jameshenasi-varzesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم جامعه شناسی ورزش”

مفاهیم جامعه شناسی ورزش

اسلاید 1: درس : مقدمات جامعه شناسی ورزشیموضوع : آشنایی با مفاهیم جامعه شناسیاستاد :دانشجو :

اسلاید 2: مقدمه جامعه‌شناسی جوانترین دانش اجتماعی است. واژه «جامعه‌شناسی» را نخستین‌بار، در سال ۱۸۳۸، اگوست کنت فرانسوی، در ضمن دروس فلسفه اثباتی خود بکار برد.عموماً اکوست کنت را پدر جامعه‌شناسی لقب داده‌اند. به اعتقاد کنت، دانش جامعه‌شناسی را می‌توان بر بنیان مشاهده و طبقه‌بندی منظم علمی استوار کرد. در تأمل اوليه درباره چيستي ورزش اگر آن را نوعي کنش اجتماعي و يا يک نهاد اجتماعي قلمداد کنيم بي شک جامعه شناسي اولين علمي است که براي بررسي موضوع ورزش داراي صلاحيت است.

اسلاید 3: جامعه‌شناسی نخستین بار در سال‌های ۱۸۸۰ و ۱۸۹۰ میلادی رشته‌ای دانشگاهی شناخته شده و در دانشگاه‌ها تدریس شد. نخستین مکتب جامعه‌شناسی مکتب دورکیم بود. این مکتب که توسط جامعه‌شناس فرانسوی امیل دورکیم تأسیس شد تأکید بسیاری بر وجود واقعیت‌های در سطح اجتماع داشت، که مستقل از ویژگی‌های روانی مختلف تک‌تک افراد است

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید