خوانا ودرشت باشد .به طوري که ازفاصله نسبتا دورخوانده شوند. قانوني درمورد تعداد حروف مندرج دريوستر وجود ندارد معهذا تعدادي عقيده دارند كه تعداد كلمات ا ا ا ا ل ا | دستوري:مثل»درهنكام تراش فلزات ازعينك هاي ايمني استفاده كنيد. ا ل الك ا بيشنهادي:امتحانات نزديك است »مطالعه كنيد. اخباري:اشعهكازيان آوراست, ازآن به يرهيزيد.

صفحه 62:
سادگي: پوسترها وچارت هاي خوب داراي نقوش وتصاویر زيادي نیستند وتنها شامل طرح هايي هستند که منظور ومقصودرا بیان مي کنند. البته سادگي خودنوعي زيبايي است. بداعت : پوستر هاوچارت ها بايستي بدیم»جانب ونوباشند.اين بداعت شامل کلیه جنبه هاي مربوط به تهیه آن هاءنظیر کلمات وجملات,طرح ها | ESE SS) 1۱ Oe Ee E ne Te Ler EO Ter Snr ae: UO ee ReaD EES SE Te OS gs) rong) ‏فاصله اي موجود نباشد وهردو آن ها نمايانكر ايده واحدي باشند.‎ ا ا ل الل ‎SES SSeS‏ تيتر ها وعناوين أن ها ازجمله متغيير هايي هستند كه درميزان تاثير بربینندگان دخالت فراوان دارد. درهنگام تنظیم پوسترها وچارت ۹

صفحه 63:
د ا ا ا 0 ل ل 0 وهستندوجنان جه به طريق درستي مورد استفاده قرارگيرند»‌مي توانند تاثيربسياري را روي بیننده باقي گذارند.رنگ ها حامل پیامند»درفرهنگ ما » رنگ قرمز نشانه تحرك ويويايي»رنگ سفید علامت صلح ودوستي ورنگ سبز نشانه آرامش است. ديكّر رنك ها نيز به نوبه خوداز فر هنگي نسبتا معني دار برخوردارند.خطوط نیز مثل رنگ ها داراي معنايي خاص هستند.مانند این که خطوط افقي پايداري وسكون رانشان مي دهند وخطوط مارييج حركت را مي رسانند. هم جنين درنظر داشته باشيد كه استفاده از رنك ها باعقاید مذهبي وسایر ارزش هاي فرهنگي واجتماعي بینندگان مغايرت وتضادي نداشته باشد.

صفحه 64:
عقیده بیشتر متخصصین براین است که در تهیه پوستر ‎Capea Pe See‏ ا ‎Cp IRTES‏ | ‎Srp Rene ety vert Wn TPEOtreTe‏ ‎res errs‏ 51 هاي متضاد و تند را در جواهر هم قرار دهيد. فراموش نكنيد كه سفيدي متن كاغذ اصلي خود رنكي است كه مي تواند تاثير زيادي را دارا باشد. ‎PE SB enti ape wey‏ تيره را در روي زمينه هاي كم رنكه و رنگ هاي روشن را روي زمينه هاي تيره به كار ببريد. تجربه نشان داده ‎rece Caen‏ 2 زرد درخشندگي

صفحه 65:

صفحه 66:
| وی

صفحه 67:
رت 1 ل 1000 عکس. نمودار نقاشی و نوشته برای خلاصه کردن مفاهیم و اندیشه ها و نظم دادن به آنها استفاده مى كنند. بت ا ل ل له | ‎eee nC SL)‏ ال ل ‏ا

صفحه 68:
2 dl ‏جارتها از نظر نحوه ارائه مطالب در دو دسته به‎ ‏شرح زير مى توان تقسيم بندى تمود:‎ ‏۱-چارتهایی که مطالب را به صورت مرحله به‎ ‏مرحله ارائه می دهند. چارتیهای برگردان و‎ ‏جارتهاى يوششى در اين كروه قرار مى كيرند.‎ ‏'؟-جارتهايى كه مطالب را بصورت همزمان ارائه‎ ‏می دهند. چارتهای جریانی. شاخه ای» درختی»‎ ‏جدولىء؛ نقشه اى و تصويرى جزء اين كروه‎ a

صفحه 69:
‎AP ENE) he ed Ne ee ON Dy eg MN LL od‏ نرار ا للد ل را ل سر اد سا ار رار وس اس ري را ‏۱ چارتهای پوششی گر چه اطلاعات بر روی یک سطح قراردارد ما هر بخش به ‏7 ‎ENE‏ ا م در ب ترد ‏یت و ارا اويا اا اير ‏ی شوند. ‎Sait ‏ا تر ل‎ ae sles ‏مت یت نید رت‎ pum oe ‏ل ا ‎eel ee‏ ا ا ا ال 0 سس ‏| ‏سه اتاد شود ابا نشان دان فقا د بحت بوشش الوين رار م يرن اين انوع جارت استفاده م تسود ‏ا ال ا 00 یا نواع مختلف یک چیز استفاده می شود. ‎ ‎

صفحه 70:
007 ا ار شده و نظیر پوستر, اطلاعاتی را به گیرندگان عرضه می دارند ولی مطالب مندرج در آنها جامعتربوده و ممکن است حاوی نمودارهاء نشانه هاء عکسهاء ‎FeO eae Ber lad‏ چارتههای آموزشی : کلیه خصوصیات چارتهای اخباری را دارا بوده ولی درک ‎a ce ee BS cece BY oe‏ لت ‎Pe cet eR Me eee et US) ne Bic‏ با در نظر گرفتن علایق و احتیاجات عام تهیه کرد» در حالیکه چارتهای ارت ‎seep eels 2S SOO) py ls‏ است بکار گرفته می شوند. بنابراین محتوای آنها با اطلاعات مذکور بستگی تام دارد. بطوری که چارت اخباری نمایانگر و نشمان دهنده یک ایده کلی و عمومی از یک موضوع بخصوص است.

صفحه 71:
نكات مورد توجه در مورد جار ترد در تهيه جارتها بايستى اصول و عناصر را هو ل 0 را که بایستی چارت تحت آن مورد استفاده قرار كيرد در نظر گرفت.

صفحه 72:
اس eee Wem aed) nt ‏ل‎ زمینه های خاصی ارائه می دهند. اگر چه محدودیتی از نظر تعداد صفحات ندارند ولی بهتر ار ‎paver CGC)‏

صفحه 73:
BY ood or ae emer aad PDS ct Ba ne em ats Tore Ee RC Te Laat BSR Eero ‏ا ا اك‎ ‏بارس سس سس سس دس و وريه الس اع لس‎ ‏بودن فاقد روى جلدويشت جلد است وترتيب مندرجات أن مانند صفحات داخلى يمفلت مى باشد.عنوان ونام‎ 0 ‏ل ا ا م ا ال‎ ‏ا ا ا ا‎ ants coc ۱ Msp ‏رل‎ | ease nese Shr See te eee PEL nel ees Ce Sea 9 ل و ا ا ل ل ۱ ا ا ا ا ل | ‎ee ee (Oe aor]‏ ۱ ج- صفحه پشت جلد: هشدار هاشعارهاء آیات وروایات ونقل قول هاانشانی وشماره تماس,طرح ها وتصاوير.

صفحه 74:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان